1. leht 1-st
P: raksakas sõitma hakates esirattas
Postitatud: 23 Veebr 2005 12:05
Postitas laizk
selline probleem, et kui auto seisnud paar tundi või rohkem, siis sõitma hakates käib esimese vasaku ratta juures raksakas. algas see jama paar päeva tagasi ja järjest suurem raksakas käib ja järjest rohkem on gaasi vaja anda, et auto alguses kohalt minema saaks. Täna omiqul auto suisa rappus.
Ise arvan, et piduris on mingi viga. Kas tõesti jäätumine võib mõjuda nii raskelt? Ja kas see teeb ka midagi või tuleb asi sinna paika jätta ja oodata soojemaid ilmu, et see viga ära kaoks?
Postitatud: 23 Veebr 2005 13:49
Postitas olaaf
vaata see klotsimajandus üle (ehk on mõni kate tahtnud plehku panna, või klotsid otsas ja mõni kolb liiga väljas ning ei taha tagasi minna), ja rattalaagri loks ka muidugi katsu üle

Postitatud: 23 Veebr 2005 13:56
Postitas laizk
rattalaagrid vahetatud sügisel. ja rattalaagrid logiseksid kogu aeg, mitte ainult esimese gaasi andmise juures.
sama lugu peaks olema klotsidega (vahetasin oktoobris). kui juba liikuma saan, siis võin sõita 100km ja mitte midagi...
Postitatud: 23 Veebr 2005 15:56
Postitas motamees
Ilmselt on pidur natuke peale jäänud (kolb kinni) ja nüüd soeneb ketas. Soe ketas sulatab lume veeks ja siis see jäätub kinni. Esimese kohalt võtuga aga murrab lahti. siis jälle hea sõita, kuni külmumiseni.
Veel:
Soovitan käsipidurit talvel mitte kasutada (põhjus sama). seal ka trossi külmumise võimalus. On juhuseid olnud, kus käsipidur (klots) külmub 5 min (-20 kraadi) kinni. Lahti tuli ainult fööniga soendades (see oli uuel Mazdal).
Postitatud: 02 Mär 2005 10:47
Postitas rene07
Algselt postitas: laizk
selline probleem, et kui auto seisnud paar tundi või rohkem, siis sõitma hakates käib esimese vasaku ratta juures raksakas. algas see jama paar päeva tagasi ja järjest suurem raksakas käib ja järjest rohkem on gaasi vaja anda, et auto alguses kohalt minema saaks. Täna omiqul auto suisa rappus.
Ise arvan, et piduris on mingi viga. Kas tõesti jäätumine võib mõjuda nii raskelt? Ja kas see teeb ka midagi või tuleb asi sinna paika jätta ja oodata soojemaid ilmu, et see viga ära kaoks?
Vaatasin su profiili ja sain aru et sul autoks 2109!!! Kuna seda tüüpi auto juba esisilla vedamisega on, võib seda raksakat teha näiteks poolassi ots ehk püsikiirusliigend. Vaata ja kontrolli seda :lol:lol:lol
Postitatud: 02 Mär 2005 11:47
Postitas logman
Vahetasin just eile oma Ducatol diffrit.
Sai Pärnus tormiajal hullatud ja tagajärg käes. Eks vesi läks sisse.
Nüüd külmadega hakkasid samad sümptomid ,mõtlesin kah esmalt vasema pooltelje otsale ,aga siis lõpuks kiilus difri blokki ja sõitmine muutus võimatuks. Võid ju igaks juhuks proovida ,mis häält teeb kui ühe ratta ülesse tõstad ja käsitsi ringi ajad.
Parim variant oleks muidugi hommikul enne sõitu vaadata mis seal toimub. Siis kohe sott selge.
Pead vist natsa külmetama ,aga see kuulub asja juurde.

Postitatud: 12 Mär 2005 21:32
Postitas Laurimetall
Proovi natuke sõita ( ära idurit vajuta) siis mine kontrolli ,kas ketas on tuline ( võid võrrelda teise poole omaga) . Arvatavasi viga selles ,mida motamees rääkis.
Postitatud: 14 Mär 2005 00:12
Postitas laizk
probleem lahkus mu juurest. ilmselt oli tegu lumehanges parkimisega. ööga jäätus pidur lihtsalt kinni:( nüüdseks lumi maha tallatud ja raksatusi enam ei ole
Postitatud: 15 Mär 2005 19:14
Postitas Laurimetall
siis on väga hea!!