Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
see "on" "off" sidur ongi, kas on, või off. on ketaid mis on piiratud libisemisega..... need on natuke teisest materjalist ja need kui sa tahad siis annavad ka natuke libistada (materjal on sarnane piduri klotsi materjaliga) ja siis on sellised, mis ei anna libisema ja mille eluiga ongi ainult üks võistlus.Esialgne postitaja karsson15
mina olen ted'iga nõus, sest see sport sidur mida siin ilmselt mõeldaxe, ongi selline millel pole eriti seda libisemise võimalust-->et ta VÕIMALIKULT kiiresti yhendax.
mina sain tedi jutust igatahes nii aru et ta seletas seda piltlikult-->kas on või off.
minu loogika järgi autoga väga võimatu sõita kui on otse hambumusega "sidur".
mis sellel siduril nii yldse vajadust
on:puzzled
ok, võibollapanin väga puusse:P
jahil
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Siduri kohapealt jahh niipalju et õige Sachsi sidur maksab sirka 20 000 nagu enne öeldud juba, kuigi jahh on olemas palju odavamad ja töökindlad varjandid. Mul endal keraamiline ketas (selline nelja labaga, kardinaalselt erinev nii sigulli orginaalist kui ka Sachsi tänavasõidu omast) ketta hind kuskil 2500 krooni, ainult tellimisel Soomest võimalik saada. Korv aga oli Ńiva oma mis pidas vastu umbes 300 km, aga toimis korralikult ja siis......... Nüüd aga Sachsi korv. Ja tomib.
Muide seesama ketas millest rääkisin pluss õige Sachsi sport korv terasest kerge hooratas maksab umbes 12 000, vähemalt mulle öeldi selline hind kui oma autole selle hädaolukorras alla panin:D
Muide seesama ketas millest rääkisin pluss õige Sachsi sport korv terasest kerge hooratas maksab umbes 12 000, vähemalt mulle öeldi selline hind kui oma autole selle hädaolukorras alla panin:D
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
Täna siis lõpetas sidur koostöö. Käigukasti juures paiknevast töösilindrist. jooksis (õigemini tilkus) õli välja.
See on üks nendest asjadest, millest mul pole aimugi. Kas seda saab kuidagi remontida või tuleb välja vahetada? Kuidas?
See on üks nendest asjadest, millest mul pole aimugi. Kas seda saab kuidagi remontida või tuleb välja vahetada? Kuidas?
-
kkillercop
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Nov 2002 20:06
- Asukoht: hiiumaa jne
- Autod: 2101 72.
õli siduris
asi selline et käigukasti poolne tihend läbi ja õli läks sidurisse, peale vahetust kas peab bensiiniga siduri ka yle käima või koab õli ise ära.....
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
siis ketas kulunud.
nüüd pole muud midagi, kui kast alt, sidurikorv maha (näed mis korras teine on), siis uus ketas, korv õrnalt kinni - tsentreerid kastiga.
kui olemas vastav pulk siis alguses siduriketas keskele ja siis korv kinni.
siis kast tagasi ja ära unusta polti maha keeramast..
keerulist siin midagi pole, kuid paras jebimine küll üksinda..
nüüd pole muud midagi, kui kast alt, sidurikorv maha (näed mis korras teine on), siis uus ketas, korv õrnalt kinni - tsentreerid kastiga.
kui olemas vastav pulk siis alguses siduriketas keskele ja siis korv kinni.
siis kast tagasi ja ära unusta polti maha keeramast..
keerulist siin midagi pole, kuid paras jebimine küll üksinda..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
To Slikk: Vaata igaks juhuks ka sidurikorvi taldrikvedru hoolega üle. Taldrikvedru otsad mis moodustavad sidurikäpad , mille vastu survelaager käib peavad olema kenasti tasapinnalised. Kui mõni tasapinnast väljas tuleb uus korv osta. Siduriketta saab väga hästi ka silma järgi tsentrisse panna. Tuleb vaadata veetava ketta ja siduriketta ääre ühilduvust ringiratast. Nii säästad ennast ühest käigukasti tõstmisest, kui sukl seda tsentreerimise võlli pole.
C
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
väike siduri viga
Külma mootorit käivitades vajutan siduri pedaali alla, kui mootor käivitub, hakkan sidurit üles laskma, aga siis mootor ei jõua enam käia. Pöördeid siis selleks üles laskmise ajaks juurde panna, siis auto liigub ~10cm edasi. Soojalt midagi sellist ei ole. Ega see mingi häiriv viga ei ole, aga ikkagi huvitaks, miks.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See ei olegi viga vaid omadus. Õli käigukastis on külmalt paks ja veab hammasrattaid edasi. Sellega seoses liigutab ka autot.
Väga hea on käivitamise ajal sidur all hoida. See on ohutu (juhusliku käigu pärast) ja mootor käivitub kergemini (moskvitsil on vastupidi Sidurit ei tohi vajutada käivitamise hõlbustamiseks).
Möödunud aasta kõva külmaga (mingi -25 oli) Datsunit käivitades hakkas mootor kenasti käima. Lasin siis siduri lahti ja kohe suri välja. Teist korda nii tehes sain aru, et käigukast nii kant. Mootor ei jaksanud teda liigutadagi.
Väga hea on käivitamise ajal sidur all hoida. See on ohutu (juhusliku käigu pärast) ja mootor käivitub kergemini (moskvitsil on vastupidi Sidurit ei tohi vajutada käivitamise hõlbustamiseks).
Möödunud aasta kõva külmaga (mingi -25 oli) Datsunit käivitades hakkas mootor kenasti käima. Lasin siis siduri lahti ja kohe suri välja. Teist korda nii tehes sain aru, et käigukast nii kant. Mootor ei jaksanud teda liigutadagi.
C
Hämming!!! seda ma ei teadnud kui viitsid siis räägi lähemalt mix niii ei tohi teha ma olen kogu aeg kõikide autodega niimoodi teinud ja kui tuleb välja et ma oma mokile olen karuteene teinud siis ....Esialgne postitaja motamees
moskvitsil on vastupidi Sidurit ei tohi vajutada käivitamise hõlbustamiseks
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
tegelikult ei pruugi tal olla seal grafiit seib. oleme ka ise paigaldanud survelaagreid mossedele. hind ei olnud oluliselt kallim grafiit seibist. ja ostsime mossele grafiit seibi asemele survelaagri kunderi tn. autopoest.Esialgne postitaja motamees
Mossel on survelaagri asemel grafiitseib. Selle liugtakistus külmaga on suurem kui käigukasti õlil.
jahil
minul on seal kindlasti grafiit seib. Aga mul oli kastis mingi kahtlane ollus see juba +5 kraadi juures nii paks oli et käigukangi väänata oli raske nyyd on norm tunne nägu mesi olex kastis vahet pole mis temperatuuril, grafiit seibi vahetust sooovitasid mul sõbradki et pane survelaager palju parem on aga noh jäi teematta suvel vaatab seda asja