Algselt postitas: Alfist
Aga teemasse,siis ise vedrude lõikumist ei poolda,jätab sellise odava rullnoka pornotuuningu välimuse autole,sest tavaliste vedrude lõikumisega sellist ilmet ei saa,nagu spets madalusvedrudega!
Tahad öelda, et näed kaugelt ära kui mingil läänekal on ise lõigutud vedrud või siis poest ostetud madaldusvedrud?
Algselt postitas: Alfist
Eesmärgiks võib pidada OHUTUST TEISTE LIIKLEJATE SUHTES,neid juhtumeid on ennegi olnud,kui lõigatud vedrudega auto,on sattunud avariisse tänu sellele,et vedruga on pesas üht teist juhtunud,tänu lõikumisele!
Too mõni näide, palun!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Aga teemasse,siis ise vedrude lõikumist ei poolda,jätab sellise odava rullnoka pornotuuningu välimuse autole,sest tavaliste vedrude lõikumisega sellist ilmet ei saa,nagu spets madalusvedrudega!
Kui eesmärgiks on kõlav nimi või edev värv, on sul õigus.
Eesmärgiks võib pidada OHUTUST TEISTE LIIKLEJATE SUHTES,neid juhtumeid on ennegi olnud,kui lõigatud vedrudega auto,on sattunud avariisse tänu sellele,et vedruga on pesas üht teist juhtunud,tänu lõikumisele!
KUI JÕUDSID AUTO OSTA,SIIS JÕUAD KA VARUOSASID OSTA,MITTE EI LAO AUTOT KUSKIL SOSSSEPA JUURES VALMISTATUD JUPPIDEST KOKKU!
[Muudetud: 27-10-2008 Alfist]
seleta mulle lahti kuidas on lühemaks lõigatud vedrud ohtlikumad kui originaal vedrud?????? kui vedru on alumise kausi külge kinnitatud!!! (Seda ka selleks et kui autoga hüppese lähed siis vedru viltu ei lööks)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kogu see lõikamise teema on nii ajuvaba, kui vähegi olla saab.
Väikse saladusena võin suurtele lõikamise vastastele öelda, et vedrusid lõigatakse ka tehases pikast vorstist - seejärel kuumutatakse ning painutatakse otsad vastu.
aastate pikkuse autosõidu kogemusega julgen ma väita küll, et õnnetusi põhjustavad valesti valitud sõidukiirus ja ebaõiged sõiduvõtted mitte aga lõigatud vedrud
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
viimase sõnavõtuga ühtin ka mina... minu arust on lühemad vedrud sama ohtlik kui igapäev sõita täis plokkdiffriga tänaval... endal sai siis katsetuseks lõigatud eest kolm tiiru ja tagant kaks tiiru lühemaks... sai ühtlaselt madal... varsti teel ja eks näis mis teeb... ise olen rahul...
[Muudetud: 28-10-2008 JX]
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Algselt postitas: JX
viimase sõnavõtuga ühtin ka mina... minu arust on lühemad vedrud sama ohtlik kui igapäev sõita täis plokkdiffriga tänaval... endal sai siis katsetuseks lõigatud eest kolm tiiru ja tagant kaks tiiru lühemaks... sai ühtlaselt madal... varsti teel ja eks näis mis teeb... ise olen rahul...
[Muudetud: 28-10-2008 JX]
Tegelt on täisplokk ohtlikum:P:spin
Tänaval ei saa vedru vahelt ära lennata ju:puzzled ja kui lendab ,siis ei saa ka ju väga hullu juhtuda.(ees ju lausa amort keskel)
Need lühemad amordid on rohkem vedrukäigu pikkuse taastamiseks.
täna sai siis oma 01 sõtmas käidud millel lühikesed vedrud... pidavus teel tunduvalt parem... ei tegi ala- ega ülejuhutavust... esimesed vedrud on küll kriitilises seisus aga kui ratas maast lahti tuleb siis jääb ikka pessa... tagumised aga jäävad nn lõdvaks... selle likvideerin nn piiramisega... enamus lada rallikatel kasutusel koormarihmaga kere külge tõmmatud sild... siis peaksid need nn ohtlikud probleemid lahendatud olema... plokkdiffriga jh on ohtlik kui sõitja ei oska tagaveolisega midagi ette võtta kui vaja nn lõigata või küljega keerata... mind on just tänava olukorras mitu korda aidanud blokk... samas bemmil pole veel plokki ja mitu korda on selle tõttu tekkinud kõhedaid hetki... muidugi ma ei ütle et seda peavad kõik kasutama aga enda seisukohast pooldan täielikult kui oskad rooli taga autot juhtida....
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
jah,
palun andke teada kui keegi need venest kätte ka saab,
hinnad suht soodsad kuid andrus ega keegi teine kes venest kaupa toob neid kätte saanud pole.
shop.vaz.ee vastas mu viimasele tellimusele, et praegu asi ei toimi ning võtame kohe ühendust kui toimima hakkab toomine...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."