1. leht 1-st
p: 05 diferentsiaal undab
Postitatud: 21 Veebr 2005 10:30
Postitas petz
Undamine on kõige intensiivsem maanteel sõites, kui ühtlasel sõidul lasta gaasipedaali natukene ülespoole. Kiirendamisel ja tugeval mootoriga pidurdamisel kaob undamine sootuks.

Kas sellist viga koduste vahenditega üldse kõrvaldada saab? Raamatus on kirjutatud mingitest reguleerimisvõimalustest, kuid samas öeldud, et vaja pöörduda töökotta....
Postitatud: 21 Veebr 2005 10:36
Postitas hullmaks
esiteks kontrolli kas sul õli on tagasillas. reguleerimiselks tuleb differ maha kiskuda, teha üks hr värviga kokku ja vaadata tekkinud hambumise jälge, siis vastavalt kas võtta reguleerseibe vähemaks või lisada. Undama võib panna ka liigne kulumine, siis juba vahetada differ.
Postitatud: 21 Veebr 2005 10:46
Postitas petz
See v2rviga kokku tegemine on hea m6te jah.....
Õli on muidu piisavalt. L2bisõit u 150 tuh. Undama hakkas kuskil 100 tuh peal...
Postitatud: 02 Mär 2005 10:51
Postitas rene07
Undamine tekib kuna tifril on mutter lahti jooksnud mis asub kardaani ja tifri ühendus kohas!!! Võta kardaan tifri küljes ära ja pinguta see mutter üle. Endal oli sama jama vanamehe autoga (2106), mis samuti sõitnud üle 100 tuhande ja tal tiffer lausa loksus.
Postitatud: 02 Mär 2005 11:40
Postitas kriisa
Ainult mutrist ei pruugi see olla, mina pole mutrivarianti ennem kuulnud, kuid usun seda. Üldiselt undamist siiski kulumine põhjusab. Ise vahetasin hiljuti reduktori ära, mu autol ka undas, reduktori sees oli laagrid läbi ja hammasrattad kulunud.
Postitatud: 02 Mär 2005 12:37
Postitas rene07
[quote]Algselt postitas: Kriisa
Ainult mutrist ei pruugi see olla, mina pole mutrivarianti ennem kuulnud, kuid usun seda.
Seda küll et undamist ka kulumine tekitab aga asi võib paraneda kui seda mutrit pingutada kuna 06 tegin sedasi ja asi on siiamaani jälle vait ja töötab vastu oma lõpule:spin
Postitatud: 02 Mär 2005 17:36
Postitas GTA
kas said auto hiljuti? äkki on su difril otsamutter (vms. mis ta nimi ongi, kardaaniga kinnitumise kohas) mingil ajahetkel üle pingutatud? lada difril saab otsast pingutusmutriga keerata, nagu mainiti enne siin. kuid seal vahel on sellline kergelt deformeeruv puks, millele tuleb pingutades teatud njuutonid peale keerata pingeks. kui aga üle pingutada (nagu mu isa omal ajal tegi) hakkab kogu süsteem mõne aja pärast undama. kirjutasin asja kiiruga ja täpselt enam ei mäleta üksikasju, mis seal üle kuluma/undama hakkas. undas, mis ta undas, õhtule läks ta kah lõpuks. aga pärast umbes 120 000 km sõitu:rolleyes
Postitatud: 02 Mär 2005 23:24
Postitas petz
Tänud kõigile nõuannete eest! Kui ilm soojemaks läheb, siis üritan uurida. Ehk sellest mutri pingutamisest tõesti abi

Postitatud: 03 Mär 2005 00:00
Postitas motamees
Pööran veelkord tähelepanu GTA mainitud pingutusmomendile.
Seal tuleb keerata, kuni loks kadunud. Üle pingutamine kurjast.
Postitatud: 12 Apr 2009 11:42
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: motamees
Pööran veelkord tähelepanu GTA mainitud pingutusmomendile.
Seal tuleb keerata, kuni loks kadunud. Üle pingutamine kurjast.
mis siis see jõu nr. on millega keeratakse, siiani olen kuulnud tegijatelt vahemikke 112-240N, millest see erinevus tuleb?
vahe puksist?
Postitatud: 12 Apr 2009 16:04
Postitas Raxo
Hea, et teema välja otsiti. Kui muidu olen selle mutri lihtsalt käega kõvasti kinni keeranud, siis viimati keerasin suruõhutööriistaga ning nüüd ongi tulemus käes - suurem takistus ning seetõttu on detailid kuumad, sirin-undamine gaasi maha lastes.
Nüüd uurisin pilti ning vastu vaatas koonuslaager...

Postitatud: 12 Apr 2009 19:13
Postitas VäikeMägilane
mnjah, osa vendi keeravad tunde järgi-keeravad difrit ja siis kas pingutavad uuesti või mitte jne.
Aga kui ei tea "tunnet" siis oleks hea kui teaks miskit numbrit:)
Postitatud: 12 Apr 2009 23:03
Postitas olaaf
100N seal küll pole - selle jõu peale on sellest plast puksist ainult mälestus järgi... ühe käe ja tavalise sabaga olen ise tõmmanud - pole ükski ulguma hakanud...
õige oli vist pingutada mõõtes samal ajal dünamomeetriga jõudu mis kulub otsaflantsi ringi ajamiseks ( ehk oli 7Nm see jõud) - vanad lada raamatud pajatavad täpsemalt...
[Muudetud: 12-4-2009 olaaf]
Postitatud: 13 Apr 2009 00:23
Postitas VäikeMägilane
plast puks?
numbreid oleks vaja, millega siin keegi spets pingutanud on, raamatuid on ka seinast seina.