1. leht 1-st

difri vahetus

Postitatud: 01 Okt 2004 21:26
Postitas neo723
mul nagu selline probleem, et tuleb ette võtta difri vahetus, kuid omal nagu kogemused puuduvad sellise asjaga.
keegi oskab öelda, et kas midagi on karta kah, näiteks tihendite katki minemist vms. igasugused hoiatused ja juhendid on teretulnud:)

Postitatud: 01 Okt 2004 21:45
Postitas mess
Lased kardaani lahti, õli ja poolteljed välja ning kuku aga mutreid lahti kruvima.

Tihend läheb üsna kindlalt katki, aga see maksab poes 10 EEK, võib olla vähemgi ning kui kallis tundub, võid papist ise ka lõigata. Samas kui tahad et asi tihe jääks, siis soovitatav hermeetikut vahele lasta koos tihendiga.

Postitatud: 01 Okt 2004 22:38
Postitas GTA
tegin tihendi õhemast papist, jutu järgi pidi õhem tihend tagama parema hambumise, õli lekkima mul ei hakanud, kuna pinnad olid korralikud

Postitatud: 02 Okt 2004 00:56
Postitas motamees
Algselt postitas: GTA
tegin tihendi õhemast papist, jutu järgi pidi õhem tihend tagama parema hambumise
Tihendil ei ole hambumisega mitte midagi pistmist.

Postitatud: 02 Okt 2004 22:07
Postitas GTA
Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: GTA
tegin tihendi õhemast papist, jutu järgi pidi õhem tihend tagama parema hambumise
Tihendil ei ole hambumisega mitte midagi pistmist.
mnjaa... siis mulle aeti p***a, sry et oma valede teadmistega teisi segadusse ajan:(

Postitatud: 03 Okt 2004 07:05
Postitas AaClub
Kokku panemisel väike nipp, kui uus tihend on siis leota seda nats aega vees, et läbi imbuks ja märja tihendiga paigalda siis ta kindlam saab ja ei hakka hiljem lekkima. :cool:

Postitatud: 03 Okt 2004 11:04
Postitas Ardi Soovik
Kui pindadelt vana tihendi jäänused eemaldatud,siis pole tihendi leotamisel mõtet.Märg tihend puruneb paigaldamisel kergesti.