K: Kas gaasi- või õliamordid?
K: Kas gaasi- või õliamordid?
K: Kas gaasi- või õliamordid?
Tulevikus on plaanis oma Ladale uued amordid osta, mõtlen soetada mingid välismaised mitte vene käkke.
Tuleb valida õli ja gaasiamortide vahel, aga ma ei oska otsustada kummad võtta.
Mis on gaasiamordi eelised õliamordi ees ja vastupidi, kummad tõenäoliselt kauem kestavad ja kumbasid paremaiks peetakse?
Palun vastake ainult need kes teavad midagi asjalikku öelda.
Tuleb valida õli ja gaasiamortide vahel, aga ma ei oska otsustada kummad võtta.
Mis on gaasiamordi eelised õliamordi ees ja vastupidi, kummad tõenäoliselt kauem kestavad ja kumbasid paremaiks peetakse?
Palun vastake ainult need kes teavad midagi asjalikku öelda.
Millised Bilsteinid, kas tavalised võ mingid sport(võidusõidu) amordid?
Tavaline gaasiamort ei peaks ju jäigemaks tegema minu arvates, võidusõiduamort on juba teine teema. Ise ei aja jäikust taga, pigem on mugavus see mida hindan ja Lada kere on nõnda pehme, et sellele jäik vedrustus ei sobigi eriti.
Tavaline gaasiamort ei peaks ju jäigemaks tegema minu arvates, võidusõiduamort on juba teine teema. Ise ei aja jäikust taga, pigem on mugavus see mida hindan ja Lada kere on nõnda pehme, et sellele jäik vedrustus ei sobigi eriti.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nii ei saa võtta, et gaasikad on jäigemad. Oleneb mis otstarbeks nad on ette nähtud. Lihtsamalt võttes on gaasamort tavaline õliamort, millel väike gaasi surve sees.
Amorte on nii erinevat sorti ja erinevaks otstarbeks. Tuleb lihtsalt minna poodi ja välja valida oma autole sobivad. Siis õeldakse milliseid variante valida on selle autole.
Gaasikad reeglina kallimad, kui õlikad. See gaasi surve seal sees on nii tühine (ühe käega lükkab vabalt sisse), et auto sellest aru ei saagi.
See, et gaasi surve sees on (ja seda peab), näitab ainult nende kvaliteeti. Paigaldada ka lihtsam (amordi säär ei jookse eest ära).
On ju ka olemas veel pro-gas amordid. Need on keskosast palju pehmemad (mugavustsoon), kui tavaamordid. Ääred aga jäigemad (läbilöögitsoon). Ka see amort on laias laastus tavaline õliamort. Ta on tehtud väga jäik ja keskosasse on hülsile sisse freesitud (Boge) väike sooneke, kuskohast õli pääseb kergemini läbi. On ka keskosast veidi laiema hülsiga (Monroe) isendeid. Seda sorti amordid jälle ühiku võrra kallimad.
Kes tahab suurema löögineelduvusega amorte, peab valima 4x4 autodele ettenähtud amordid.
Põhimõtteliselt sa siit foorumist abi ei saa (kui just siit mõni amordimüüja läbi ei astu). Räägitakse lihtsalt erinevatest asjadest, teadmatagi täpselt, mis neil all on.
Ka on võimalik vene amorte oma tahtmist mööda sättida. Tegin kunagi oma Mossele selle triki läbi. Esimese hooga said nii äisad, et kiskusid auto treppis teel kõhuli maha. Peale mitmendat settingut sain omale sobivad. Amordi jäikus peab olema kooskõlas vedru jäikusega. Sellepärast võib ka mitte sobida teisele autole ette nähtud amort.
Panime kord Opel universaalile taha alla X amordid, mis sinna läksid (täiesti uued). Tulemus oli masendav. Tagaosa kiikus igas lohus.
Bilsteini amortidest räägitakse legende, kuna ta on üks väheseid firmasi, kes pakub spets ralli amorte. Tänavasõidukitele ette nähtud Bilsteinid on samaväärsed teiste firmade omadega.
Amorte on nii erinevat sorti ja erinevaks otstarbeks. Tuleb lihtsalt minna poodi ja välja valida oma autole sobivad. Siis õeldakse milliseid variante valida on selle autole.
Gaasikad reeglina kallimad, kui õlikad. See gaasi surve seal sees on nii tühine (ühe käega lükkab vabalt sisse), et auto sellest aru ei saagi.
See, et gaasi surve sees on (ja seda peab), näitab ainult nende kvaliteeti. Paigaldada ka lihtsam (amordi säär ei jookse eest ära).
On ju ka olemas veel pro-gas amordid. Need on keskosast palju pehmemad (mugavustsoon), kui tavaamordid. Ääred aga jäigemad (läbilöögitsoon). Ka see amort on laias laastus tavaline õliamort. Ta on tehtud väga jäik ja keskosasse on hülsile sisse freesitud (Boge) väike sooneke, kuskohast õli pääseb kergemini läbi. On ka keskosast veidi laiema hülsiga (Monroe) isendeid. Seda sorti amordid jälle ühiku võrra kallimad.
Kes tahab suurema löögineelduvusega amorte, peab valima 4x4 autodele ettenähtud amordid.
Põhimõtteliselt sa siit foorumist abi ei saa (kui just siit mõni amordimüüja läbi ei astu). Räägitakse lihtsalt erinevatest asjadest, teadmatagi täpselt, mis neil all on.
Ka on võimalik vene amorte oma tahtmist mööda sättida. Tegin kunagi oma Mossele selle triki läbi. Esimese hooga said nii äisad, et kiskusid auto treppis teel kõhuli maha. Peale mitmendat settingut sain omale sobivad. Amordi jäikus peab olema kooskõlas vedru jäikusega. Sellepärast võib ka mitte sobida teisele autole ette nähtud amort.
Panime kord Opel universaalile taha alla X amordid, mis sinna läksid (täiesti uued). Tulemus oli masendav. Tagaosa kiikus igas lohus.
Bilsteini amortidest räägitakse legende, kuna ta on üks väheseid firmasi, kes pakub spets ralli amorte. Tänavasõidukitele ette nähtud Bilsteinid on samaväärsed teiste firmade omadega.
C
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Gaasi ja õliamortide puhul on vahe tunda,kui sõita offroadi võistlusolukorras. Meil oli Suzuki alla 3x gaas ja neljas sai purunenu asemele pandud kiiruga Niva õliamort. Läks raibe keema
ja sõitsid nagu plaanvankriga

Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Surve tõstab keemistemperatuuri.Algselt postitas: Landy
Gaasi ja õliamortide puhul on vahe tunda,kui sõita offroadi võistlusolukorras. Meil oli Suzuki alla 3x gaas ja neljas sai purunenu asemele pandud kiiruga Niva õliamort. Läks raibe keemaja sõitsid nagu plaanvankriga
Nüüd saan ka aru, miks gaasamort õliamordi kõrval pakkumises on.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Toidu keetmine nii "suur" probleem ei olegi. Selle ikkagi valmis ükskord saab. Kasvõi praadides.
Palju suurem probleem on seal autoga sõitmine. Vesi läheb kõrgmäestikus isegi 70 kraadi juures keema. Mismoodi me oma autodega, millel termostaat avaneb 85 kraadi juures, seal sõita saame.
Mina läheks seal sõitma ennem Zapperiga, kui Ladaga.
Sellepärast ka enamuses seal lääne Zapperid kasutuses. Või on mootori jahutusvedeliku surve tõstetud ülikõrgeks.
Kõige kindlam muidugi eesel. Las podiseb tagant, aga ikkagi liigub.
Palju suurem probleem on seal autoga sõitmine. Vesi läheb kõrgmäestikus isegi 70 kraadi juures keema. Mismoodi me oma autodega, millel termostaat avaneb 85 kraadi juures, seal sõita saame.
Mina läheks seal sõitma ennem Zapperiga, kui Ladaga.
Sellepärast ka enamuses seal lääne Zapperid kasutuses. Või on mootori jahutusvedeliku surve tõstetud ülikõrgeks.
Kõige kindlam muidugi eesel. Las podiseb tagant, aga ikkagi liigub.
C