Amordid ja vedrud Ladale?
Amordid ja vedrud Ladale?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See on katse-eksituse meetod. Kui ma kunagi nendega jändasin siis tegin valmis ja kohe ühele treppis teele. Meil oli seal päris lähedal väga treppis tee. Kui on liiga tuuga amort siis kisub vedru kokku. Amort ei anna veel piisavalt järele kui juba uus mats ta kokku lööb ja nii ongi lõpuks auto kõhuli.
Siis tagasi tegu ümber ja jälle proovima.
Ma küll õli ei vahetanud aga mässisin nende vaheseibidega. Seal on vahel ühed tähtseibid millega amordi tugevust saab muuta. Õli ei julgenud teist panna kuna seal õlil väga rasked töötingimused. Mingi vale õli võib vahutama hakata ja kuumaga teiseks minna. Siis amort enam ei tööta. Õli valasin teistest amortidest kokku ja kasutasin seda originaalõli.
Amordi väga raskeid töötingimusi näitab hästi järgnev fakt.
Kunagi Krimmis sõites hakkas mul alt midagi kolisema. Seal iga natukese aja tagant estakaadid mille peal saab autot alt vaadata. Tõmbasin siis sinna peale ja hakkasin otsima kolinat. Puutusin palja käega amorti ja kõrvetasin käe ära. Kõik amordid olid nii palavad et käega kinni ei hoia. Seal oli tegu asfaltteega mis siis veel kruusa peal saab.
Siis tagasi tegu ümber ja jälle proovima.
Ma küll õli ei vahetanud aga mässisin nende vaheseibidega. Seal on vahel ühed tähtseibid millega amordi tugevust saab muuta. Õli ei julgenud teist panna kuna seal õlil väga rasked töötingimused. Mingi vale õli võib vahutama hakata ja kuumaga teiseks minna. Siis amort enam ei tööta. Õli valasin teistest amortidest kokku ja kasutasin seda originaalõli.
Amordi väga raskeid töötingimusi näitab hästi järgnev fakt.
Kunagi Krimmis sõites hakkas mul alt midagi kolisema. Seal iga natukese aja tagant estakaadid mille peal saab autot alt vaadata. Tõmbasin siis sinna peale ja hakkasin otsima kolinat. Puutusin palja käega amorti ja kõrvetasin käe ära. Kõik amordid olid nii palavad et käega kinni ei hoia. Seal oli tegu asfaltteega mis siis veel kruusa peal saab.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Jutt oli selle koha peal 02 vedrudest. Olen nende inseneridega (olgu nad siis täis või kained) 100% päri. 02 vedrud tavalisele Ladale ei sobi mitte. Käsipiduritross on esimene mis katki läheb.Esialgne postitaja TanMul on küll selline tunne et need insenerid on ikka kõvasti viina võtnud, kes lada tüüpi autosi on projekteerinud.Esialgne postitaja motamees
Insenerid on ju selle välja arvutanud ja teised testinud.Või mis rahvas arvab?
Tuleb ka arvestada sellega et Lada on ikkagi mingil 1965 aastal välja nuputatud. See võib praegu tunduda et need insenerid olid maani täis. Need mehed/naised ei osanud unistadagi arvutiga VT tegemisest.
Sellegipoolest on nad mõelnud välja ühe vastupidava ja lihtsalt remonditava mudeli.
C
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
[/quote]
Jutt oli selle koha peal 02 vedrudest. Olen nende inseneridega (olgu nad siis täis või kained) 100% päri. 02 vedrud tavalisele Ladale ei sobi mitte. Käsipiduritross on esimene mis katki läheb.
[/quote]
02 vedru orginaal pikkuses jah ei sobi sedaan kerega sigullile (muudab auto eriti rõvedaks) vedrusi tuleks kuskil 1,5 keerdu lühemaks teha ja siis alla panna. Sedaan kerega lada vedrudest 02 oma ikka jäigem ja kui need 1,5 keerdu madalamaks teha siis sobivad ideaalselt. Ei lähe puru ei käsitross ega midagi muud. Ja käsipiduritross tuleks panna diaga pealt mitte alt.
Jutt oli selle koha peal 02 vedrudest. Olen nende inseneridega (olgu nad siis täis või kained) 100% päri. 02 vedrud tavalisele Ladale ei sobi mitte. Käsipiduritross on esimene mis katki läheb.
[/quote]
02 vedru orginaal pikkuses jah ei sobi sedaan kerega sigullile (muudab auto eriti rõvedaks) vedrusi tuleks kuskil 1,5 keerdu lühemaks teha ja siis alla panna. Sedaan kerega lada vedrudest 02 oma ikka jäigem ja kui need 1,5 keerdu madalamaks teha siis sobivad ideaalselt. Ei lähe puru ei käsitross ega midagi muud. Ja käsipiduritross tuleks panna diaga pealt mitte alt.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
wwax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 193
- Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Autod: Ladasid enam pole
- Kontakt:
Nii. Hakkan nädalavahetusel ette volga ning taha mersu vedrusid aretama. Kui väga kõvasti vihma ei saja, siis tulevad loodetavasti ka mõned pildid...
Pole vaja hakata tatti pritsima, et kõrge auto on kole ja juhitamatu!
Kuna mul Lada ongi vaid põllul ja metsas sõitmiseks, siis mida kõrgem seda parem 
Pole vaja hakata tatti pritsima, et kõrge auto on kole ja juhitamatu!


aga kui vaja on lühemaid amorte?
et kui auto on madalax lastud ja orginaal 01-e amordid jäävad pikax, milliseid soovitate? kust võix saada? auto sis on 01
täname
täname

- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Fazer.
Üks variant sellisel juhul oleks ,et sul on keegi tuttav ,kes teenib leiba kuskil varuosaleti taga ja ta on nõus natuke sinu peale aega kulutama või lausa seda kataloogi mõneks tunniks vaatamiseks laenama (kodus või kohapeal).
Neil poistel on kasutada mõnikord päris häid katalooge ,kus toodud ära isegi amortide mõõdud. Niimoodi saab väga hõlpsalt tellida soovitud pikkusega amordikaid ja uurida piltidelt/joonistelt nende kinnitusi ,et kui palju ja mida kannatab vajadusel muuta (näit. puksiaasasid lõigata ,käiata).
Üks variant sellisel juhul oleks ,et sul on keegi tuttav ,kes teenib leiba kuskil varuosaleti taga ja ta on nõus natuke sinu peale aega kulutama või lausa seda kataloogi mõneks tunniks vaatamiseks laenama (kodus või kohapeal).
Neil poistel on kasutada mõnikord päris häid katalooge ,kus toodud ära isegi amortide mõõdud. Niimoodi saab väga hõlpsalt tellida soovitud pikkusega amordikaid ja uurida piltidelt/joonistelt nende kinnitusi ,et kui palju ja mida kannatab vajadusel muuta (näit. puksiaasasid lõigata ,käiata).
- VRT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 29 Nov 2005 09:35
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Lada 21013, lada 21011
Võibolla kui panna 02 amordid ka siis pole ju probleemi või? Kas 01 omad liiga pehmed ei ole, kui ma soovin 3 inimest tagaistmel vedada?Algselt postitas: motamees
Kõige parem ikka panna originaalasjad. Insenerid on ju selle välja arvutanud ja teised testinud. 02 omasid ära mingil juhul pane. Need tõstavad taguotsa nii üles et amort pole enam võimeline üldse tööd tegema. Sellel teemal on juba kuskil pikemalt juttu olnud. Ja kui sa tahad paremaks teha kui see loodud siis pane taha alla NIVOMAT amordid. Need on loodud asja parendamisex. Hoiavadpepu alati õigel tasapinnalja samas on ta ka pehme.
Lada- Vene muskel.
-
pPriidic
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 615
- Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Samara 2108 Baltic
ja ca 200-300 km sõitu ja võid oma "uued" gaasikad minema vista, muide see juba 100x läbinämmutatud teema ju:puzzled -->kliki siiaAlgselt postitas: etz27
et kõige parem varjant olex
taha panna 02/04 vedrud 2 keerdu maha ning ette panna volga vedrud ning 1,5 keerdu maha
ja siis kyb gaasikad ?
ette topelt stabikas siis peaks olema madal ning jäigem ?
[Muudetud: 1-30-2007 Priidic]Algselt postitas: zajetzKui sama madalax lased siis tapad need amordid väga kiirelt ära, minul kestsid tagumised 200km.Algselt postitas: grimes
http://www.ladu24.ee/ Sealt uuri andmeid. Seal toovad sulle isegi koju ära need. Olen ise teenust kasutanud ja toodi ukse taha pakk. Ja hind ei ole kah suuremalt osalt kirves
Nagu näha on hind seal : 345.- tk MIllegi pärast ei ole kirjutatud kas on gaasi või õli amort. Aga nimi on selline: Gaasamortisaator Kyb-Excel-G
[Muudetud: 6-1-2007 grimes]
9x mõtle, 1x postita!!! 

- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Kõige parem oleks kuskilt vastavad vedrud tellida. Aga tunduvalt lihtsam on osta lada vedrud esimesed kollase märgistusega, taha ma arvan et sobiksid ka 02he vedrud seal ka natuke maha lõigata vastavalt kõrgusele. Edasi tuleks leida gaasikeevitus millega saaks lasta vedru otsad kuumaks (sealt kust maha lõigatud) ja painutada tagasi, et tulemus jääks nagu siis kui vedru lõikamata.
Amordiks osta bilsteinid alla ja amordimured kadnunud.
Amordiks osta bilsteinid alla ja amordimured kadnunud.