1. leht 1-st
mitu korda pidurit vajutades
Postitatud: 27 Veebr 2005 17:59
Postitas matz
tyhikäigul töötab normaalselt ja kui mitu korda järjest pidurit vajutad, siis pöörded tõusevad. Milles viga võiks olla???
Postitatud: 27 Veebr 2005 18:29
Postitas motamees
Mitu korda järjest vajutades pöörded tõusevadki. Pidurivõimendi annab lisaõhku kollektorisse (kasutab ju tööks vaakumi).
Viga (membraan katki) on siis, kui ühe korra vajutades (ja all hoides) pöörded tõusevad ja jäävad üles, kuni hoiad.
Membraani hea kontrollida järgmiselt: Just seisma jäetud mootoriga saab pidurit vajutada 4-5 (nii suur on vaakumi varu) korda ja siis läheb pedaal "imelikuks".
Postitatud: 27 Veebr 2005 18:40
Postitas marks
"Imelikuks", st. raskeks? Kui läheb, siis on korras?
Postitatud: 27 Veebr 2005 18:44
Postitas motamees
Pedaali käigu maa väheneb (võimendi ju enam ei aita kaasa). Tunde järgi pedaal kuidagi puine. Raske isegi sõnadesse panna. Kui proovite, saate aru.
Kui on nii, siis on võimendi korras.
Postitatud: 27 Veebr 2005 20:32
Postitas matz
tänud kõigile vastanuile, jälle vähe targem

Postitatud: 28 Veebr 2005 14:17
Postitas laizk
Algselt postitas: motamees
Mitu korda järjest vajutades pöörded tõusevadki. Pidurivõimendi annab lisaõhku kollektorisse (kasutab ju tööks vaakumi).
Viga (membraan katki) on siis, kui ühe korra vajutades (ja all hoides) pöörded tõusevad ja jäävad üles, kuni hoiad.
Membraani hea kontrollida järgmiselt: Just seisma jäetud mootoriga saab pidurit vajutada 4-5 (nii suur on vaakumi varu) korda ja siis läheb pedaal "imelikuks".
sai huvi pärast see test ära tehtud, aga oh imet: kui tühikäigul pidurit järjest vajutada, siis kipub mootor välja surema, mitte pöörded üles minema:puzzled
Postitatud: 28 Veebr 2005 20:13
Postitas logman
Algselt postitas: motamees
Mitu korda järjest vajutades pöörded tõusevadki. Pidurivõimendi annab lisaõhku kollektorisse (kasutab ju tööks vaakumi)
Võim töötab vaakumi najal küll ja selle hõrenduse sealt sisselaske kollektorist just leiabk ,mitte ei anna sinna ise rõhku juurde. E ta turbo ole!
Pöörded võivad tõusta küll. Kui nüüd võimul membraan katki ja tallamisel mootor läbi pidurivõimu katkise membraani lisaõhku hakkab imema, siis mõnel juhul võib ta saada normaalseks töötamiseks vajaminevat õiget segu.
See juhus saabubki tühikäigul ja vaid siis kui karpa timmitud tühikäigul töötamiseks liiga rikka seguga. Mootor saab nüüd õige konsistentsi kätte ja ei lämbu enam toorest põletades - tuurid tõusevad.
Postitatud: 28 Veebr 2005 20:20
Postitas motamees
Algselt postitas: logman
Algselt postitas: motamees
Mitu korda järjest vajutades pöörded tõusevadki. Pidurivõimendi annab lisaõhku kollektorisse (kasutab ju tööks vaakumi)
Võim töötab vaakumi najal küll ja selle hõrenduse sealt sisselaske kollektorist just leiabk ,mitte ei anna sinna ise rõhku juurde. E ta turbo ole!
Jutt ei olegi lisarõhust, vaid lisaõhust.
Teksti tuleb hoolikamalt lugeda.
Osadel kipub pidurdades välja surema osadel pöördeid tõstma. Oleneb küttesegu koostisest.
Liiga rikka algsegu korral tõstab pöördeid (segu läheb normaalseks). Liiga vaese puhul kipub välja surema (läheb veel vaesemaks).
Postitatud: 28 Veebr 2005 20:26
Postitas logman
Sry ,ei jõudnud nii kippelt oma juttu lappida ,aga tõde ujus lagedale;)