Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sass85 »

manuaal on ikka tegijam,äkilsem.
kas sa yritad veel uimasemaks teha ladadt?
a ses suhtes kas 120 hepane mootor on lubatud ladale?
mis se piir on arki poolt on?
t
trim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Apr 2004 06:56
Asukoht: kose
Autod: vaz 2106 sl
Kontakt:

Postitus Postitas trim »

mootori võib autole panna võimsama kuni 30% aga ma ei ole päris kindel võin ka esida ...
h
heiki.k
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 29 Sept 2002 17:16
Asukoht: Tallinn, vana&hea Eesti Vabariik
Autod: VAZ 2103 “74
Kontakt:

Postitus Postitas heiki.k »

Endala ka siis probleemid selle õli juurde valamisega. Käisin teeninduses, seal vahetati tagasilla ja käigukasti õli ära aga minu viidud 3st liitrist DAT'idt jäi puudu(need kuradi liitrised kankad polegi liitrised:mad:). Läksin nüüd teenindusse tagasi aga nad ei saanud enam punni eest -raisal on nukid maas. Nüüd siis oleks vaja salongist veidi peale valada aga kust kuradi kohast? Kas selleks on vaja salongi põrandariie ka ära võtta? Millise plaadi ma pean ära keerama? Alguses tuleb vastu mingi plastmassplaat ja selle all on üks kummitupp, mis on käigukangi selle osa küljes mis kasti läheb. Kas see ära võetav plaat on veel omakorda selle all või?:puzzled.
Krdi vana auto mures!!! Aga ta ikka meeldib mulle!
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Ära hakka salongi lõhkuma, lase kinnijäänd korgile mutter peale keevitada.



60 000 km tagant on mõttekas vahetada. Sodil on loll komme hambakate vahele ja karterisse kinni jääda, sellepärast on kasulik enne uue õli kallamist naftaga sild ja käimakott läbi pesta -- üks tagaratas üles, neljas sisse ja mootor tööle.
h
heiki.k
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 29 Sept 2002 17:16
Asukoht: Tallinn, vana&hea Eesti Vabariik
Autod: VAZ 2103 “74
Kontakt:

Postitus Postitas heiki.k »

Nojah eks nii oleks lihtne aga see korg on alumiiniumist:(!
Eks ma pean mõnda odavat kohta uurima, kus see prunt 50 eegiga eest ära sikutatakse!
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Imelik käigukast

Postitus Postitas marks »

Mõni aeg tagasi panin tähele, et on selline probleem: näiteks auto seisab väiksema kallaku peal 1. käik sees, siis sidur alla vajutada, auto ei hakka kohe veerema, vaid siis, kui käik välja sikutada.
Samamoodi ka käiva mootoriga, kallakul lahutan siduri, mootor käima, kuhugi poole ei liigu (sidur all), ja kui käik välja võtta, siis hakkab vajuma.
Mis võib sellist nähtust põhjustada?
Sõitmine on muidu normaalne.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sidur ei lahuta täielikult
ilmselt viga propelleris sidurikettas või siis korvis või survelaagris või peapumbas või töösilindris või ehk on õli vähe siduri anumas?? vigu võib olla ka mitu korraga.
kas käike vahetades ragistab ka?

PS! jäi mainimata siduri hark ja see mina mille peal siduri hark on..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Sõites ei ragise ega midagi. Võrreldes teiste sigullidega, võtab sidur kuidagi väga põhjast.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

jah sidur ei lahuta ...... Vaata ,kas ehk siduri õhutamisest on abi .Kui paremaks ei lähe anna teada.(vaadata võiks ka seda pulka siduri töösilindri otsas see peab seal häsi õrnalt liksuma ( mitte olema pingul ega väga lohvkalt)
j
jinx
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Käigukasti remont

Postitus Postitas jinx »

Kas keegi siin tegeleb esiveoliste ladade kastide remondiga.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Räägi mis kastil viga.
56506878
j
jinx
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jinx »

Algselt postitas: tuhajuhe
Räägi mis kastil viga.
Hakkas 3. käiku välja loopima.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

lülitus muhvi ja hammasratta vahetus
56506878
j
jinx
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jinx »

Algselt postitas: tuhajuhe
lülitus muhvi ja hammasratta vahetus
Otsikski inimest kes selle vahetamisega hakkama saab?

Kas hammasratta vahetus on ikka valik, sest mingit raginat vms kasti töös ei esine.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Raginat põhjustavad laagrid.Mina heameelega ette ei võtaks,kuna olen esiveolistest remontinud vaid Fiat Ritmo ja M 2141 kaste.Võib juhtuda vigu ja seega ei taha kooliraha ise maksta ega ka teistel lasta tasuda.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Algselt postitas: jinx
Algselt postitas: tuhajuhe
lülitus muhvi ja hammasratta vahetus
Otsikski inimest kes selle vahetamisega hakkama saab?

Kas hammasratta vahetus on ikka valik, sest mingit raginat vms kasti töös ei esine.
Mis nipiga siis veel see käik sisse pidama panna kui hammasratast ja muhvi ei vaheta
56506878
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Mõnikord piisab vaid muhvi ja kahvli vahetusest.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kui ikka välja loobib teeb mõlemale haiget.Kindlam oleks ka hammasratas,mina arvan.Kahvli vahetus vast juba selgub rohkem peale lahti võtmist.
56506878
j
jinx
Suletud kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jinx »

Oskab keegi siis öelda, kes sellega tegeleb.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Klassikalisel ladal tavaliselt kulub enam just kahvel,kui uue kahvli ja vana muhvi vahele jääv lõtk on ikka liiga suur,siis tuleb vahetada ka muhv.
Hammasrattad saavad haiget enim just mittelahutuva või -lahutatava siduri korral ja põhiliselt just esimene ja tagurpidikäik.Hammasrataste vahetuse puhul on üks häda veel,et kulunud ja kulumata hammasrataste hambumine pole päris ühtlane ja ta võib hakata häält tegema.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Vasta