1. leht 1-st
K: veljed ja neile sobivad rehvid.
Postitatud: 25 Okt 2004 19:38
Postitas moosmoosik
niisiis tekkis mul küsimus:
kas poes müüdavale talverehvile,millele ei ole sisekummi ette nähtud võib sisekummi ikkagi sisse panna?
ilma sisekummita rehvile ette nähtud spets velg kahe randiga seespool. mis juhtub kui panna tavalisele veljele ilma sisekummita rehv?
asi selles et on plaan hakata soetama talverehve aga olen küsimuse ees et kas poes müüdavad sobivad üldse minu vaz-i plekkvelgedele. ja kui ei sobi siis mille järele üldse vahet teha millise velje jaoks rehv mõeldud on?
mina olen igatahes probleemi ees.
Postitatud: 25 Okt 2004 19:48
Postitas laizk
mul oli sama mure. AAclubilt sain teada, et kui panna shittadele velgedele sisekummideta rehvid, siis need jooksevad lihtsalt tühjaks. kas igaks juhuks võib panna sisekummid, ma ei tea.
hetkel mul sisedeta suvekummid ja lasen vahetada seal, kust ostan uued. küll siis need vennad vaatavad, kas kannatab panna ilma sisekateta talverehvid ka (1 kumm jookseb küll pidevalt tühjemaks praegu....

)
Postitatud: 25 Okt 2004 19:58
Postitas demon555
mul siksil all olnud igast vaz-i velgi ja kõigil ilma sisekummita olnud...ka siuksel veljel, mis nägi 80km/h hoo pealt äärekivi ja läks peris pesse..ahaamer kätte ja korras ja kumm peale....tühjaks nagu ei lähe..pigem kummi viga see...a muidugi võib ju alati sisekummita kummi sisse ikka panna sisekummi...ega halba midagi ei tee...
Postitatud: 25 Okt 2004 20:05
Postitas moosmoosik
aga osadel siksi veljed ka need randiga millele võib kohe panna ilma sisekummita rehvi. mul on õnnestunud 1 saada abi korras. suured tänud Petc-le selle eest.

Postitatud: 25 Okt 2004 20:24
Postitas Pets
harilikule ilma randita veljele võib panna igasuguse kummi soovitatavalt sisekummiga, sest nagu eelpool mainitud kipuvad nad tühjaks minema.
randiga veljele ehk siis tubeless veljele võib panna igasuguse kummi millel kiri tubeless, tube type kummi randiga veljele monteerides peab ka sisekummi panema, sisekumm tuleb panna ka juhul kui velg on kannatada saanud või ei saa teda mõnel muul põhjusel pidama.
Postitatud: 25 Okt 2004 22:14
Postitas moosmoosik
kui ma nüüd ostan uued kummid siis sisekummid võin ma ju ideekohaselt vanadelt ratastelt võtta (eeldusel et nad õhku peavad).
kuidas suhtuda kaubanduskeskustes müüdavatesse PROTEKTEERITUD rehvidesse? mida need endast kujutavad ja kas on üldse mõtet neil?
Postitatud: 25 Okt 2004 22:36
Postitas laizk
vaata minu teemat talvekummidest. seal pikalt räägitud sellest. üldiselt praegu nokia kummide soodus ka, HKPL1 naeltega on 750 eeki:rolleyes
Postitatud: 26 Okt 2004 00:28
Postitas Landy
Ma viimased 10 aastat AINULT sisekummidega sõitud, olgu rehv tubeless või tube Type. Seda nii sõidu, kui maastikuauto puhul. Maastikule ilma sisekummita ei julgekski minna, mudu oled üsna pea tühja rehviga metsas.
Postitatud: 26 Okt 2004 11:18
Postitas demon555
ega jah...sisekumm ikka sisekumm...endal ka paar korda tänu sisekummi puudumisele vaja olnud velje peal ringi sõita, kuna sisekummita kumm “mul paar korda ullemat ralli lastes randilt veidi maha tulnud v midagi taolist nii et hakkas metsikult õhku läbi laskma...pumpamine ka alguses ei aidanud...siis sain jälle kummi pidama, kui selle tungrauaga õhku tõstsin ja siis pumpasin...
Aga jh rallitades ikka võib vahel seda kummi naa metsikult väänata...
Postitatud: 26 Okt 2004 11:43
Postitas kenu
Ma olen pannud neljale Ziguli veljele sissekummita rehvid ja kõik peavad ideaalselt õhku. ainult täis peab kompressoriga pumpama ja alguses lasin 3,5 atü sisse, et rant hästi ligi läheks.
Ääre puhastasin veljel roostest ja sodist ära ning lihvisin siledaks.
Ilma sisekummita rehv soojeneb vähem ja praktiliselt võimatu on augu tekkimine hõõrdumise tagajärjel nagu seda juhtub sisekummiga.
Postitatud: 26 Okt 2004 15:03
Postitas moosmoosik
ma saan aru et kui panna plekile ilma sisekummita rehv siis peab ka velg olema ideaalses korras (just see velg millel on sisekumm muidu ette nähtud) või siis täiesti uus poekaup !?