üldiselt nüüd juba ikkagi pannakse rallis ladadele teised sillad alla.murekoht ongi poolteljed mis lihtsalt vastu ei pea. tean et pannakse vana volvo sildasid täpsemalt marki kahjuks ei tea.Algselt postitas: logman
Vfts-il on keskmiselt 150 hobust kapoti all. Mootoriks forsitud 1600kuupi.
Sinu 1200-st ei pitsita mingi nipiga ilma turbota sellist pauku välja.
Rallikad kasutavad tavalisi originaalpooltelgi. Vaja ainult kindluse mõttes neid aeg-ajalt uuendada. Vana saasta ei maksa alla panna.
Ma muretseks sinu asemel hoopis rohkem siduri kestvuse kohalt.
Ladale teised sillad.
Ladale teised sillad.
-
mmatu6
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 100
- Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
- Asukoht: lõuna osariigid
- Autod: 2107
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
proovi sierra vedursid! amordid tuleks panna siis kas gaasid, või topeltgaasidAlgselt postitas: VRT
Räägike mulle mis vedrud panna alla on ka läbi. Kas Lada orginaal või midagi teistelt margitelt.
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
olemas selline sait nagu www.autoosad.eeAlgselt postitas: VRT
Kus neid gaasikaid saab. Ma ise rakveres. Võibolla kusgilt Tallinnast.
seal ladale KYB gaasikad täitsa pakkuda hinnaga 337.-/tk ja mis veelgi meeldivam, nad toovad kauba sulle koju kätta;)
- VRT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 29 Nov 2005 09:35
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Lada 21013, lada 21011
Topeltgaasid võibolla saaks mõne pildi või seleduse?Algselt postitas: PuZuPAlgselt postitas: berg
proovi sierra vedursid! amordid tuleks panna siis kas gaasid, või topeltgaasid...topeltgaasid? Kaks gaasiamorti per ratas või see mingi süsteemsem nimetus?
on olemas õli/gaas ja gaas/gaas
Lada- Vene muskel.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Millest sa aru nüüd ei saa?
Kirjutati selge sõnaga - õli/gaas ja gaas/gaas...
Õli/gaas puhul on amordi ühes pooles gaas ja teises õli...ehk näiteks kui kokku surud, siis takistab õli ning kui lahti tõmbad siis gaas...
Gaas/gaas puhul on süsteem sama ainult et mõlemas otsas gaas...
Pilti panna ei ole, kuna kõik amordid on väliselt üsna sarnased
Kui tahad tööpõhimõttest rohkem teada, siis arvan, et oskad piisavalt inglise keelt, et internetist otsida...
Kirjutati selge sõnaga - õli/gaas ja gaas/gaas...
Õli/gaas puhul on amordi ühes pooles gaas ja teises õli...ehk näiteks kui kokku surud, siis takistab õli ning kui lahti tõmbad siis gaas...
Gaas/gaas puhul on süsteem sama ainult et mõlemas otsas gaas...
Pilti panna ei ole, kuna kõik amordid on väliselt üsna sarnased

Kui tahad tööpõhimõttest rohkem teada, siis arvan, et oskad piisavalt inglise keelt, et internetist otsida...
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
panin ka KYB Excel- G gaasiamordid taha ja väga mõnus on (ehk siis teise astme gaasiamordid jäikuselt), masin seisab hästi teel ja aukudes on ka normaalne.
ette plaanin samad panna ...
ja kui juba silla vahetuseks läheb siis olen ka kuulnud et hiace sild on tugev ja kannatab. pidavad kuulduste järgi kuni 500 hp mootori ära kannatama aga kahteln kas siksi motost hakkad nii palju välja pigistama:D
endal on plaan ka tulevikus mingi 2.0, arvatavasti dohc, alla panna ja siis teine käigukast muidugi ja ka teine tagasild. aga see on tuleviku teema siis kui muud asjad valmis.
ette plaanin samad panna ...
ja kui juba silla vahetuseks läheb siis olen ka kuulnud et hiace sild on tugev ja kannatab. pidavad kuulduste järgi kuni 500 hp mootori ära kannatama aga kahteln kas siksi motost hakkad nii palju välja pigistama:D
endal on plaan ka tulevikus mingi 2.0, arvatavasti dohc, alla panna ja siis teine käigukast muidugi ja ka teine tagasild. aga see on tuleviku teema siis kui muud asjad valmis.

- VRT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 29 Nov 2005 09:35
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Lada 21013, lada 21011
Ma ei saa kirjutada õli või gaas sest ma kaalun mõlemaid. Kaalun veel valikuid.Algselt postitas: PuZuP
Millest sa aru nüüd ei saa?
Kirjutati selge sõnaga - õli/gaas ja gaas/gaas...
Õli/gaas puhul on amordi ühes pooles gaas ja teises õli...ehk näiteks kui kokku surud, siis takistab õli ning kui lahti tõmbad siis gaas...
Gaas/gaas puhul on süsteem sama ainult et mõlemas otsas gaas...
Pilti panna ei ole, kuna kõik amordid on väliselt üsna sarnased
Kui tahad tööpõhimõttest rohkem teada, siis arvan, et oskad piisavalt inglise keelt, et internetist otsida...
Lada- Vene muskel.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Äkki seletate ikkagi lahti selle tööpõhimõtte. Ka mulle lollile see arusaamatu. :puzzledMismoodu saab gaas midagi takistada. Amordi põhimõte ongi võnkeid leevendada. Gaas (rõhk kummis ja osadel autodel ka "vedrudes") neid hoopis tekitab, koos teeaukudega.Algselt postitas: PuZuP
Õli/gaas puhul on amordi ühes pooles gaas ja teises õli...ehk näiteks kui kokku surud, siis takistab õli ning kui lahti tõmbad siis gaas...
Gaas/gaas puhul on süsteem sama ainult et mõlemas otsas gaas...
Mul on gaasamortidest hoopis teine arusaam.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kuna amordi ehituse teema lähebki sellest teemast juba välja, siis ootan vastuseid sinna teemasse.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 1#pid87897
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 1#pid87897
C