1. leht 1-st

K:Stabilisaatorvarras

Postitatud: 24 Aug 2004 18:09
Postitas tay
tahaks siis teada miks on autol hea stabilisaator varras ja kui see ära võtta mis siis muutub alvemaks ja mis põhimõttega se sinna üldse pandud on


Prooviks ikka õigekirja kah veel austada
P

Postitatud: 24 Aug 2004 21:40
Postitas --sven--
Ilma stabilisaatori vardata sõita on nagu ilma kännuta sõita

Postitatud: 24 Aug 2004 23:51
Postitas sass85
eks sa tee proovi ja anna meilegi teada:D
stabilisaator varras teeb ikka autot stabiilsemaks ,
mõtle natuke loogiliselt kui sa võtad kurvi mida yks ratas teeb ning mida hakkab stabilisaator varras teise rattaga tegema:)

Postitatud: 26 Aug 2004 20:32
Postitas ruudi
Olen proovinud ilma stabilisaatori vardata sõita. Auto kaldub väga hullusti järsult keerates kui vaikselt otse sõidad siis ei ole vahet märgata. Kiiretes kurvides tekib tunne ,et läheb ümber. Paned tagasi hakkab kohe parem, paned topeltstabika hakkab veelparem topeltsabikas teeb asja tegelt natsa liiga jäigaks.

Postitatud: 27 Aug 2004 14:15
Postitas Laurimetall
stabilisaator varras on eluliselt tähtis osa auto vedrustuses ,sest see hoiab ära auto kere ja tagasilla nihke külgsuunas : Kui sõita ilma vardata ,siis auto kere hakkab külgsuunas liikuma tagasilla peal . Kui nii kurvi sõita võib reagtiiv varrastele mõjub jõud minna nii suureks ,et murrab need kinnitustest lahti ja tagasild tuleb alt ära

Postitatud: 27 Aug 2004 21:28
Postitas PuZuP
Algselt postitas: Laurimetall
stabilisaator varras on eluliselt tähtis osa auto vedrustuses, sest see hoiab ära auto kere ja tagasilla nihke külgsuunas
Mainiks, et jutt käib suure tõenäosussega esimesest stabilisaatorvardast, mitte põikistabilisaatorist (ei oska viimast hetkel paremini nimetada)...põikistabilisaatorvarras hoiab ära selle, mida eelnevalt Laurimetall kirjutas...
Stabilisaatorvarras (esimene) ühendab õõtshoobasid ning ei lase neil omapäi tegutseda - ikka koos....

Postitatud: 06 Sept 2005 08:37
Postitas AaClub
Palun pildil olev stabikas on küll kere küljest lahti hetkel !Enne sõitmist sai see ikka korralikult kinni !;)
Pilt

Postitatud: 06 Sept 2005 10:36
Postitas logman
Kaua see monstrum seal all kinni püsis?

Postitatud: 06 Sept 2005 15:17
Postitas PuZuP
Algselt postitas: logman
Kaua see monstrum seal all kinni püsis?
Minuteada on ta siiamaani seal all kinni, ning väljakolimise tundemärke pole kah näidanud...kui sa nüüd sellest topeltstabikast ikka räägid :puzzled

Postitatud: 06 Sept 2005 16:10
Postitas logman
Ma arvasin, et sõiduga lahti tuli. :puzzled

Postitatud: 06 Sept 2005 21:06
Postitas AaClub
Ma väljendasin end nats arusaamatult. :yllatunud
Sellel pildil pole autol mootorit peal nüüd aga juba sõidab ja püsib väga hästi all. Õõtshooval tuleks aint ära vahetada nii amordi kui ka stabika kinnitus poldid (siis 6=8 ) need kindlamad ja ei murdu puruks nii lihtsalt rasketes oludes sõites.

Postitatud: 06 Sept 2005 21:17
Postitas põletaja
8>>10 äkki?

Postitatud: 06 Sept 2005 21:25
Postitas AaClub
võibolla tõesti ei mäleta täpselt ;)

Postitatud: 06 Sept 2005 21:33
Postitas logman
Algselt postitas: AaClub
Õõtshooval tuleks aint ära vahetada nii amordi kui ka stabika kinnitus poldid (siis 6=8 ) need kindlamad ja ei murdu puruks nii lihtsalt rasketes oludes sõites.


Õige ta on ,kui nii kõva "vedru" (stabikat) kasutada. 10-sed peaks ikka kindlasti panema ja õõtsad tuleks kah tugevamaks teha nagu rallikrossi omadel. Muidu võib tõesti kogu kupatus heal hüppel alt punnu panna.

Postitatud: 22 Okt 2005 14:18
Postitas Raxo
Millal tuleks mõelda esimese stabilisaatorvarda vahetamisele?

Kui kallutab kurvis juba liiga palju? Kui otsmiste pukside kohast on varras juba mehiselt ära kulunud? :D

33-aastaga võib ta vist päris ära väsida....

Postitatud: 24 Okt 2005 17:29
Postitas Rocky
Jah...Enda omalgi pukside kohast varras kulunud...oleks kah siis vastusest huvitatud!

Postitatud: 04 Nov 2005 18:21
Postitas Raxo
Öelge siis vähemalt, kas 06'e ja 01'e esivedrude jäikused ja stabilisaatorvarraste väändetugevused on algselt samad?

Postitatud: 08 Dets 2005 10:54
Postitas puukas
Mul ühel 2101-el sai stabilisaatorvarda purunemine saatuslikuks. Nimelt sai metsa vahel natuke rallitatud ja stabika varda kinnitus läks pooleks. Hoog oli suur ja autot korralikult juhtida oli väga keeruline, pidureid kah hetkel polnud ja nii see puu kuju sinna auto ette sai tembeldatud.:D Et siis, ilma stabikata pole mitte mingil juhul mõistlik sõita. :sein

Postitatud: 08 Dets 2005 18:43
Postitas mess
Algselt postitas: puukas
... pidureid kah hetkel polnud ...
Mulle tundub, et äkki oli hoopis see põhjus, miks läks nagu läks. :rolleyes

Postitatud: 12 Dets 2005 22:19
Postitas puukas
Algselt postitas: mess
Algselt postitas: puukas
... pidureid kah hetkel polnud ...
Mulle tundub, et äkki oli hoopis see põhjus, miks läks nagu läks. :rolleyes
Kuna seda kurvi olen üsna palju läbinud ilma piduriteta ja probleeme pole olnud:kuri siis juhitavus kadus siiski selle kinnituse purunemise pärast, kuigi kui pidurid kah oleks olnud oleks ehk midgi aidata saanud. Ikkagi püüdsin selgeks teha et mitte mingil juhul pole mõstlik ilma slele vardata sõita:lol