Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Õhk piduriajamis

Postitus Postitas kriisa »

Peale pidurite õhutamist paari päeva jooksul on pidurites õhk jälle sees. Ainult tagumiste silindrite õhutamisest piisab, et seda välja saada. Imelik on see, et ükski silinder ei leki.
Ise kahtlustan, et viga võib olla peapumbas kui õhk tuleb ajamisse ja ükski silinder ei leki. 15 000 km tagasi sai kogu pidurisüsteem vahetatud, peapumba panin Itaalia oma, firmalt Fenox, mingi imelik alumiiniumist korpusega.

Mida arvate milles võib viga olla, ei tahaks hakata katse-eksitusmeetodil uusi juppe ostma?
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Need alumiiniumist piduridetailid ei pidanud jah head olema. Kellelgi olid mõne kuuga tagumised töösilindrid täitsa ära kulunud. Peapumba kohta sellist asja veel ei tea, aga küllap ta sarnase elulooga on.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Ükskord tuttav poemüüja ütles mulle, et ma ei ostaks seda almiiniumist pumpa, et paar vanameest olevat neid vihasena tagasi toonud, et väga kiirelt läbi läinud, kuid riskisin ja ostsin, sest Otepääl hetkel teistsuguseid müüa polnud, aga auto oli vaja kiirelt korda saada.
Sellepärast kahtlustangi peapumpa.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Saan aru, et ainult taga on õhk sees? Kas ja kui tihti kässarit kasutad?

Proovi nii, et aja õhk välja ja sõida mõni aeg nii, et kässarit ei kasuta. Kui siis õhku vahele ei tule, siis ilmeslt viga tagumiste silindrite mansettides. Vene juppidel see kummi kvaliteet nõnna kehva viimasel ajal, et 15 000 on isegi päris hea saavutus. Kas piduriõli ka kipub ära kaduma?

Mina ostsin ka viimase peapumba, mis on alumints korpusega. Algul tundus kahtlane, aga müüja ütles, et peaks OK jupp olema ning seepärast võtsin. Viimased 10 000 on igatahes ilusasti pidanud. Enne seda vahetasin 10 000 jooksul 2 peapumpa. Esimene neist nõrkes ilmselt vanadussurma, kuna oli juba aastaid eelmisest omanikust saati peal. Teine, mis oli ka malm (vist ikka on malm) korpuses, see kestis kõige rohkem mõnituhat kilti, siis hakkas tsirkus pihta. Algul kahtlustasin silindreid ja torude ühendusi, aga hiljem selgus ikka, et peapump. Lõppes asi sellega, et tilgutas teine õli salongi.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Kässarit kasutan ja päris palju, ma ei saaks ilma selleta eriti hakkamagi, kuna garaaz asub kallaku peal ja siis alai jätan mootori tööle seniuks kuni garaazi uksi kinni ja lahti panen.
Proovin ilma kässarita siis. Muide vahetult peale kässari kasutamist töötavad pidurid normaalselt.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kas sul on 01 tagumised pidurisilindrid või näitex 05 isereguleerivad. Ma mõtlen ,et kui näitex ektsentrikud on maha keeratud ,siis tuleb enne paar korda pedaali vajutada ,kui kõik õieti toimima hakkab . Käsipidur lükkab klotse laiali ,siis äkki mingi ime nipiga tulevad silindrid järgi ( ühe pedaali vajutusega näiteks)
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: Kriisa
peapumba panin Itaalia oma, firmalt Fenox, mingi imelik alumiiniumist korpusega.
minuteada pole fenox mitte itaalia toode vaid mingine endise sotsmaa (valgevene vist, kui mälu ei peta) toodanguga. inglise user-feedback foorumeid lugedes ladade kohta, soovitati seal tungivalt sama firma toodangut vältida. endal on tagumised pidurisilindrid fenoxi kraam, eks ole näha, kui kiirelt õhtule lähevad, kas on ka jutul tõepõhi all:rolleyes

edit: lisasin oma jutu kinnituseks ka lingid -- http://www.decort.kiev.ua/fenox_descr.php
http://www.carsurvey.org/review_61913.html

"Hydraulic clutch and brake cylinders (main and secondary ones) are the only weak point of LADA. During time they tend to leak. Always use Italian replacement parts -for FIAT 124, or any another European makers, but never ever!!! (please) use "FENOX" (remember that name!!!), Belorussian awfully lousy hydraulic cylinders, (on box it says Made in Germany, ha, ha!!!).
"
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
v
Vaz2103
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 18 Dets 2006 19:51
Asukoht: Haapsalu
Autod: vaz2103, vaz21063,vaz21013,vaz2108

Postitus Postitas Vaz2103 »

Küsimus kas pidurivedelikud Neeva ja DOT-4 on omavahel segunevad,kas tulemus viletsam?
3
3way
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

K: Esi rattad külmusid kinni?

Postitus Postitas 3way »

Ei tea kas siia teemasse läheb aga ühel hommikul enam auto ei liikunud, pidin räigelt gaasi andes kohapealt minema, sest muidu suri välja, proovisin autot niisama ka lükata aga ei jõudnud. Kas tõesti võivad pidurikettad sadulate külge külmuda?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

jah võivad
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuuqer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 10 Mai 2005 19:58
Asukoht: Saaremaa
Autod: LUAZ 969m '89; 21063 '83

Postitus Postitas tuuqer »

Algselt postitas: Vaz2103
Küsimus kas pidurivedelikud Neeva ja DOT-4 on omavahel segunevad,kas tulemus viletsam?
tulemus jah viletsam, sest keemistemperatuur alaneb
Lähen minagi, tühjad on paagid
Läbi sudu bensiinimaik suus...
t
tutt
Suletud kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Probleem piduritega.

Postitus Postitas tutt »

Nimelt on siis selline probleem piduritega , et õhutasin pidurid ära ja kõik pidurid võtsid normaalselt ja kuskilt läbi ka ei lasknud piduri õli aga kui paari kolme päeva pärast sõitma läksin siis enam pidureid ei olnud.
Milles võib probleem olla.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

kas pidurivedeliku tase on alanenud ka? (ntx 03-l tahoka vasakus ääres hakkab sel juhul põlema signaallamp)
piduri peasilindri mansetid äkki läbi?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
tutt
Suletud kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tutt »

kaks päeva seisi siis oli see kopsik täis ja kui sõitma läksid sai mingi 2-3 korda pidurdada ja olidki pidurid läinud ja siis vaadasin et kopsik oli tühi ja tuluke hakkas põlema.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No mida? Kas siis loiku pole all?
Aga pedaalide juures?

Poltergeist!!!:yllatunud
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

tuttaval sattus see pidurivedelik katkiste peasilindri mansettide tõttu mingit moodi pidurivõimendi "kopsikusse":rolleyes, vähemalt nii ta rääkis, puhta kullana ma seda ei julge väita, ise pole näinud sellist asja...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Lappasin eelneva teema läbi, kuid vastust ei leidnud.

Nimelt, vahetasin sigullil esipidurid ära, uued kolvid-silindrid-klotsid-voolikud-torud. Probleem selles, et kolvid ei liigu silindrites. Silindrid on uued, kuid garaazis mõned aastad seisnud. Kuidas saaks need liikuma? Pedaali pumpamisega ei saanud. Kui vabalt kolvid liikuma peaks, käega?
k
k1a9l6e3v
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 11 Mär 2005 18:54
Asukoht: harjumaa
Autod: 2101

Postitus Postitas k1a9l6e3v »

Algselt postitas: marks
Lappasin eelneva teema läbi, kuid vastust ei leidnud.

Nimelt, vahetasin sigullil esipidurid ära, uued kolvid-silindrid-klotsid-voolikud-torud. Probleem selles, et kolvid ei liigu silindrites. Silindrid on uued, kuid garaazis mõned aastad seisnud. Kuidas saaks need liikuma? Pedaali pumpamisega ei saanud. Kui vabalt kolvid liikuma peaks, käega?
Käega just ei liiguta neid. Liikuma saad kui võtad kolvi seest ja puhastad manseti aluse soone ära. sinna tekib oksiidi kiht mis surub manseti soonest välja.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Peovahel surudes peab kolb silindrisse minema. Väljatõmbamisega vähe keerukam ,sest kolb kipub risti minema. Kolb ei ole silindris tihedalt sees ,st. vastu silindriseina ta ei nühi. Hermeetilisuse tagab tihend.
Kui korras piduripumbaga ja õhutatud piduri korral pedaaliga kolbi välja ei jõua suruda ,siis proovi seda teha veel suruõhuga.
Aga ettevaatust ,kui see mürsk (kolb) sealt pääseb!!!
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

to:gta
Pidurivedelik võib täiesti vabalt sattuda pidurivõimendisse sinu tuttav ei valeta;)
pidur = kiiruse surm
Vasta