Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
nonii, jama siis selline, et lambist hakkab sidur sellist imelikku raginat või põrinat tegema, ja kui korra sidur alla vajutada ja üles lasta see hääl kaob. Kui esimest korda kuulsin seda siis ehatas päris ära, sest see on ikka väga vali hääl, on kellegil aimu milles võib probleem olla?? ja sidur ei lahuta kah muidu..
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Nii ja naa ,Ladarider.
Levinum juhus ,et ketas kulunud või õli kettal ,siis ühendub kokku alles pedaali ülal olles. Peagi hakkab läbi libisema. Saab mingiks ajaks päästa ,kui suurendad pedaalil vabakäiku. Samas võivad ka korvi lamellvedrud puruks või surnud olla.
Teine juhus: lahutab alles põhjas ,kui üldse lahutab. Tavaliselt siis ,kui mingi "mollusk" ketta ja hooratta või korviplaadi vahel. Võid korraks vabakäigu kaotada lootuses ,et ehk pudeneb sodi välja. Mootoril selliselt regullitud siduriga töötada ei soovita pikalt ,survelaager jookseb kaasa ja annab kiiremini otsad. Prügiks on kas ketta katte või leevendusvedru tükid.
Levinum juhus ,et ketas kulunud või õli kettal ,siis ühendub kokku alles pedaali ülal olles. Peagi hakkab läbi libisema. Saab mingiks ajaks päästa ,kui suurendad pedaalil vabakäiku. Samas võivad ka korvi lamellvedrud puruks või surnud olla.
Teine juhus: lahutab alles põhjas ,kui üldse lahutab. Tavaliselt siis ,kui mingi "mollusk" ketta ja hooratta või korviplaadi vahel. Võid korraks vabakäigu kaotada lootuses ,et ehk pudeneb sodi välja. Mootoril selliselt regullitud siduriga töötada ei soovita pikalt ,survelaager jookseb kaasa ja annab kiiremini otsad. Prügiks on kas ketta katte või leevendusvedru tükid.
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Midagi vist võis seal järsku läbi minna, sest kui auto oli mingi nädal seisnud ja läksin sõitma jälle hakkas see jama peale, et sidur võttis liiga ülevalt.Ta võtab nii, et olen pedaali peaaegu täiesti lahti lasknud ja lõpust natukene:puzzledAlgselt postitas: logman
Nii ja naa ,Ladarider.
Levinum juhus ,et ketas kulunud või õli kettal ,siis ühendub kokku alles pedaali ülal olles. Peagi hakkab läbi libisema. Saab mingiks ajaks päästa ,kui suurendad pedaalil vabakäiku. Samas võivad ka korvi lamellvedrud puruks või surnud olla.
Teine juhus: lahutab alles põhjas ,kui üldse lahutab. Tavaliselt siis ,kui mingi "mollusk" ketta ja hooratta või korviplaadi vahel. Võid korraks vabakäigu kaotada lootuses ,et ehk pudeneb sodi välja. Mootoril selliselt regullitud siduriga töötada ei soovita pikalt ,survelaager jookseb kaasa ja annab kiiremini otsad. Prügiks on kas ketta katte või leevendusvedru tükid.
Autoks 01 ja mingi paar kuud tagasi hakkasin kuulma, et sidur uriseb kohati. Alguses ehmatas küll ära, aga kui korra siduri alla vajutasin kadus hääl ära ja kõik tundus korras olevat. Sai siis ükspäev jäärajal käidud ja lõpptulemus oli see, et sidur enam üldse ei lahuta. Nüüd on auto juba mingi kuu aega seisnud.. Kellegil on aimu milles võib probleem olla?
Kasutasin otsingut aga ei leidnud ka midagi tarka..
Kasutasin otsingut aga ei leidnud ka midagi tarka..
nüüd on juba 2 kuud möödasAlgselt postitas: karla99
Autoks 01 ja mingi paar kuud tagasi hakkasin kuulma, et sidur uriseb kohati. Alguses ehmatas küll ära, aga kui korra siduri alla vajutasin kadus hääl ära ja kõik tundus korras olevat. Sai siis ükspäev jäärajal käidud ja lõpptulemus oli see, et sidur enam üldse ei lahuta. Nüüd on auto juba mingi kuu aega seisnud.. Kellegil on aimu milles võib probleem olla?
Kasutasin otsingut aga ei leidnud ka midagi tarka..

-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Mind huvitaks selline kusimus ,et mul on 2 lada siduri korvi ja kaks ketast . Ühe ketta hõõrdepind on laiem ,kui teisel. Samas on ka kaks erinevat korvi . Ühel on survelaagri kokkupuutepind selline suur metall latakas ,mis on üldiselt kolmnurksekujuga. Teine korv on nagu tuttavam survelaagrikokkupuutepinnaks on mingi tihendi moodi kate ja siis on veel kolm teras linti ,mis hoiavad survelaagi talda paigal. Korvide massid tundusid samad. Tuntavat masside erinevust polnud. Kuna kõik jupid olid põhimõtteliselt kulumatta ,siis kokku panekul valisin laiema hõõrdkattega ketta ja selle kolme teraslindiga tugevndatud sidurisurvelaagri tallaga sidurikorvi. Arvan ,et tegu võib olla niva siduriga ,kuid Kas oleks pidanud ka teise korvi panema? Või pole neil korvidel tugevuse poolest vahet. Eelkõige valisin selle tavalisema sidurikorvi sellepärast ,et seal on survelaagri ja korvi puutepinnal selline mittemetallist seibi kujuline leevendus ,mis vähendab müra survelaagri ja korvi kokkupuutudes
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Reguleervarras alt ära,porikaitse silndri otsast siis peaks olema stopperseib, eemalda see ja suru kolb välja,vaheta mansett ja pane kokku tagasi.Algselt postitas: tlpWFG
Tere!
Et siis selline probleem. Siduri töösilindrist jookseb mahla välja, mansetid läbi? Kuidas vahetada?
Suur tänu!:P
Muide, seal on üks mansett.
Vajalik oleks muidugi vaadata ka seda, milline on silindri sisepind (kui väga kulunud siis tuleb uus töösilinder osta).