Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)
-
hheiki.k
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 60
- Liitunud: 29 Sept 2002 17:16
- Asukoht: Tallinn, vana&hea Eesti Vabariik
- Autod: VAZ 2103 “74
- Kontakt:
Endala ka siis probleemid selle õli juurde valamisega. Käisin teeninduses, seal vahetati tagasilla ja käigukasti õli ära aga minu viidud 3st liitrist DAT'idt jäi puudu(need kuradi liitrised kankad polegi liitrised:mad:). Läksin nüüd teenindusse tagasi aga nad ei saanud enam punni eest -raisal on nukid maas. Nüüd siis oleks vaja salongist veidi peale valada aga kust kuradi kohast? Kas selleks on vaja salongi põrandariie ka ära võtta? Millise plaadi ma pean ära keerama? Alguses tuleb vastu mingi plastmassplaat ja selle all on üks kummitupp, mis on käigukangi selle osa küljes mis kasti läheb. Kas see ära võetav plaat on veel omakorda selle all või?:puzzled.
Krdi vana auto mures!!! Aga ta ikka meeldib mulle!
Krdi vana auto mures!!! Aga ta ikka meeldib mulle!
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
Ära hakka salongi lõhkuma, lase kinnijäänd korgile mutter peale keevitada.
60 000 km tagant on mõttekas vahetada. Sodil on loll komme hambakate vahele ja karterisse kinni jääda, sellepärast on kasulik enne uue õli kallamist naftaga sild ja käimakott läbi pesta -- üks tagaratas üles, neljas sisse ja mootor tööle.
60 000 km tagant on mõttekas vahetada. Sodil on loll komme hambakate vahele ja karterisse kinni jääda, sellepärast on kasulik enne uue õli kallamist naftaga sild ja käimakott läbi pesta -- üks tagaratas üles, neljas sisse ja mootor tööle.
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Imelik käigukast
Mõni aeg tagasi panin tähele, et on selline probleem: näiteks auto seisab väiksema kallaku peal 1. käik sees, siis sidur alla vajutada, auto ei hakka kohe veerema, vaid siis, kui käik välja sikutada.
Samamoodi ka käiva mootoriga, kallakul lahutan siduri, mootor käima, kuhugi poole ei liigu (sidur all), ja kui käik välja võtta, siis hakkab vajuma.
Mis võib sellist nähtust põhjustada?
Sõitmine on muidu normaalne.
Samamoodi ka käiva mootoriga, kallakul lahutan siduri, mootor käima, kuhugi poole ei liigu (sidur all), ja kui käik välja võtta, siis hakkab vajuma.
Mis võib sellist nähtust põhjustada?
Sõitmine on muidu normaalne.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sidur ei lahuta täielikult
ilmselt viga propelleris sidurikettas või siis korvis või survelaagris või peapumbas või töösilindris või ehk on õli vähe siduri anumas?? vigu võib olla ka mitu korraga.
kas käike vahetades ragistab ka?
PS! jäi mainimata siduri hark ja see mina mille peal siduri hark on..
ilmselt viga propelleris sidurikettas või siis korvis või survelaagris või peapumbas või töösilindris või ehk on õli vähe siduri anumas?? vigu võib olla ka mitu korraga.
kas käike vahetades ragistab ka?
PS! jäi mainimata siduri hark ja see mina mille peal siduri hark on..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Käigukasti remont
Kas keegi siin tegeleb esiveoliste ladade kastide remondiga.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Raginat põhjustavad laagrid.Mina heameelega ette ei võtaks,kuna olen esiveolistest remontinud vaid Fiat Ritmo ja M 2141 kaste.Võib juhtuda vigu ja seega ei taha kooliraha ise maksta ega ka teistel lasta tasuda.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Mis nipiga siis veel see käik sisse pidama panna kui hammasratast ja muhvi ei vahetaAlgselt postitas: jinxOtsikski inimest kes selle vahetamisega hakkama saab?Algselt postitas: tuhajuhe
lülitus muhvi ja hammasratta vahetus
Kas hammasratta vahetus on ikka valik, sest mingit raginat vms kasti töös ei esine.
56506878
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Klassikalisel ladal tavaliselt kulub enam just kahvel,kui uue kahvli ja vana muhvi vahele jääv lõtk on ikka liiga suur,siis tuleb vahetada ka muhv.
Hammasrattad saavad haiget enim just mittelahutuva või -lahutatava siduri korral ja põhiliselt just esimene ja tagurpidikäik.Hammasrataste vahetuse puhul on üks häda veel,et kulunud ja kulumata hammasrataste hambumine pole päris ühtlane ja ta võib hakata häält tegema.
Hammasrattad saavad haiget enim just mittelahutuva või -lahutatava siduri korral ja põhiliselt just esimene ja tagurpidikäik.Hammasrataste vahetuse puhul on üks häda veel,et kulunud ja kulumata hammasrataste hambumine pole päris ühtlane ja ta võib hakata häält tegema.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.