p: 05 diferentsiaal undab

p: 05 diferentsiaal undab

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
petz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
Asukoht: Tartu, Põlvamaa
Autod: VAZ 1111 OKA

p: 05 diferentsiaal undab

Postitus Postitas petz »

Undamine on kõige intensiivsem maanteel sõites, kui ühtlasel sõidul lasta gaasipedaali natukene ülespoole. Kiirendamisel ja tugeval mootoriga pidurdamisel kaob undamine sootuks. :yllatunud
Kas sellist viga koduste vahenditega üldse kõrvaldada saab? Raamatus on kirjutatud mingitest reguleerimisvõimalustest, kuid samas öeldud, et vaja pöörduda töökotta....
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

esiteks kontrolli kas sul õli on tagasillas. reguleerimiselks tuleb differ maha kiskuda, teha üks hr värviga kokku ja vaadata tekkinud hambumise jälge, siis vastavalt kas võtta reguleerseibe vähemaks või lisada. Undama võib panna ka liigne kulumine, siis juba vahetada differ.
-
Kasutaja avatar
petz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
Asukoht: Tartu, Põlvamaa
Autod: VAZ 1111 OKA

Postitus Postitas petz »

See v2rviga kokku tegemine on hea m6te jah.....
Õli on muidu piisavalt. L2bisõit u 150 tuh. Undama hakkas kuskil 100 tuh peal...
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

Undamine tekib kuna tifril on mutter lahti jooksnud mis asub kardaani ja tifri ühendus kohas!!! Võta kardaan tifri küljes ära ja pinguta see mutter üle. Endal oli sama jama vanamehe autoga (2106), mis samuti sõitnud üle 100 tuhande ja tal tiffer lausa loksus.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Ainult mutrist ei pruugi see olla, mina pole mutrivarianti ennem kuulnud, kuid usun seda. Üldiselt undamist siiski kulumine põhjusab. Ise vahetasin hiljuti reduktori ära, mu autol ka undas, reduktori sees oli laagrid läbi ja hammasrattad kulunud.
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

[quote]Algselt postitas: Kriisa
Ainult mutrist ei pruugi see olla, mina pole mutrivarianti ennem kuulnud, kuid usun seda.



Seda küll et undamist ka kulumine tekitab aga asi võib paraneda kui seda mutrit pingutada kuna 06 tegin sedasi ja asi on siiamaani jälle vait ja töötab vastu oma lõpule:spin
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

kas said auto hiljuti? äkki on su difril otsamutter (vms. mis ta nimi ongi, kardaaniga kinnitumise kohas) mingil ajahetkel üle pingutatud? lada difril saab otsast pingutusmutriga keerata, nagu mainiti enne siin. kuid seal vahel on sellline kergelt deformeeruv puks, millele tuleb pingutades teatud njuutonid peale keerata pingeks. kui aga üle pingutada (nagu mu isa omal ajal tegi) hakkab kogu süsteem mõne aja pärast undama. kirjutasin asja kiiruga ja täpselt enam ei mäleta üksikasju, mis seal üle kuluma/undama hakkas. undas, mis ta undas, õhtule läks ta kah lõpuks. aga pärast umbes 120 000 km sõitu:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
petz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
Asukoht: Tartu, Põlvamaa
Autod: VAZ 1111 OKA

Postitus Postitas petz »

Tänud kõigile nõuannete eest! Kui ilm soojemaks läheb, siis üritan uurida. Ehk sellest mutri pingutamisest tõesti abi :)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Pööran veelkord tähelepanu GTA mainitud pingutusmomendile.
Seal tuleb keerata, kuni loks kadunud. Üle pingutamine kurjast.
C
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: motamees
Pööran veelkord tähelepanu GTA mainitud pingutusmomendile.
Seal tuleb keerata, kuni loks kadunud. Üle pingutamine kurjast.
mis siis see jõu nr. on millega keeratakse, siiani olen kuulnud tegijatelt vahemikke 112-240N, millest see erinevus tuleb?
vahe puksist?
Festina lente!
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Hea, et teema välja otsiti. Kui muidu olen selle mutri lihtsalt käega kõvasti kinni keeranud, siis viimati keerasin suruõhutööriistaga ning nüüd ongi tulemus käes - suurem takistus ning seetõttu on detailid kuumad, sirin-undamine gaasi maha lastes.

Nüüd uurisin pilti ning vastu vaatas koonuslaager... :sein
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

mnjah, osa vendi keeravad tunde järgi-keeravad difrit ja siis kas pingutavad uuesti või mitte jne.
Aga kui ei tea "tunnet" siis oleks hea kui teaks miskit numbrit:)
Festina lente!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

100N seal küll pole - selle jõu peale on sellest plast puksist ainult mälestus järgi... ühe käe ja tavalise sabaga olen ise tõmmanud - pole ükski ulguma hakanud...
õige oli vist pingutada mõõtes samal ajal dünamomeetriga jõudu mis kulub otsaflantsi ringi ajamiseks ( ehk oli 7Nm see jõud) - vanad lada raamatud pajatavad täpsemalt...


[Muudetud: 12-4-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

plast puks?

numbreid oleks vaja, millega siin keegi spets pingutanud on, raamatuid on ka seinast seina.
Festina lente!
Vasta