Asi arusaadav. Tänud!
http://wiki.r31skylineclub.com/index.ph ... Mini_Spool
K: Keevitatud plokktiffer?
K: Keevitatud plokktiffer?
-
mmadis132
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
- Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
- Autod: lada niva(vaz2121)
Ise olen keevitatud diffriga juba umbes 100-120 km-i ringi vuranud nivaga ja teedele olen sattunud vähe;)
Tegelikult tuli just meelde see ,et mul oli algul taga sillas ja esi sillas 03 diffrid mis ma 01 omade vastu vahetasin ja pole ma veel kogenud seda ,et oleks keevitusest lahti murdunud .
Mõlemal juhul keevitasin kokku nii hammakad ja hammakad oma korda keevitasin korpuse külge . Ega see pööramise raadius kah väga oluliselt ei muutunud ,kui siis kõige rohkem 1,5 -2 meetri võrra mis minu arust ei ole küll väga palju .
Tegelikult tuli just meelde see ,et mul oli algul taga sillas ja esi sillas 03 diffrid mis ma 01 omade vastu vahetasin ja pole ma veel kogenud seda ,et oleks keevitusest lahti murdunud .
Mõlemal juhul keevitasin kokku nii hammakad ja hammakad oma korda keevitasin korpuse külge . Ega see pööramise raadius kah väga oluliselt ei muutunud ,kui siis kõige rohkem 1,5 -2 meetri võrra mis minu arust ei ole küll väga palju .

"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Natukene keevisplokist muljeid.
Nagu varem kirjutasin, siis sellel talvel oli igapäevaseks sõitmiseks väga hea variant.
Märjal asfaldil naelkummidega oli ka täitsa talutav tavaline sõitmine. Samuti funnimise soovi tekkides sai külg ees vabalt lasta.
Suvekad mõõduga 175, kuiv asfalt ja tavaline rahulik linnasõit samuti minegid probleeme ei valmista. Juhitavus pikirööbastes endiselt väga hea ja kindel. Samas aeglasel sõidul ja manööverdades, kui sidur lahutatud, siis hakkab julmalt tagasilda rapsima ja kolistama. Manööverdades, n parkides, garaa?i sõites vaba hooga üldse ei veere ja pidurdab kohe seisma. Seega paras nuhtlus.
Kiiremal sõidul koos järsemate pöörete (n tagasipöörded jms) läheb auto otse. Stock mootor rattaid ringi teise käiguga ei jõua tõmmata ja siis lükkabki esiotsa otse minema = suur pöörderaadius ja raske juhitavus.
Kruusal on minek hea, aga piir, kui auto libisemisse läheb tuleb ootamatult.
Super hea on aga metsateedel ja sopas. Suvekad on sisuliselt minimaalse lubatud mustrisügavusega, millega tavalises olukorras kuskile ei läheks, siis nüüd pole kinnijäämist karta. Ei pea gaasi andmagi - teine käik umbes 1500 kuni 2000 pööret ja ronib tuima rahuga sopast läbi
Nagu varem kirjutasin, siis sellel talvel oli igapäevaseks sõitmiseks väga hea variant.
Märjal asfaldil naelkummidega oli ka täitsa talutav tavaline sõitmine. Samuti funnimise soovi tekkides sai külg ees vabalt lasta.
Suvekad mõõduga 175, kuiv asfalt ja tavaline rahulik linnasõit samuti minegid probleeme ei valmista. Juhitavus pikirööbastes endiselt väga hea ja kindel. Samas aeglasel sõidul ja manööverdades, kui sidur lahutatud, siis hakkab julmalt tagasilda rapsima ja kolistama. Manööverdades, n parkides, garaa?i sõites vaba hooga üldse ei veere ja pidurdab kohe seisma. Seega paras nuhtlus.
Kiiremal sõidul koos järsemate pöörete (n tagasipöörded jms) läheb auto otse. Stock mootor rattaid ringi teise käiguga ei jõua tõmmata ja siis lükkabki esiotsa otse minema = suur pöörderaadius ja raske juhitavus.
Kruusal on minek hea, aga piir, kui auto libisemisse läheb tuleb ootamatult.
Super hea on aga metsateedel ja sopas. Suvekad on sisuliselt minimaalse lubatud mustrisügavusega, millega tavalises olukorras kuskile ei läheks, siis nüüd pole kinnijäämist karta. Ei pea gaasi andmagi - teine käik umbes 1500 kuni 2000 pööret ja ronib tuima rahuga sopast läbi