Kas sellist viga koduste vahenditega üldse kõrvaldada saab? Raamatus on kirjutatud mingitest reguleerimisvõimalustest, kuid samas öeldud, et vaja pöörduda töökotta....
p: 05 diferentsiaal undab
p: 05 diferentsiaal undab
- petz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
- Asukoht: Tartu, Põlvamaa
- Autod: VAZ 1111 OKA
p: 05 diferentsiaal undab
Undamine on kõige intensiivsem maanteel sõites, kui ühtlasel sõidul lasta gaasipedaali natukene ülespoole. Kiirendamisel ja tugeval mootoriga pidurdamisel kaob undamine sootuks. 
Kas sellist viga koduste vahenditega üldse kõrvaldada saab? Raamatus on kirjutatud mingitest reguleerimisvõimalustest, kuid samas öeldud, et vaja pöörduda töökotta....
Kas sellist viga koduste vahenditega üldse kõrvaldada saab? Raamatus on kirjutatud mingitest reguleerimisvõimalustest, kuid samas öeldud, et vaja pöörduda töökotta....
kas said auto hiljuti? äkki on su difril otsamutter (vms. mis ta nimi ongi, kardaaniga kinnitumise kohas) mingil ajahetkel üle pingutatud? lada difril saab otsast pingutusmutriga keerata, nagu mainiti enne siin. kuid seal vahel on sellline kergelt deformeeruv puks, millele tuleb pingutades teatud njuutonid peale keerata pingeks. kui aga üle pingutada (nagu mu isa omal ajal tegi) hakkab kogu süsteem mõne aja pärast undama. kirjutasin asja kiiruga ja täpselt enam ei mäleta üksikasju, mis seal üle kuluma/undama hakkas. undas, mis ta undas, õhtule läks ta kah lõpuks. aga pärast umbes 120 000 km sõitu:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1531
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
mis siis see jõu nr. on millega keeratakse, siiani olen kuulnud tegijatelt vahemikke 112-240N, millest see erinevus tuleb?Algselt postitas: motamees
Pööran veelkord tähelepanu GTA mainitud pingutusmomendile.
Seal tuleb keerata, kuni loks kadunud. Üle pingutamine kurjast.
vahe puksist?
Festina lente!
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Hea, et teema välja otsiti. Kui muidu olen selle mutri lihtsalt käega kõvasti kinni keeranud, siis viimati keerasin suruõhutööriistaga ning nüüd ongi tulemus käes - suurem takistus ning seetõttu on detailid kuumad, sirin-undamine gaasi maha lastes.
Nüüd uurisin pilti ning vastu vaatas koonuslaager...
Nüüd uurisin pilti ning vastu vaatas koonuslaager...
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1531
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
100N seal küll pole - selle jõu peale on sellest plast puksist ainult mälestus järgi... ühe käe ja tavalise sabaga olen ise tõmmanud - pole ükski ulguma hakanud...
õige oli vist pingutada mõõtes samal ajal dünamomeetriga jõudu mis kulub otsaflantsi ringi ajamiseks ( ehk oli 7Nm see jõud) - vanad lada raamatud pajatavad täpsemalt...
[Muudetud: 12-4-2009 olaaf]
õige oli vist pingutada mõõtes samal ajal dünamomeetriga jõudu mis kulub otsaflantsi ringi ajamiseks ( ehk oli 7Nm see jõud) - vanad lada raamatud pajatavad täpsemalt...
[Muudetud: 12-4-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1531
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
