Berg räägi natuke neist vahetükkidest...ma hakkasin mõtlema, et kuna rattapoldid lähevad ju läbi piduriketta rummu külge(esimestel ratastel)...need vahetükid peavad sel juhul ikka suht paksud olema...või seal mingi oma nipp?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Esialgne postitaja PuZuP
Berg räägi natuke neist vahetükkidest...ma hakkasin mõtlema, et kuna rattapoldid lähevad ju läbi piduriketta rummu külge(esimestel ratastel)...need vahetükid peavad sel juhul ikka suht paksud olema...või seal mingi oma nipp?
kui vahetükid paned siis pead ka uued / pikad poldid panema. neid tehakse samas kohas. vt. aadress ja tel.nr. eespool.
Esialgne postitaja PuZuP
Hmmm....sedapidi siis, et velg kinnitub mutriga mitte poldiga? Ning poldid kinnitatud vahetüki külge?
muutub küll kahekõneks, aga tegelikult on nii, et need lühikesed poldid lüüakse flansi küljest lahti ja asendatakse pikkade poltidega. üks varjant on veel, selleks on pika kraega poldid. aga siis peavad olema velje augud suuremad. selles asjas tuleb jälle appi sama firma. teeb sul velje augud suuremaks (vajadusel) ja paneb uue koonuse vastavalt mutrile. mutter ise on nagu tavaline ratta muttaer, ainult otsas oleks nagu ~2-.. cm torujupp, millel on keere sees ja mis kinnitub sinna poldi otsa.
on keegi siit ise proovinud seda 4x100 auguvahega velge?asi selles, et oleks võimalik saada naelkummid 4x100 velgedel jääraja sõidu jaoks, st. et nagu suht lühikest aega on need veljed all ja sõidan ka nendega vähe. umbes 5-6 km.
st kas selle aja peab vastu?
Lada veljed lähevad corollale täpselt sama valemiga alla nagu ka corolla veljed ladale - aukude vahe on ikka 2 millimeetrit...aga: kuna corolla velje keskava on kitsam, siis tuleb seda suuremaks treida...nii et niisama ta ei lähe...lada velje keskava suurem ning ei valmista erilist peavalu...vot
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Aga keegi äkki soovib Lada venemaal tehtud valuvelgi. Ise sõitsin nendega mõned kuud 2105 all enne kui auto müüsin ja järgi jäid? Ka Gislaved talvekumm on peal.
ladale lähevad alla fiati veljed 14'', 15'' nii kuidas leiad, keskauk sama, auguvahe sama, iseasi kas enam alla mahuvad
Brava, Bravo ja veel kõik mis iganes, lööd börsi lahti ostad 200-500 eeq velg ja volaa!!
to mp: Ära aja jama tähtsa jutu nime all.Mida väiksem on offset,seda laiemalt vleg istu(oht koopasse käia),osadel maastikuautodel on Offset ehk ET koguni miinustes(näit Toyota Hilux -10...15) ja veljed istuvad ka tunduvalt väljaspool kui sõiduautodel,sest neil kõigil Offset,Hiluxil tegelikult juba inset.
Algselt postitas: FFBI
Ma ei tea 4x100 läheb ladale küll täitsa normilt. Minu ladal on BMW valuveljed ja olen sõitnud juba 3 kuud ja midagi pole juhtunud.
Lisan:Samadel velgedel on ka poldid lada omad.......kuid siiski plaanis panna valuvelje omad.....Mitte mingisuguseid vahe plaate ei ole.....Eest võtsime plaadid ära muidu velg liiga väljas.......Ja nüüd kõik norm....
Isegi ilma nendeta saab, Lada originaalpoltidest natuke pikemad valuveljepoldid tuleb panna ja ongi ok. Ideaaln oleks muidugi kui saaks kasutada detsentrikpolte. Seda teemat siin ennemgi arutatud.
Kas kellelgi on kogemusi velgedega, mille offset/et 25. Kuidas nad klassiku all istuvad, kui sinna peale panna 185-195/45-50 rehv 15". Kas on ohtu, et hakkab koopaserva käima või peaks ilusti mööda minema?
mul autol velg 14"x6", ET13, peal on 185/60 mõõdus rehv ja ei käi kuhugi vastu, kusjuures ees on veel topelt org. flantsid, (auto 06 ja ei ole madalaks lastud)
Algselt postitas: siim789
Kas kellelgi on kogemusi velgedega, mille offset/et 25. Kuidas nad klassiku all istuvad, kui sinna peale panna 185-195/45-50 rehv 15". Kas on ohtu, et hakkab koopaserva käima või peaks ilusti mööda minema?
Oleneb auto kõrgusest, kuid kaldun arvama, et velg tuleb koopast välja ja õõtsudes hakkab vastu koopa serva käima.