Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Postitus Postitas Marek »

Tavaliselt on siis jama käigukasti laagrites.
Mul endal ka sama värk aga sõidan juba pea aasta ja kõik ikka veel toimib.
k
karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas karla99 »

nonii, jama siis selline, et lambist hakkab sidur sellist imelikku raginat või põrinat tegema, ja kui korra sidur alla vajutada ja üles lasta see hääl kaob. Kui esimest korda kuulsin seda siis ehatas päris ära, sest see on ikka väga vali hääl, on kellegil aimu milles võib probleem olla?? ja sidur ei lahuta kah muidu..
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

ise kysin ja ise vastan enda kysimusele põhimõtteliselt.
läbi oli siis siduri töösilindri mansetid!
sai siis ära vahetatud ja töötab ilusti!
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Selline küsimus, et kas kui ladal hakkab sidur läbi minema, kas siis võtab lliga alt või kui lasen juba pedaali peaaegu täiesti lahti ülevalt?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Nii ja naa ,Ladarider.
Levinum juhus ,et ketas kulunud või õli kettal ,siis ühendub kokku alles pedaali ülal olles. Peagi hakkab läbi libisema. Saab mingiks ajaks päästa ,kui suurendad pedaalil vabakäiku. Samas võivad ka korvi lamellvedrud puruks või surnud olla.
Teine juhus: lahutab alles põhjas ,kui üldse lahutab. Tavaliselt siis ,kui mingi "mollusk" ketta ja hooratta või korviplaadi vahel. Võid korraks vabakäigu kaotada lootuses ,et ehk pudeneb sodi välja. Mootoril selliselt regullitud siduriga töötada ei soovita pikalt ,survelaager jookseb kaasa ja annab kiiremini otsad. Prügiks on kas ketta katte või leevendusvedru tükid.
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Kirjutaks ka oma probleemist siia. Nimelt on mul siduripedaal jube raskelt käima hakanud ja samas on pedaal ka tunduvalt kõrgemal, kui ta varem oli:kuri. Milles võib viga olla? Sidurikorviga midagi? Auto 2106 1.6
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui pedaal kõrgemal siis ikka esialgu uuri miks ta kõrgemal on - sidurikorv jäta küll viimaseks :)
pedaalil on seal need vedrud ja tiftid jne vaata see kamm üle seal.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Algselt postitas: logman
Nii ja naa ,Ladarider.
Levinum juhus ,et ketas kulunud või õli kettal ,siis ühendub kokku alles pedaali ülal olles. Peagi hakkab läbi libisema. Saab mingiks ajaks päästa ,kui suurendad pedaalil vabakäiku. Samas võivad ka korvi lamellvedrud puruks või surnud olla.
Teine juhus: lahutab alles põhjas ,kui üldse lahutab. Tavaliselt siis ,kui mingi "mollusk" ketta ja hooratta või korviplaadi vahel. Võid korraks vabakäigu kaotada lootuses ,et ehk pudeneb sodi välja. Mootoril selliselt regullitud siduriga töötada ei soovita pikalt ,survelaager jookseb kaasa ja annab kiiremini otsad. Prügiks on kas ketta katte või leevendusvedru tükid.
Midagi vist võis seal järsku läbi minna, sest kui auto oli mingi nädal seisnud ja läksin sõitma jälle hakkas see jama peale, et sidur võttis liiga ülevalt.Ta võtab nii, et olen pedaali peaaegu täiesti lahti lasknud ja lõpust natukene:puzzled
k
karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas karla99 »

Autoks 01 ja mingi paar kuud tagasi hakkasin kuulma, et sidur uriseb kohati. Alguses ehmatas küll ära, aga kui korra siduri alla vajutasin kadus hääl ära ja kõik tundus korras olevat. Sai siis ükspäev jäärajal käidud ja lõpptulemus oli see, et sidur enam üldse ei lahuta. Nüüd on auto juba mingi kuu aega seisnud.. Kellegil on aimu milles võib probleem olla?
Kasutasin otsingut aga ei leidnud ka midagi tarka..
k
karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas karla99 »

Algselt postitas: karla99
Autoks 01 ja mingi paar kuud tagasi hakkasin kuulma, et sidur uriseb kohati. Alguses ehmatas küll ära, aga kui korra siduri alla vajutasin kadus hääl ära ja kõik tundus korras olevat. Sai siis ükspäev jäärajal käidud ja lõpptulemus oli see, et sidur enam üldse ei lahuta. Nüüd on auto juba mingi kuu aega seisnud.. Kellegil on aimu milles võib probleem olla?
Kasutasin otsingut aga ei leidnud ka midagi tarka..
nüüd on juba 2 kuud möödas :), keegi oskab midagi kosta?
k
Kult
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 14 Mär 2006 16:07
Asukoht: Pärnu/Tartu
Autod: 013

Postitus Postitas Kult »

Kas õli on? Silindrit töötavad? Kahvel terve? Reguleerida annab? Kas käigukast korras?
Kui ei, siis tuleb sidur maha võtta ja seestpoolt uurida.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Mind huvitaks selline kusimus ,et mul on 2 lada siduri korvi ja kaks ketast . Ühe ketta hõõrdepind on laiem ,kui teisel. Samas on ka kaks erinevat korvi . Ühel on survelaagri kokkupuutepind selline suur metall latakas ,mis on üldiselt kolmnurksekujuga. Teine korv on nagu tuttavam survelaagrikokkupuutepinnaks on mingi tihendi moodi kate ja siis on veel kolm teras linti ,mis hoiavad survelaagi talda paigal. Korvide massid tundusid samad. Tuntavat masside erinevust polnud. Kuna kõik jupid olid põhimõtteliselt kulumatta ,siis kokku panekul valisin laiema hõõrdkattega ketta ja selle kolme teraslindiga tugevndatud sidurisurvelaagri tallaga sidurikorvi. Arvan ,et tegu võib olla niva siduriga ,kuid Kas oleks pidanud ka teise korvi panema? Või pole neil korvidel tugevuse poolest vahet. Eelkõige valisin selle tavalisema sidurikorvi sellepärast ,et seal on survelaagri ja korvi puutepinnal selline mittemetallist seibi kujuline leevendus ,mis vähendab müra survelaagri ja korvi kokkupuutudes
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

niva sidur on täpselt samasugune võrreldes tavalisega. Silmaga mingit vahet ei tee. Kui endal sidurit remontisin sai ainult nii aru, kui panid survevedru vastu lauanurka ja surusid korvi kogu kehamassiga. Võrreldes tavalisega, on Niva korv kohe tuntavalt tugevama taldrikvedruga.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Siis tekib küsimus ,et mille sidur siis see oli ,mille ma oma autole paigaldasin? Igastahes töötab
k
karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas karla99 »

üks loll küssa teile, kust ma leian koha kust sidurit peale ja maha keerata?:P
s
Sigmar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 14 Jaan 2005 11:03
Asukoht: Tartu
Autod: Ford Sierra “91
Kontakt:

Postitus Postitas Sigmar »

All sidurikorvi juures on töösilinder. Seal ka keermelatt, kus 13 mm võtmega saad seda maha ja peale keerata.:puzzled
k
karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas karla99 »

tänud:cul
t
tlpwfg
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tlpwfg »

Tere!

Et siis selline probleem. Siduri töösilindrist jookseb mahla välja, mansetid läbi? Kuidas vahetada?

Suur tänu!:P
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: tlpWFG
Tere!

Et siis selline probleem. Siduri töösilindrist jookseb mahla välja, mansetid läbi? Kuidas vahetada?

Suur tänu!:P
Reguleervarras alt ära,porikaitse silndri otsast siis peaks olema stopperseib, eemalda see ja suru kolb välja,vaheta mansett ja pane kokku tagasi.
Muide, seal on üks mansett.
Vajalik oleks muidugi vaadata ka seda, milline on silindri sisepind (kui väga kulunud siis tuleb uus töösilinder osta).
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

kytt läheb nyyd lugemist õppima, tundub, et siiamaani pole seda veel selgeks saanud :D


samas enamus lada juppe nõnda odavad, et parandamise asemel tunduvalt mõistlikum uus osta
Vasta