Amordid ja vedrud Ladale?

Amordid ja vedrud Ladale?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See on katse-eksituse meetod. Kui ma kunagi nendega jändasin siis tegin valmis ja kohe ühele treppis teele. Meil oli seal päris lähedal väga treppis tee. Kui on liiga tuuga amort siis kisub vedru kokku. Amort ei anna veel piisavalt järele kui juba uus mats ta kokku lööb ja nii ongi lõpuks auto kõhuli.
Siis tagasi tegu ümber ja jälle proovima.
Ma küll õli ei vahetanud aga mässisin nende vaheseibidega. Seal on vahel ühed tähtseibid millega amordi tugevust saab muuta. Õli ei julgenud teist panna kuna seal õlil väga rasked töötingimused. Mingi vale õli võib vahutama hakata ja kuumaga teiseks minna. Siis amort enam ei tööta. Õli valasin teistest amortidest kokku ja kasutasin seda originaalõli.
Amordi väga raskeid töötingimusi näitab hästi järgnev fakt.
Kunagi Krimmis sõites hakkas mul alt midagi kolisema. Seal iga natukese aja tagant estakaadid mille peal saab autot alt vaadata. Tõmbasin siis sinna peale ja hakkasin otsima kolinat. Puutusin palja käega amorti ja kõrvetasin käe ära. Kõik amordid olid nii palavad et käega kinni ei hoia. Seal oli tegu asfaltteega mis siis veel kruusa peal saab.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja Tan
Esialgne postitaja motamees
Insenerid on ju selle välja arvutanud ja teised testinud.
Mul on küll selline tunne et need insenerid on ikka kõvasti viina võtnud, kes lada tüüpi autosi on projekteerinud.:rolleyes Või mis rahvas arvab?
Jutt oli selle koha peal 02 vedrudest. Olen nende inseneridega (olgu nad siis täis või kained) 100% päri. 02 vedrud tavalisele Ladale ei sobi mitte. Käsipiduritross on esimene mis katki läheb.
Tuleb ka arvestada sellega et Lada on ikkagi mingil 1965 aastal välja nuputatud. See võib praegu tunduda et need insenerid olid maani täis. Need mehed/naised ei osanud unistadagi arvutiga VT tegemisest.
Sellegipoolest on nad mõelnud välja ühe vastupidava ja lihtsalt remonditava mudeli.
C
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

[/quote]
Jutt oli selle koha peal 02 vedrudest. Olen nende inseneridega (olgu nad siis täis või kained) 100% päri. 02 vedrud tavalisele Ladale ei sobi mitte. Käsipiduritross on esimene mis katki läheb.
[/quote]

02 vedru orginaal pikkuses jah ei sobi sedaan kerega sigullile (muudab auto eriti rõvedaks) vedrusi tuleks kuskil 1,5 keerdu lühemaks teha ja siis alla panna. Sedaan kerega lada vedrudest 02 oma ikka jäigem ja kui need 1,5 keerdu madalamaks teha siis sobivad ideaalselt. Ei lähe puru ei käsitross ega midagi muud. Ja käsipiduritross tuleks panna diaga pealt mitte alt.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja Tan
Ei lähe puru ei käsitross ega midagi muud. Ja käsipiduritross tuleks panna diaga pealt mitte alt.
Tross läheb katki eestpoolt. Sealt kus ta kardaani alt läbi läheb. Lihtsalt käib pidevalt vastu kardaani.
Siis kui 1,5 keerdu maha võtta siis muidugi enam mitte.
C
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Tuleb kasutada kasutatud 02 vedrusid,mis on veidi väsinud .
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Nii. Hakkan nädalavahetusel ette volga ning taha mersu vedrusid aretama. Kui väga kõvasti vihma ei saja, siis tulevad loodetavasti ka mõned pildid...

Pole vaja hakata tatti pritsima, et kõrge auto on kole ja juhitamatu! :D Kuna mul Lada ongi vaid põllul ja metsas sõitmiseks, siis mida kõrgem seda parem :P
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Mul oleks küsimus sellest amortide valdkonnast:
Milliseid gaasikaid soovitate ja mis oleks nende normaalne hind?
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Algselt postitas: Zero
Mul oleks küsimus sellest amortide valdkonnast:
Milliseid gaasikaid soovitate ja mis oleks nende normaalne hind?
Berg just ostis endale gaasid, maksid 300 eeki/tk. KYB omad.
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Algselt postitas: jeejee
Algselt postitas: Zero
Mul oleks küsimus sellest amortide valdkonnast:
Milliseid gaasikaid soovitate ja mis oleks nende normaalne hind?
Berg just ostis endale gaasid, maksid 300 eeki/tk. KYB omad.
Kasutatud ikka?
Uusi vast nii odavalt ei saa.
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

ikka uued, kes siis vanu ostab. nendel 300-360 kr/tk, sõltuvalt poest
f
Fazer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 10 Juul 2006 17:49
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 01

aga kui vaja on lühemaid amorte?

Postitus Postitas Fazer »

et kui auto on madalax lastud ja orginaal 01-e amordid jäävad pikax, milliseid soovitate? kust võix saada? auto sis on 01
täname ;)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Fazer.
Üks variant sellisel juhul oleks ,et sul on keegi tuttav ,kes teenib leiba kuskil varuosaleti taga ja ta on nõus natuke sinu peale aega kulutama või lausa seda kataloogi mõneks tunniks vaatamiseks laenama (kodus või kohapeal).
Neil poistel on kasutada mõnikord päris häid katalooge ,kus toodud ära isegi amortide mõõdud. Niimoodi saab väga hõlpsalt tellida soovitud pikkusega amordikaid ja uurida piltidelt/joonistelt nende kinnitusi ,et kui palju ja mida kannatab vajadusel muuta (näit. puksiaasasid lõigata ,käiata).
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

Kasutaja avatar
VRT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 29 Nov 2005 09:35
Asukoht: Rakvere
Autod: Lada 21013, lada 21011

Postitus Postitas VRT »

Algselt postitas: motamees
Kõige parem ikka panna originaalasjad. Insenerid on ju selle välja arvutanud ja teised testinud. 02 omasid ära mingil juhul pane. Need tõstavad taguotsa nii üles et amort pole enam võimeline üldse tööd tegema. Sellel teemal on juba kuskil pikemalt juttu olnud. Ja kui sa tahad paremaks teha kui see loodud siis pane taha alla NIVOMAT amordid. Need on loodud asja parendamisex. Hoiavadpepu alati õigel tasapinnalja samas on ta ka pehme.
Võibolla kui panna 02 amordid ka siis pole ju probleemi või? Kas 01 omad liiga pehmed ei ole, kui ma soovin 3 inimest tagaistmel vedada?
Lada- Vene muskel.
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

02-l on taga 01-e amordid!
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

et kõige parem varjant olex
taha panna 02/04 vedrud 2 keerdu maha ning ette panna volga vedrud ning 1,5 keerdu maha
ja siis kyb gaasikad ?

ette topelt stabikas siis peaks olema madal ning jäigem ?
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 615
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara 2108 Baltic

Postitus Postitas Priidic »

Algselt postitas: etz27
et kõige parem varjant olex
taha panna 02/04 vedrud 2 keerdu maha ning ette panna volga vedrud ning 1,5 keerdu maha
ja siis kyb gaasikad ?

ette topelt stabikas siis peaks olema madal ning jäigem ?
ja ca 200-300 km sõitu ja võid oma "uued" gaasikad minema vista, muide see juba 100x läbinämmutatud teema ju:puzzled -->kliki siia
Algselt postitas: zajetz
Algselt postitas: grimes
http://www.ladu24.ee/ Sealt uuri andmeid. Seal toovad sulle isegi koju ära need. Olen ise teenust kasutanud ja toodi ukse taha pakk. Ja hind ei ole kah suuremalt osalt kirves ;)

Nagu näha on hind seal : 345.- tk MIllegi pärast ei ole kirjutatud kas on gaasi või õli amort. Aga nimi on selline: Gaasamortisaator Kyb-Excel-G
Pilt



[Muudetud: 6-1-2007 grimes]
Kui sama madalax lased siis tapad need amordid väga kiirelt ära, minul kestsid tagumised 200km.
[Muudetud: 1-30-2007 Priidic]
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

olen näind neid teemasi jah
aga pole õiget varjanti näind :P
et kuda siis olex kõige parem varjand jäigemaks ja madalamaks auto teha
autoks 06
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Kõige parem oleks kuskilt vastavad vedrud tellida. Aga tunduvalt lihtsam on osta lada vedrud esimesed kollase märgistusega, taha ma arvan et sobiksid ka 02he vedrud seal ka natuke maha lõigata vastavalt kõrgusele. Edasi tuleks leida gaasikeevitus millega saaks lasta vedru otsad kuumaks (sealt kust maha lõigatud) ja painutada tagasi, et tulemus jääks nagu siis kui vedru lõikamata.
Amordiks osta bilsteinid alla ja amordimured kadnunud.
e
etz27
Foorumi kasutaja
Postitusi: 293
Liitunud: 24 Sept 2006 21:12
Asukoht: pärnu
Autod: 21063
Kontakt:

Postitus Postitas etz27 »

kallid need blitstenid on ka terve ring
mix just kollase tähistusega ?
tugevam vedru ?
Vasta