Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Laager kindlasti parem. Kundedel on ka selliseid vigu olnud- mootor sureb ristmikul välja. Vaatan/kontrollin kõik üle töötab kenasti. Läksin proovisõidule sureb välja. Lõpuks selgus et mootor tühikäigul ei jaksa grafiitseibi takistust üle elada. Ristmikul ju alati sidur all. Panin tühikäigu veitsa suuremaks ja OK.
C
-
kkopec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
- Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
- Autod: japs
sidurikahvli vabakäik peab kirjanduse andmetel olema 5-6 mm.endal tegin sidurikarteri alaossa kaanega ava,sealt hea näha,mis toimub.korra läks ka sidurikahvel pooleks.saigi sealtkaudu vahetatud.muidu oleks pidanud kasti veel maha võtma ja jama oleks olnud rohkem.
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
probleem siduriga
Nimelt siis probleem selline, et siduri peasilindel lakkas töötamast. panin uue. aga nüüd selline asi, et õli ei taha kuidagi alla jõuda. kas sellel alumisel silindril(mis kahvlit lükkab) peab olema selline kuuliga "nippel", kust see õhku sisse ei lase, aga välja laseb(õhutamisel). milles on probleem? ehk keegi oskab aidata?
laada, äkki räägiksid asjast täpsemini. tegelikult ei usu ka, et sellest erilist abi on, sest arvan, et see nippel peab seal töökorras olema. kui keegi seest vajutab ja kapti alt kuulata, siis kuuleb küll, kuidas õhu välja lükkab, aga kui pedaali üles lased, siis tõmbab õhu sisse tagasi. mul oli neid nippleid 3 tükki. proovisin, aga ei midagi
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Nippel laseb pedaali üles tõstes loomulikult õhu sisse tagasi. Õhu peaks tegelikult välja laskma siis kui pedaal all on. Ma ei tea kui kapriisselt ladal see õhk sidurist välja tuleb kuid oma masinal sain küll üksi väga edukalt hakkama. Pumpasin mingi aja sidurit, (kuna pedaal algul ise üles ei tule siis tuleb käsitsi üles tõmmata) siis keerasin korraks nipli lahti jne mõned korrad. Üldiselt minu kogemuste põhjal ronib sidurisüsteemist enamasti õhk päris edukalt ka ise välja. St, et kui sidur natuke juba toimib siis on vähemalt minul piisanud ainult pedaali pumpamisest.Algselt postitas: burner
laada, äkki räägiksid asjast täpsemini. tegelikult ei usu ka, et sellest erilist abi on, sest arvan, et see nippel peab seal töökorras olema. kui keegi seest vajutab ja kapti alt kuulata, siis kuuleb küll, kuidas õhu välja lükkab, aga kui pedaali üles lased, siis tõmbab õhu sisse tagasi. mul oli neid nippleid 3 tükki. proovisin, aga ei midagi
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
rrockenroll
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Sidur va vigur
Mul selline probleem et kui mootor töötab siis ei ole võimalik käiku hästi vahetada, nimelt sidur ei lahuta, aga kui auto seisab siis vaheta käike nii palju kui süda lustib.
-
eeffekt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
- Asukoht: kristiine
- Autod: 523i sedaan
- Kontakt:
ma arvan rohkem, et viga siduri töösilindris. kui ketas läbi on siis peaks saama ikka käike vahetada. ostsime just rakverest niva (paar nädalat tagasi) ja seal oli ka, et mootori töötades käik ei läinud sisse. sõitsime linna piirile ja ostsime uue töösilindri (120.- eeki) 15 minutit auto all ja sõitsimegi omal jalal minema.
jahil
kontrolli põhja alt, kas siduri reguleerimismutter on põhja reguleeritud. kui on siis võib olla ka et sidur on viimase vindi peale kulunud ja ükskord lendab selle ragistamise peale rõõmsalt laiali:(
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Küsimus siduri valdkonnast.
Kuidas saada aru, et sidurikettad vms on kulunud? ja kas see ka halba teeb, kui siduri lamell väikese nurga all on(läks mootorit maha võttes)?
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Tavasõiduautol on reeglina üks siduriketas. Kui see on liigselt kulunud siis hakkab sidur libisema. Testida on kõige lihtsam neljanda (viienda/kuuenda) käiguga sõites sidur alla vajutada ja järsku lahti lasta. Korras siduriga haagib järsku. Lisaks kettale võib ka korv väsida. Kahjustatud lamell ei ole mitte hea, kuid kui vedrus pragusid pole ja sidur normaalselt töötab ei ole põhjust muretsemiseks.
K: sidur
mis jurakas se seal sidurikorvi kyljes on ,mul jäi se käigukasti maha võttes võlli taha kinni ja vist painutas ära.
on se halb?
ma mõtlen seda rõngast mis on kolme jalaga seal siduri korvi kyljes....
mossel seda nagu polnud lihtsalt survelaaged ja sidurikorv,milleks se hea on............
on se halb?
ma mõtlen seda rõngast mis on kolme jalaga seal siduri korvi kyljes....
mossel seda nagu polnud lihtsalt survelaaged ja sidurikorv,milleks se hea on............