1. leht 1-st

kas aeglane või kiire differ??

Postitatud: 20 Mär 2005 17:57
Postitas trioxide16
tere seltsimehed!
mul juhtus selline lugu et 05-l ütles differ üles äsja, nüüd tuleb vahetus ette võtta
olemas on nii aeglane kui ka kiire differ, masin on pmst rallimiseks niisama
kumb differ hetkel parem oleks alla ajada sinna?
mis erinevused kiirel ja aeglasel difril on üldse?

Postitatud: 20 Mär 2005 18:52
Postitas motamees
Kodanik kolmoksiid võiks omale rallimiseks alla panna ikka aeglase diffri.
Kiirdiffer rohkem õkonoomseks kulgemiseks maanteel.

Postitatud: 20 Mär 2005 19:33
Postitas kriisa
Jah rallmiseks kindlast aeglane differ. Kiire differ on ka tunduvalt hinnalsem kui aeglane, selle võiksid näiteks ära müüa või mõnele korralikule Ladale alla panna, mitte põllul retsima hakata.

Postitatud: 20 Mär 2005 19:37
Postitas Ardi Soovik
Küsimus selles,kui kiire ja kui aeglane on differ.Nii aeglaseim 9/40 kui kiireim 11/43 on haruldased ja seetõttu hinnas.Enamlevinud 10/43 ja 10/41 on enemvähem ühes hinnas ja põllurallikal võiks kasutada seda aeglasemat (10/43) ehk 01 diffrit.

Postitatud: 20 Mär 2005 20:47
Postitas kriisa
Palju maksab 10/41 differ ja kui palju 10/43. Küsimus eelkõige Ardile.

Postitatud: 20 Mär 2005 21:24
Postitas Ardi Soovik
VMina müün vastavalt 400kr/tk ja 300kr/tk(kasutatud diffrid,garantiita).

Postitatud: 21 Mär 2005 02:25
Postitas GTA
kui su auto on "niisama rallimiseks" pole küll eriti oluline, mis seal all täpselt on. enda kogemuse järgi, 4,1 differ vahetatuna 4,3 (või 4,44 ei tea ise kah) ei anna märkimisväärset eelist, seda standardmootori korral. maanteesõidu korral on jah pöörded kõrged aeglasema difriga. minul ca 4100 pööret sajaga sõites, seda nati paljuvõitu.

Postitatud: 02 Apr 2005 12:25
Postitas mehike
aga kumb oleks parem kiirendusel