1. leht 2-st
K: Kuidas saada auto esiosa madalamax
Postitatud: 15 Sept 2004 23:56
Postitas Jonx
Nimelt soov siis selline et tahax autot võimalikult madalax teha. Praegune uppis tagaots käib juba närvidele.. Tahax saada võimalikult madalat esiotsa ja suht madalat taguotsa..
Kuna raha napib siis proovix seda madalust saavutada käepäraste vahenditega. Mõtlesin et esiotsa saax madalamax vedru keerdude maha lõikamisega... oskab ehk keegi tuua asja puudusi või häid kylgi.. Oskate ehk soovida mõnda muud nõxu..
Kui neid keerde lõikama hakata siis palju tulex yldse lõigata?
Postitatud: 16 Sept 2004 10:55
Postitas villu157
Mõtled midagi sellist

Postitatud: 16 Sept 2004 15:20
Postitas Jonx
Just, umbes sellist asja ma saada tahax....
Postitatud: 16 Sept 2004 15:45
Postitas MarT
vedru keerdude mahalõikamine ei ole hea mõte, kuna asi käib ikka nii: lühem vedru-jäigem vedru
Postitatud: 16 Sept 2004 15:47
Postitas GTA
jep, madalamaks lõigatud vedru läheb hoopis pehmemaks ja niiviisi võib auto sõiduomadusi tundmatuseni moonutada, ntx järsul kurvivõtmisel võib auto noogutama hakata selle poolega kuhu poole keerad:rolleyes
Postitatud: 16 Sept 2004 17:42
Postitas Jonx
Mida tähendab noogutama hakkama?
aga berg modis ka oma auto vedrustust.. Keerde maha lõigates, aga tal ees olid siis volga vedrud ja taga 02 omad
Postitatud: 16 Sept 2004 18:15
Postitas Zero
Algselt postitas: Jonx666
Mida tähendab noogutama hakkama?
aga berg modis ka oma auto vedrustust.. Keerde maha lõigates, aga tal ees olid siis volga vedrud ja taga 02 omad
No vot selles erinevus tekibki,kuna volga ja 02-e vedrud on jäigemad kui siksi originaal vedrud.
Postitatud: 16 Sept 2004 18:31
Postitas villu157
Sellel masinal on ka pandud vist mingi teise auto vedrud alla. Aga täpselt ei tea millise omad.
Postitatud: 17 Sept 2004 09:37
Postitas olaaf
Algselt postitas: Jonx666
Mida tähendab noogutama hakkama?
aga berg modis ka oma auto vedrustust.. Keerde maha lõigates, aga tal ees olid siis volga vedrud ja taga 02 omad
enne kui lõikama hakkad helista bergile ja kuula ära mida tema juba teinud on ja mida juba muutnud on.. niipalju kui mina tean ei jäänud ta esialgse tulemusega üldse rahule..
ise pole mõtet enam jalgratast leiutada..
Postitatud: 17 Sept 2004 19:55
Postitas GTA
Algselt postitas: Jonx666
Mida tähendab noogutama hakkama?
st. siis sisemise ratta (selle mille peale kurvis raskus keeramisel langeb) üles-alla liikuma hakkamine (väljast tundub see nii, et auto esiots noogutab üles-alla), mis võib suurel kiirusel auto ntx väga vabalt üle katuse saata. seda esineb siis ka lühemaks lõigatud vedrudega või väga pehmete (kulunud) vedrudega:rolleyes
Postitatud: 17 Sept 2004 20:47
Postitas Moss
Ise prooviks rihmadega sillad kerele lähemale tõmmata. Natuke mõttetööd ja... Asi oleks madal, jäik ja jääb ära vajadus kuskilt mingeid vedrusid otsima hakata,samuti nende saagimine/lõikumine/sobitame. Ei ole muidugi kindel, kas asi ilusti töötama hakkab ja kuidas vedrud vastu peavad sellele aga ise prooviks küll kui juba jalgratta leiutamiseks läheks...
Postitatud: 17 Sept 2004 21:02
Postitas marks
Algselt postitas: GTA
st. siis sisemise ratta (selle mille peale kurvis raskus keeramisel langeb) üles-alla liikuma hakkamine
Kurvis langeb raskus ikka välimisele rattale. Näiteks liiga kiiresti kurvi võttes, saab kurvi suhtes sisemised rattad maast lahti.
Postitatud: 17 Sept 2004 21:24
Postitas GTA
Algselt postitas: marks
Algselt postitas: GTA
st. siis sisemise ratta (selle mille peale kurvis raskus keeramisel langeb) üles-alla liikuma hakkamine
Kurvis langeb raskus ikka välimisele rattale. Näiteks liiga kiiresti kurvi võttes, saab kurvi suhtes sisemised rattad maast lahti.
ei noh jah(vigade parandus)... ma saan aru aga seletan ka kuidas asi vist ikka on:rolleyes kui sa võtad kurvi VASAKULE poole, langeb auto raskus paremale poolele, mitte vasakule. vasakpoolsed (tavaliselt tagumine) rattad hakkavad sel juhul kerkima, kuna raskuskese on teisel pool.
Postitatud: 17 Sept 2004 21:36
Postitas laizk
lähtudes füüsika seaduste, siis keha on laisk, ehk säilitab inertsi. seega, kui sa keerad VASAKULE, siis auto tahaks minna OTSE ja sinna liigub ka mõjuv jõud. vasakule hoiab ainult hõõrdejõud.
ei ole näinud ühtegi autot, mis oleks kurvis üle katuse käinud lennates kurvi sisse, mitte kurvist välja
Postitatud: 18 Sept 2004 06:49
Postitas dasf
minul on samuti esimesed vedrud lühemad ja toimivad:):):)
Postitatud: 18 Sept 2004 11:58
Postitas Jonx
Algselt postitas: dasf
minul on samuti esimesed vedrud lühemad ja toimivad:):):)
Aga palju sa neid maha lõikasid?
Postitatud: 18 Sept 2004 12:36
Postitas sass85
Algselt postitas: MossOpel
Ise prooviks rihmadega sillad kerele lähemale tõmmata. Natuke mõttetööd ja... Asi oleks madal, jäik ja jääb ära vajadus kuskilt mingeid vedrusid otsima hakata,samuti nende saagimine/lõikumine/sobitame. Ei ole muidugi kindel, kas asi ilusti töötama hakkab ja kuidas vedrud vastu peavad sellele aga ise prooviks küll kui juba jalgratta leiutamiseks läheks...
no nii lolli mõtte peale annab tulla.
oma 06 el on ees bergi volga vedrud ja taha yritan aretada audi qattro madalus vedrud
Postitatud: 18 Sept 2004 19:27
Postitas Zero
Algselt postitas: sass85
no nii lolli mõtte peale annab tulla.
oma 06 el on ees bergi volga vedrud ja taha yritan aretada audi qattro madalus vedrud
Kusjuures ei ole see loll mõte,osadel krossikatel tehakse niimoodi,kuid mitte sellel eesmärgil et autot madalamaks saada.
Postitatud: 07 Nov 2004 18:26
Postitas pavlo
Kas tõesti need volga vedrud teevad autot madalamax ???
Postitatud: 07 Nov 2004 18:44
Postitas Zero
Algselt postitas: pavlo
Kas tõesti need volga vedrud teevad autot madalamax ???
Kui need õigesse pikkusesse lõigata siis teevad.