K: Keevitatud plokktiffer?

K: Keevitatud plokktiffer?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

m
madis132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
Autod: lada niva(vaz2121)

Postitus Postitas madis132 »

Ise olen keevitatud diffriga juba umbes 100-120 km-i ringi vuranud nivaga ja teedele olen sattunud vähe;)
Tegelikult tuli just meelde see ,et mul oli algul taga sillas ja esi sillas 03 diffrid mis ma 01 omade vastu vahetasin ja pole ma veel kogenud seda ,et oleks keevitusest lahti murdunud .
Mõlemal juhul keevitasin kokku nii hammakad ja hammakad oma korda keevitasin korpuse külge . Ega see pööramise raadius kah väga oluliselt ei muutunud ,kui siis kõige rohkem 1,5 -2 meetri võrra mis minu arust ei ole küll väga palju .:cool:
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Natukene keevisplokist muljeid.
Nagu varem kirjutasin, siis sellel talvel oli igapäevaseks sõitmiseks väga hea variant.
Märjal asfaldil naelkummidega oli ka täitsa talutav tavaline sõitmine. Samuti funnimise soovi tekkides sai külg ees vabalt lasta.
Suvekad mõõduga 175, kuiv asfalt ja tavaline rahulik linnasõit samuti minegid probleeme ei valmista. Juhitavus pikirööbastes endiselt väga hea ja kindel. Samas aeglasel sõidul ja manööverdades, kui sidur lahutatud, siis hakkab julmalt tagasilda rapsima ja kolistama. Manööverdades, n parkides, garaa?i sõites vaba hooga üldse ei veere ja pidurdab kohe seisma. Seega paras nuhtlus.

Kiiremal sõidul koos järsemate pöörete (n tagasipöörded jms) läheb auto otse. Stock mootor rattaid ringi teise käiguga ei jõua tõmmata ja siis lükkabki esiotsa otse minema = suur pöörderaadius ja raske juhitavus.

Kruusal on minek hea, aga piir, kui auto libisemisse läheb tuleb ootamatult.

Super hea on aga metsateedel ja sopas. Suvekad on sisuliselt minimaalse lubatud mustrisügavusega, millega tavalises olukorras kuskile ei läheks, siis nüüd pole kinnijäämist karta. Ei pea gaasi andmagi - teine käik umbes 1500 kuni 2000 pööret ja ronib tuima rahuga sopast läbi:cool:
Vasta