Vedrud pikemaks?
Vedrud pikemaks?
Vedrud pikemaks?
Tahaks tagumist ots veic tõsta, aga ei tea kuidas. olen kuulnud, et tehakse vedrusid pikemaks või pannakse mingid sapaka vedrud?
SAPPARI VEDRUD VÖID SISSE PANNA KÜLL KUID NAD HAKKAVAD IMELIKKE HELISID SULL TEGEMA KAKS VEDRU KÄIVAD OMA VAHEL KOKKU JA AUTO MUUTUB HULLULT JÄIGAKS OMAL OLID TAGAHA PANDUD PIDI KERE LAJALI RAPUTAMA TÕHJA AUTOGA
KUID KUI KOOREM PEAL MINGI 200KG EI SAANUD ARUGI ET AUTO OLEKS MADALAKS LÄINUD
KÖIKE HEAD
KUID KUI KOOREM PEAL MINGI 200KG EI SAANUD ARUGI ET AUTO OLEKS MADALAKS LÄINUD
KÖIKE HEAD
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Tegelikult pidi vedrudega see värk olema, et mitte ei ole eraldi 02, 01, 05 jne vedrusid, vaid nad pidid vastavalt jäikusele värvide järgi olema. Vähemalt vanasti tagumised olid olnud. Esimeste kohta ma ei tea rääkida.
Kui nüüd keegi küsib, et mis värvi kõige jäigemad on siis ärge näkku lööge ma tõesti ei tea. Mulle lihtsalt üks tuttav rääkis, kes elu aeg ladasid teinud.
Praegu on muidugi see, et igasugu koperatiivi saffi on kõik kohad täis ja nood ei küsi ei värvist ega jäikusest midagi
Kui nüüd keegi küsib, et mis värvi kõige jäigemad on siis ärge näkku lööge ma tõesti ei tea. Mulle lihtsalt üks tuttav rääkis, kes elu aeg ladasid teinud.
Praegu on muidugi see, et igasugu koperatiivi saffi on kõik kohad täis ja nood ei küsi ei värvist ega jäikusest midagi
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
lLauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
- Asukoht: Tartu Viljandi vahel
- Autod: Samara 16V
On eraldi 02 tag vedrud.Esimesed on koigil samad ja tagumised on 02 ja 04 samad.02(pikema)tagavedru jäigem variant on helepruuniga märgitud.Esimesed jäigemad vedrud on kollasega märgitud.Kuid kahjuks ei mäleta ma mis värvi on sedaankerega lada tagumised jäigemad:puzzledMis vedrusid rallikale soovitate???
mina panin alla 02 vedrud ja veel koige jäigemad toodi kogematta venemaalt pepu on päris korralikult taevas.ainult et amorte peksab igas aukus lõppu olex pidanud panema niva amordid neil pikem käik aga kui sai lastud need tuua siis las olla loodan et vedrud vajuvad natu ää ja asi paraneb.
Aa väike Off-Topic küs ka äkki keegi tallinast aitaks teha hinna võrdluse ja uuriks palju läeb seal kandis maksmakomplekt asju(koik(8*) piduri klotsid,2*lüh rooliotsa ja 2*pikka rooliotsa ,kardaanirist,02taguvedrud,tagumised amordid,käsipiduritross,2*ül.sarniiri ja 2*al. sarniiri,8* amordi puks loodan et keegi teeb selle uurimistöö ää.
Aa väike Off-Topic küs ka äkki keegi tallinast aitaks teha hinna võrdluse ja uuriks palju läeb seal kandis maksmakomplekt asju(koik(8*) piduri klotsid,2*lüh rooliotsa ja 2*pikka rooliotsa ,kardaanirist,02taguvedrud,tagumised amordid,käsipiduritross,2*ül.sarniiri ja 2*al. sarniiri,8* amordi puks loodan et keegi teeb selle uurimistöö ää.
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
mu 06-el on taga kaks siksi vedru üksteise sisse keeratud, alt ja ülevalt üks ring kinni keevitatud..... keskelt keevitada ei tohi muidu lähevad pooleks asi on päris jäik... ja pepu on tsipa kõrgem kui esimeneots
AMORDID: mul tuttav tegi enda gti golfil nii et puuris amortidele augud sisse, lasi vana õli seest välja ja pani paksema õli sisse ning keevitas uuesti kinni. plaanin enda siksil ka nii teha. aga mis teie sellest arvate?
AMORDID: mul tuttav tegi enda gti golfil nii et puuris amortidele augud sisse, lasi vana õli seest välja ja pani paksema õli sisse ning keevitas uuesti kinni. plaanin enda siksil ka nii teha. aga mis teie sellest arvate?
jaga siin täielikult eelkirjutajate arvamust,madala ja parajalt jäiga autoga tunduvalt parem sõita,mul enda autol on veel madalad laiad kummid ka all,olen täitsa rahul juhitavusega.panin ka kunagi 02 vedrud taha,võtsin paari päevapärast ära,lihtsalt sõita oli peaaegu võimatu,muidugi on varjant,et saagida 02 vedrudel paar ringi maha,jäävad lühemad ja jäigemad