Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
mis siduri jupid peab välja vahetama kui käik sees kiirendades ei hakka kohe vedama, vaid annab tühja nagu oleks vaba käik? palju see umbes maksma lähebEdit by berg: kõik sidurijamad siia! enne küsimist proovi leida vastus olevasolevatest muredest!
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Hee! Tuttav teema.
Kui käik on sees ja hakkad kohalt liikuma siis pöörded tõusevad aga auto kiirus mitte..
Vahetada tuleb vähemalt siduriketas a' 225.- ja survelaager a'~50.-.
+tööraha. Viga võib olla ka sidurikorvis a'~550.-
Kui ise varakevadel sidurit vahetasin tuli välja, et olen juba mõnda aega sõitnud murdunud survelaagri suunamis toruga...ei tea täpsemat nimetust.
PS kui oled väga lühikest aega sõitnud libiseva siduriga siis võid proovida alt peale keerata. -st. töösilindri varda polti peale keerata. Mina sain selle teada juba liiga hilja. Kui sõita libiseva siduriga kuumeneb kogu sidurisüsteem palju rohkem, kui normaalolekus ja siduriketas tõmbab nn propelleriks. see omakorda tekitab tunde, et sidur läheb paremaks. samal ajal tekkivad probleemid tagurpidi käigu sisse saamisega. see ilmneb eriti, kui oled liiga hilja peale keeranud.
PS! Soovitan sul sidur ikkagi korda teha. Muidu võib ükskord mäest üles sõites väga ebameeldiv üllatus tulla.
Kui käik on sees ja hakkad kohalt liikuma siis pöörded tõusevad aga auto kiirus mitte..
Vahetada tuleb vähemalt siduriketas a' 225.- ja survelaager a'~50.-.
+tööraha. Viga võib olla ka sidurikorvis a'~550.-
Kui ise varakevadel sidurit vahetasin tuli välja, et olen juba mõnda aega sõitnud murdunud survelaagri suunamis toruga...ei tea täpsemat nimetust.
PS kui oled väga lühikest aega sõitnud libiseva siduriga siis võid proovida alt peale keerata. -st. töösilindri varda polti peale keerata. Mina sain selle teada juba liiga hilja. Kui sõita libiseva siduriga kuumeneb kogu sidurisüsteem palju rohkem, kui normaalolekus ja siduriketas tõmbab nn propelleriks. see omakorda tekitab tunde, et sidur läheb paremaks. samal ajal tekkivad probleemid tagurpidi käigu sisse saamisega. see ilmneb eriti, kui oled liiga hilja peale keeranud.
PS! Soovitan sul sidur ikkagi korda teha. Muidu võib ükskord mäest üles sõites väga ebameeldiv üllatus tulla.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Survelaagrit alati vahetama ei pea,vahetama peab siis kui siduripedaali allavajutamisel kostab vibra või muid ebaloomulike hääli.Ja ketast vahetada pole ka alati vaja,piisab kui peale neetida uued katted.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kyss siduri kohta
mul selline pull et auto (03) 10 a seisnud ja siduripedaal alla vajunud, mis viga ja kuda eemaldada???
Nonii, nüüd andis midagi lõplikult otsad, siduri pedaal jäi põhja ja enam üles ei tulnud. Sidur jäi peale ja enam maha ei tule, kohapeal võib töötava mootoriga rahulikult käike vahetada. Pole veel jõudnud uurima hakata milles asi on, väideti et siduri surve laager on kinni jäänud või siis miskine pump läbi???...
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Kle mul endalgi oli miskit samalaadset vahepeal kallal - sõidu pealt sidurit vajutades jäi sunnik korraga poole peale pidama ja vajuta palju tahad ülespoole enam ei tulnud. Ainult siis nõustus lõpuks üles tulema, kui varba pedaali alla lükkasin ja pedaali üles tõmbasin. Pärast sidurivedeliku vahetust ja süsteemi läbipuhumist ja õhutamist pole enam nagu probleemi tekitanud. Mingid hoolduse klemmid seletasid kah, et kuskil mingi ummistus või miskit sihukest. Aga Ciccero, sul võib jah näiteks see pedaalivedru vähe nässus olla. Siinkohal ka väike abipalve, et siduripedaali vajutades käib mingi jube ''kiuks'' läbi. Et kui kellelgi on see neetud ''kiuks'' kah olnud, et kuda sellest lahti on saadud. Ise olen õlitanud varrast küll igalt poolt, aga vat ära pole ta otsustanud kaduda...tervitusi teisest ilmast:D
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Nojah, aga mõlemat pedaali (sidur ja pidur) ühendab mingi võll, millel plastmassist ''puksid'' kui neid saab nii nimetada ja pedaalid liiguvad nagu selle otsas - ''keerlevad'' otsapidi...ise arvasin, et äkki sealt plastmassi vahelt ''kiuksub'', kuid piduripedaal ei paista nagu seda kiuksu tegema, nii et eks ma proovi seda vedruvarianti esialgu kohendada, aga vabanda mu rumalust, aga äkki valgustad mind selle vedru asukoha suhtes - kohe nii mõeldes ei kuju just pilti:D
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Kle uurisin seda värki lähemalt ja avastasin, et see vedru on see kõige väiksem probleem - kiuks kuramus tuleb kuskilt, kurat nimi ei tule meelde, seest. Noh see kuskohas see pedaaliga ühenduses olev varras liigub ja õli pumpab - see kapoti all ikka. Esialgu ei kujuta üldse ette mis asi seal seda kiuksu teeb ja kuidas see likvideerida, aga noh kevadeni veel aega...tervitusi teisest ilmast:P