1. leht 2-st

K:milline õli tagasilda sobib kõige paremini?

Postitatud: 22 Mär 2005 20:27
Postitas trioxide16
nii differ sai vahetatud, nüüd vaja õliprobleem lahendada
milline õli kõige paremini oma ülesannet täidab seal??

Postitatud: 22 Mär 2005 21:10
Postitas Laurimetall
Kuna vahetasid diffri ,siis soovitaks alustuseks tavalist käigukasti õli ,sest võib esineda lekkimisi või muid jamasid ning siis läheb su kallis õli raisku.

Postitatud: 22 Mär 2005 22:52
Postitas Tegija
Täpsemalt TAD-17 ~60kr /3l

Postitatud: 23 Mär 2005 09:38
Postitas kenu
Tad on liiga paks ja kahtlase kvaliteediga, addinoli 85W-90 peaks Zigulile parim olema. Mobili jt kvaliteetõlid on juba liigne raharaiskamine

Postitatud: 23 Mär 2005 12:36
Postitas kriisa
Ise kasutan tagasillas TAD 17i ja olen rahul, arvan, et see on piisavalt hea, seal see paksus pole eriti segavaks teguriks ja pealegi on ka tehase poolt ette nähtud sinna TAD 17i ja raamatu järgi kulub seda sinna 1,3 liitrit.
Tuttaval on 01 sõitnud üle 400 000 km originaal sillaga ja kasutatud vaid TADi ja pole häda midagi.

Postitatud: 23 Mär 2005 21:17
Postitas AsjaPulk
Talvel külmaga kipub TAD natuke liiga paksuks minema, aga muidu kärab küll.
-30 juures läheb TAD-iga elu üsna huvitavaks...;)

Postitatud: 23 Mär 2005 22:19
Postitas kriisa
Käigukastis hakkab ta häirima -30'ga, siis tekib tunne nagu segaks käigukangiga juba hangunud sülti. Tagasillad ei tohiks nii palju tunda anda. Kui natuke sõita siis õli soeneb ja muutub tagasi vedelaks.

Postitatud: 23 Mär 2005 22:36
Postitas Tegija
Tagasilda käib küll. Käigukasti võiks küll midagi paremat panna, muidu tõesti -30 kraadi juures pole vaja käiku sisse pannagi lased sidurit ülespoole ja auto liigub:lol ja lülituvad kah külmalt halvasti.

Postitatud: 29 Apr 2005 12:32
Postitas Jonx
Aga mida teha kui tagasild lekib..... ja kuidas seda õli juurde valada??

Postitatud: 29 Apr 2005 19:25
Postitas doris
õli valatakse juurde õlivalamis august - jääb vahel paralleelvarda taha.. (17 võtmega saad lahti punni eest)

mota foorumis kirjutas kuidas diffrit vahetada, sina teed kõik operatsioonid seal läbi va diffri enda vahetus..

enne proovi vahetada siffri otsasimmerling - kui sellest pole kasu siis on reduktori karteri tihend õhtal.. vot siis tedki mota õpetuste järgi..

-edu-

Postitatud: 24 Mai 2005 20:12
Postitas Sage
Mida arvate õlist Mobil 1 SHC 75W-90 tagasilda ja kasti ?

Postitatud: 25 Mai 2005 14:35
Postitas logman
No mis seal arvata on?
Vaata viskoossusandmeid ja selge ,et on vähemalt nende näitajate poolest ilusam kui 80W-90. St. talvel kannatab kangemat külma kah.
Iseasi ,mida API ja GL lubavad....

Postitatud: 25 Mai 2005 19:47
Postitas Moss
Algselt postitas: kenu
kvaliteetõlid on juba liigne raharaiskamine
Ei saa sellisest suhtumisest aru eriti...

Postitatud: 26 Mai 2005 14:02
Postitas kenu
No mis siin aru saada. Kvaliteetõlid on mõeldud kaasaegse konstruktsiooniga ülekannete jaoks. Ziguli suht robustne ja lollikindel ehitus ei võimalda õlilisandite omadustel esile tulla. Seega on saadav kasu väiksem kui õli eest makstav raha. Piisab kui TAD asemele panna näiteks mõni addinoli käiguõli.

Tõsi küll, eelpoolmainitu kehtib eelkõige mootoriõli kohta, mida suht tihti tuleb vahetada, käiguõli peab 50 000 vastu ja teda läheb vähe, seal pole rahaliselt erilist vahet kui paned kvaliteetõli või mingit odavat sodi.

Postitatud: 26 Mai 2005 20:52
Postitas Sage
Vahe on nii umbes 10* ;)

Postitatud: 27 Mai 2005 00:39
Postitas Moss
Algselt postitas: Sage
Vahe on nii umbes 10* ;)
See on üks vaatenurk aga arvuta parem, kuipalju kallimaks muutub iga sõidetud kilomeeter kui ostad kalli õli. Mingi sentide lugemine...

Postitatud: 27 Mai 2005 07:53
Postitas kenu
Pigem optimaalne valik. Sentide lugemine on see, kui hakkad näiteks pidurivoolikut teibiga parandama või ostad teadlikult odavaimat õli.

Algselt postitas: Moss
Algselt postitas: Sage
Vahe on nii umbes 10* ;)
See on üks vaatenurk aga arvuta parem, kuipalju kallimaks muutub iga sõidetud kilomeeter kui ostad kalli õli. Mingi sentide lugemine...

Postitatud: 27 Mai 2005 08:04
Postitas grimes
Siin vaidlete et kallis õli jne.Iga kord ei ole nii et kallis õli on parem.Mõnikord on odav õli hea õli.Nii ka auto juppidega.
Kindlasti on paremaid jne aga ei ole ju alati kohe hind määrav et kui hea asi on.

Postitatud: 27 Mai 2005 13:41
Postitas Sage
...igatahes valan omal Mobili sisse ja vaatan.....ega se asja hullemax nyyd ikka ei tee...:)

Postitatud: 27 Mai 2005 14:08
Postitas harts
Algselt postitas: kenu
No mis siin aru saada. Kvaliteetõlid on mõeldud kaasaegse konstruktsiooniga ülekannete jaoks. Ziguli suht robustne ja lollikindel ehitus ei võimalda õlilisandite omadustel esile tulla. Seega on saadav kasu väiksem kui õli eest makstav raha. Piisab kui TAD asemele panna näiteks mõni addinoli käiguõli.

Tõsi küll, eelpoolmainitu kehtib eelkõige mootoriõli kohta, mida suht tihti tuleb vahetada, käiguõli peab 50 000 vastu ja teda läheb vähe, seal pole rahaliselt erilist vahet kui paned kvaliteetõli või mingit odavat sodi.
Kas sa sõidad siis mingi mineraalõliga või? Suht kahtlane et see igas tingimuses määrib. Mina arvan küll et kui mul mootorile kappremont tehakse ja läänekolvid ja rõngad sisse lähevad siis ma mingit alla täissünt õli sinna ei pane ja soovitan teistelegi. Määrimisomadused on siis koguaeg õiged.