1. leht 2-st
Vedrud pikemaks?
Postitatud: 24 Jaan 2003 14:04
Postitas jeejee
Tahaks tagumist ots veic tõsta, aga ei tea kuidas. olen kuulnud, et tehakse vedrusid pikemaks või pannakse mingid sapaka vedrud?
Postitatud: 24 Jaan 2003 14:09
Postitas fibo
SAPPARI VEDRUD VÖID SISSE PANNA KÜLL KUID NAD HAKKAVAD IMELIKKE HELISID SULL TEGEMA KAKS VEDRU KÄIVAD OMA VAHEL KOKKU JA AUTO MUUTUB HULLULT JÄIGAKS OMAL OLID TAGAHA PANDUD PIDI KERE LAJALI RAPUTAMA TÕHJA AUTOGA
KUID KUI KOOREM PEAL MINGI 200KG EI SAANUD ARUGI ET AUTO OLEKS MADALAKS LÄINUD
KÖIKE HEAD
Postitatud: 24 Jaan 2003 14:30
Postitas wax
Naised saunas rääkisid et W123 mersu vedrud sobivat taha - olevat kas just kõrgem, aga jäigem kindlasti.
Aga mulle võiks keegi seletada kuidas esiosa kõrgemaks saada.

Postitatud: 24 Jaan 2003 16:14
Postitas mess
Oleneb, mis masin sul on muidugi aga sedaanidel on kõige lihtsam variant panna 02 või 04 vedrud, need pisut kõrgemad ja jäigemad
Postitatud: 24 Jaan 2003 20:52
Postitas VFTS.
pane 02 vedrud
Postitatud: 25 Jaan 2003 21:06
Postitas skahar
Originaali postitas VFTS.
pane 02 vedrud
endal on vedrukopsikuid tõstetud 30mm, keevituse näol...
Postitatud: 27 Jaan 2003 15:58
Postitas wax
02/04 vedrud sobivad jah taha, kuna on jäigemad.
Kui soovin esiosa jäigemaks ja kõrgemaks, pole 02/04 vedrudega midagi peale hakata, kuna esimesed on samad mis teistel ladadel. Või pole?
Postitatud: 27 Jaan 2003 19:04
Postitas mess
Tegelikult pidi vedrudega see värk olema, et mitte ei ole eraldi 02, 01, 05 jne vedrusid, vaid nad pidid vastavalt jäikusele värvide järgi olema. Vähemalt vanasti tagumised olid olnud. Esimeste kohta ma ei tea rääkida.
Kui nüüd keegi küsib, et mis värvi kõige jäigemad on siis ärge näkku lööge ma tõesti ei tea. Mulle lihtsalt üks tuttav rääkis, kes elu aeg ladasid teinud.
Praegu on muidugi see, et igasugu koperatiivi saffi on kõik kohad täis ja nood ei küsi ei värvist ega jäikusest midagi

Postitatud: 28 Jaan 2003 15:26
Postitas Lauri
On eraldi 02 tag vedrud.Esimesed on koigil samad ja tagumised on 02 ja 04 samad.02(pikema)tagavedru jäigem variant on helepruuniga märgitud.Esimesed jäigemad vedrud on kollasega märgitud.Kuid kahjuks ei mäleta ma mis värvi on sedaankerega lada tagumised jäigemad:puzzledMis vedrusid rallikale soovitate???
Postitatud: 16 Apr 2003 13:09
Postitas marco123

Võite ju panna ka kummipuxid vahele...mina ise panin nii ja tõstis täpselt nii nagu vaja...

Postitatud: 16 Apr 2003 13:24
Postitas pikkpoiss
mina panin alla 02 vedrud ja veel koige jäigemad toodi kogematta venemaalt pepu on päris korralikult taevas.ainult et amorte peksab igas aukus lõppu olex pidanud panema niva amordid neil pikem käik aga kui sai lastud need tuua siis las olla loodan et vedrud vajuvad natu ää ja asi paraneb.
Aa väike Off-Topic küs ka äkki keegi tallinast aitaks teha hinna võrdluse ja uuriks palju läeb seal kandis maksmakomplekt asju(koik(8*) piduri klotsid,2*lüh rooliotsa ja 2*pikka rooliotsa ,kardaanirist,02taguvedrud,tagumised amordid,käsipiduritross,2*ül.sarniiri ja 2*al. sarniiri,8* amordi puks loodan et keegi teeb selle uurimistöö ää.
Postitatud: 16 Apr 2003 18:13
Postitas zikz
aga kas sõita kehvem ple kui perse kõrgem? olen nagu kuulnud sellist asja
Postitatud: 16 Apr 2003 20:25
Postitas 2107
Sedaan Lada tagavedrud on tähistatud nii: nõrgemad- roheline, tugevamad- kollane. Universaalil:nõrgem- sinine, tugevam- helepruun.
To zikz:sul on õigus- kõrge autoga on fantastiliselt kehvad sõiduomadused.
Postitatud: 16 Apr 2003 20:45
Postitas serbin
mu 06-el on taga kaks siksi vedru üksteise sisse keeratud, alt ja ülevalt üks ring kinni keevitatud..... keskelt keevitada ei tohi muidu lähevad pooleks asi on päris jäik... ja pepu on tsipa kõrgem kui esimeneots
AMORDID: mul tuttav tegi enda gti golfil nii et puuris amortidele augud sisse, lasi vana õli seest välja ja pani paksema õli sisse ning keevitas uuesti kinni. plaanin enda siksil ka nii teha. aga mis teie sellest arvate?
Postitatud: 16 Apr 2003 22:39
Postitas VFTS.
ehee...kus juures ma tegin siksi vedrudega nii et seal sees on mingid seibid et panin sinna ühe juurde ja siis olid jube jäik asi..aga jama selles et õli hakkas välja tulema aga ei tia milles asi on parem osta õiged mingid jäigad vedrud see ei pruugi sul toimima hakata;)
Postitatud: 17 Apr 2003 12:06
Postitas jeejee
No amortide koha pealt ei oska midagi öelda aga ma panin siis taha ära täiesti tutikad 02/04 vedrud (müüja ütles, et mingi vahepealne tugevus aga vedrud olid helepruuniga märgistatud). ütleksin, et sain täpselt niipalju kõrgemaks kui ma tahtsin.

Postitatud: 27 Apr 2003 17:33
Postitas tamps19
mina ei soovita teha autot kõrgemaks, kuna juhitavus ja teelpüsimine kaob tunduvalt. pigem laske madalamaks ja jäigemaks. minagi kunagi tõstsin perse oma lollusest ülesse ja natukese aja pärast mekkisin ka puu ära, kuna juhitavus oli libedaga nulli ligidane.

Postitatud: 28 Apr 2003 14:41
Postitas pikkpoiss
mul uudis muide need 02 vedrud mis ma panin lõhkusi mu uued amordid ää kuna amordi käik oli väiksem kui seda vedru tahtis
Postitatud: 05 Mai 2003 08:54
Postitas muidumees
jaga siin täielikult eelkirjutajate arvamust,madala ja parajalt jäiga autoga tunduvalt parem sõita,mul enda autol on veel madalad laiad kummid ka all,olen täitsa rahul juhitavusega.panin ka kunagi 02 vedrud taha,võtsin paari päevapärast ära,lihtsalt sõita oli peaaegu võimatu,muidugi on varjant,et saagida 02 vedrudel paar ringi maha,jäävad lühemad ja jäigemad

Postitatud: 06 Mai 2003 12:46
Postitas wax
Kõik autod ei sõida vaid maanteel ja linnas

Minu oma pole 2 aastat asfaldile saanudki. Enamuse ajast põllul, vahel ka kruusal. Seepärast tahangi kõrget autot
Lõplikku tõde pole olemas.