Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Õhk piduriajamis
Peale pidurite õhutamist paari päeva jooksul on pidurites õhk jälle sees. Ainult tagumiste silindrite õhutamisest piisab, et seda välja saada. Imelik on see, et ükski silinder ei leki.
Ise kahtlustan, et viga võib olla peapumbas kui õhk tuleb ajamisse ja ükski silinder ei leki. 15 000 km tagasi sai kogu pidurisüsteem vahetatud, peapumba panin Itaalia oma, firmalt Fenox, mingi imelik alumiiniumist korpusega.
Mida arvate milles võib viga olla, ei tahaks hakata katse-eksitusmeetodil uusi juppe ostma?
Ise kahtlustan, et viga võib olla peapumbas kui õhk tuleb ajamisse ja ükski silinder ei leki. 15 000 km tagasi sai kogu pidurisüsteem vahetatud, peapumba panin Itaalia oma, firmalt Fenox, mingi imelik alumiiniumist korpusega.
Mida arvate milles võib viga olla, ei tahaks hakata katse-eksitusmeetodil uusi juppe ostma?
Ükskord tuttav poemüüja ütles mulle, et ma ei ostaks seda almiiniumist pumpa, et paar vanameest olevat neid vihasena tagasi toonud, et väga kiirelt läbi läinud, kuid riskisin ja ostsin, sest Otepääl hetkel teistsuguseid müüa polnud, aga auto oli vaja kiirelt korda saada.
Sellepärast kahtlustangi peapumpa.
Sellepärast kahtlustangi peapumpa.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Saan aru, et ainult taga on õhk sees? Kas ja kui tihti kässarit kasutad?
Proovi nii, et aja õhk välja ja sõida mõni aeg nii, et kässarit ei kasuta. Kui siis õhku vahele ei tule, siis ilmeslt viga tagumiste silindrite mansettides. Vene juppidel see kummi kvaliteet nõnna kehva viimasel ajal, et 15 000 on isegi päris hea saavutus. Kas piduriõli ka kipub ära kaduma?
Mina ostsin ka viimase peapumba, mis on alumints korpusega. Algul tundus kahtlane, aga müüja ütles, et peaks OK jupp olema ning seepärast võtsin. Viimased 10 000 on igatahes ilusasti pidanud. Enne seda vahetasin 10 000 jooksul 2 peapumpa. Esimene neist nõrkes ilmselt vanadussurma, kuna oli juba aastaid eelmisest omanikust saati peal. Teine, mis oli ka malm (vist ikka on malm) korpuses, see kestis kõige rohkem mõnituhat kilti, siis hakkas tsirkus pihta. Algul kahtlustasin silindreid ja torude ühendusi, aga hiljem selgus ikka, et peapump. Lõppes asi sellega, et tilgutas teine õli salongi.
Proovi nii, et aja õhk välja ja sõida mõni aeg nii, et kässarit ei kasuta. Kui siis õhku vahele ei tule, siis ilmeslt viga tagumiste silindrite mansettides. Vene juppidel see kummi kvaliteet nõnna kehva viimasel ajal, et 15 000 on isegi päris hea saavutus. Kas piduriõli ka kipub ära kaduma?
Mina ostsin ka viimase peapumba, mis on alumints korpusega. Algul tundus kahtlane, aga müüja ütles, et peaks OK jupp olema ning seepärast võtsin. Viimased 10 000 on igatahes ilusasti pidanud. Enne seda vahetasin 10 000 jooksul 2 peapumpa. Esimene neist nõrkes ilmselt vanadussurma, kuna oli juba aastaid eelmisest omanikust saati peal. Teine, mis oli ka malm (vist ikka on malm) korpuses, see kestis kõige rohkem mõnituhat kilti, siis hakkas tsirkus pihta. Algul kahtlustasin silindreid ja torude ühendusi, aga hiljem selgus ikka, et peapump. Lõppes asi sellega, et tilgutas teine õli salongi.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Kas sul on 01 tagumised pidurisilindrid või näitex 05 isereguleerivad. Ma mõtlen ,et kui näitex ektsentrikud on maha keeratud ,siis tuleb enne paar korda pedaali vajutada ,kui kõik õieti toimima hakkab . Käsipidur lükkab klotse laiali ,siis äkki mingi ime nipiga tulevad silindrid järgi ( ühe pedaali vajutusega näiteks)
minuteada pole fenox mitte itaalia toode vaid mingine endise sotsmaa (valgevene vist, kui mälu ei peta) toodanguga. inglise user-feedback foorumeid lugedes ladade kohta, soovitati seal tungivalt sama firma toodangut vältida. endal on tagumised pidurisilindrid fenoxi kraam, eks ole näha, kui kiirelt õhtule lähevad, kas on ka jutul tõepõhi all:rolleyesAlgselt postitas: Kriisa
peapumba panin Itaalia oma, firmalt Fenox, mingi imelik alumiiniumist korpusega.
edit: lisasin oma jutu kinnituseks ka lingid -- http://www.decort.kiev.ua/fenox_descr.php
http://www.carsurvey.org/review_61913.html
"Hydraulic clutch and brake cylinders (main and secondary ones) are the only weak point of LADA. During time they tend to leak. Always use Italian replacement parts -for FIAT 124, or any another European makers, but never ever!!! (please) use "FENOX" (remember that name!!!), Belorussian awfully lousy hydraulic cylinders, (on box it says Made in Germany, ha, ha!!!).
"
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
K: Esi rattad külmusid kinni?
Ei tea kas siia teemasse läheb aga ühel hommikul enam auto ei liikunud, pidin räigelt gaasi andes kohapealt minema, sest muidu suri välja, proovisin autot niisama ka lükata aga ei jõudnud. Kas tõesti võivad pidurikettad sadulate külge külmuda?
Probleem piduritega.
Nimelt on siis selline probleem piduritega , et õhutasin pidurid ära ja kõik pidurid võtsid normaalselt ja kuskilt läbi ka ei lasknud piduri õli aga kui paari kolme päeva pärast sõitma läksin siis enam pidureid ei olnud.
Milles võib probleem olla.
Milles võib probleem olla.
kas pidurivedeliku tase on alanenud ka? (ntx 03-l tahoka vasakus ääres hakkab sel juhul põlema signaallamp)
piduri peasilindri mansetid äkki läbi?
piduri peasilindri mansetid äkki läbi?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
tuttaval sattus see pidurivedelik katkiste peasilindri mansettide tõttu mingit moodi pidurivõimendi "kopsikusse":rolleyes, vähemalt nii ta rääkis, puhta kullana ma seda ei julge väita, ise pole näinud sellist asja...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Lappasin eelneva teema läbi, kuid vastust ei leidnud.
Nimelt, vahetasin sigullil esipidurid ära, uued kolvid-silindrid-klotsid-voolikud-torud. Probleem selles, et kolvid ei liigu silindrites. Silindrid on uued, kuid garaazis mõned aastad seisnud. Kuidas saaks need liikuma? Pedaali pumpamisega ei saanud. Kui vabalt kolvid liikuma peaks, käega?
Nimelt, vahetasin sigullil esipidurid ära, uued kolvid-silindrid-klotsid-voolikud-torud. Probleem selles, et kolvid ei liigu silindrites. Silindrid on uued, kuid garaazis mõned aastad seisnud. Kuidas saaks need liikuma? Pedaali pumpamisega ei saanud. Kui vabalt kolvid liikuma peaks, käega?
-
kk1a9l6e3v
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 11 Mär 2005 18:54
- Asukoht: harjumaa
- Autod: 2101
Käega just ei liiguta neid. Liikuma saad kui võtad kolvi seest ja puhastad manseti aluse soone ära. sinna tekib oksiidi kiht mis surub manseti soonest välja.Algselt postitas: marks
Lappasin eelneva teema läbi, kuid vastust ei leidnud.
Nimelt, vahetasin sigullil esipidurid ära, uued kolvid-silindrid-klotsid-voolikud-torud. Probleem selles, et kolvid ei liigu silindrites. Silindrid on uued, kuid garaazis mõned aastad seisnud. Kuidas saaks need liikuma? Pedaali pumpamisega ei saanud. Kui vabalt kolvid liikuma peaks, käega?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Peovahel surudes peab kolb silindrisse minema. Väljatõmbamisega vähe keerukam ,sest kolb kipub risti minema. Kolb ei ole silindris tihedalt sees ,st. vastu silindriseina ta ei nühi. Hermeetilisuse tagab tihend.
Kui korras piduripumbaga ja õhutatud piduri korral pedaaliga kolbi välja ei jõua suruda ,siis proovi seda teha veel suruõhuga.
Aga ettevaatust ,kui see mürsk (kolb) sealt pääseb!!!
Kui korras piduripumbaga ja õhutatud piduri korral pedaaliga kolbi välja ei jõua suruda ,siis proovi seda teha veel suruõhuga.
Aga ettevaatust ,kui see mürsk (kolb) sealt pääseb!!!