Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Probleemid KÄIGUKASTIGA (remont, vahetus, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

aga mis pööretel sa kohalt ära libistad ,kui mootoris asi oleks ,siis peaks kõrgematel pööretel lihtsam kohalt ära saada (juhul ,kui jutt sellest ühest silindrist käib ,mis tagant ära tuleb)
a
ats007
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ats007 »

Vahet pole, kõrged või madalad pöörded. Mõlemaga hakkab nii raputama, et esimese korraga siduri pedaali üles lasta ei saa. Vaikselt siduriga mängides meelitad autole väikese hoo sisse ja siis on kõik korras. Siis käib kui kellavärk. Just see kohalt minema saamine on kõige suurem probleem. Kui selline jama peaks kusagil tõusul olema, siis vist ei saakski liikuma...
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

kas mootor teeb kah midagi imeliku ,näitex muudab häält või midagi ,et nagu jätaks takte vahele või nii. Kui ei ,siis asi siduris kas siis katkine ketas ,korv või survelaager .
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Käigukast kõmiseb

Postitus Postitas Allar21 »

Jama selles et kui käisin autot ära toomas siis 2. käiguga kui üle 2000p/m läks siis hakkas käigukast imelikult kõmisema kui aga lased üle 3000p/m siis jääb kõmin järele. Ma ei oska ise ka loll nagu ma olen ja ei tea milles võib viga olla:puzzled. Andke nõu.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

kuna ma tean ,et nii kui nii veel nii noor ,siis värk selles ,et seda müra võib teha ükskõik mis esiteks ,kas käigukastis ültse õli on? teiseks või olla asi ka diffris ka kardaanis ning kulunud laagrites ühesõnaga on palju asju ,milles võib jama olla? aga kuna sul lube nii kui nii pole ja käigukasti kah vahetama ei hakka ,siis lase edasi vaata ,et aind õli sees olex
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Hea mõte:)
a
anduvop
Suletud kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

tagurpidi käik

Postitus Postitas anduvop »

kas see on mingi nivade tüüpviga et alati ei lase tagurpidi käiku sisse panna aasta on 2002
g
ghost
Suletud kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ghost »

kõigi autode puhul seni toiminud vana teada-tuntud soovitus: ära vägista tagumist käiku jõuga sisse. Kui ei lähe siis on tavakasutajal üks võimalusi lissalt leppida sellega, harjuda nii, et vajutad siduri alla, paned esimesena esimese käigu,sidurit üles ei lase ja võtad esimese käigu välja ning paned siis sisse tagumise. Siis tavaliselt läheb, probleemideta. Kui siis aga ikka tagumine ei lülitu, paned uuesti esimese sisse ja lased siduri õrnalt ülespoole, nii et auto liiguks õige pisut (mõni cm). Ja siis uuesti esimene välja ja tagumine sisse. Või teed seda sama teise käiguga. Pärast seda peaks minema. Võimalik et on ka muud füüsilist viga,hoovastikus,käimakotis vms, või tahad et täiesti kindlalt oleks kõik perfecto korras, siis aitab ainult lahtivõtmine, reguleerimine ja remont.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Reguleerida saab(ja tuleb) vaid sidurit,käigukastis reguleerimisvõimalus puudub,kui just käiama ja seibesid aretama ei hakka.
Tagurpidikäigul puudub sünkronisaator.Seega saab käigu valutult sisse vaid seisatud võllidega e.lahutatud siduri korral.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

mul on kyll 05, mitte niva aga käimakast on ju sama:P

mul selline asi et kohapeal seistes lahutatud siduriga tagurpidikäiku lülitades hakkab kast ragisema, esimese käigu lülitamise abil tavaliselt ka sisse ei saa. et kas asi võib olla viimase vindi peale kulunud siduris?:puzzled
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

ei pea kohe sidur kulunud olema. siduri silindrist tulevat polti saab ka reguleerida. keera seda juurde, aga kui ei aita, siis on võimalik, et kas peasilinder või käigukasti juurest ei lükka piisavalt. kui need asjad ei aita, siis on ketas vms kulunud.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1410
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Millal ja mismoodi vahetada käigukasti õli?

Postitus Postitas Jonx »

Kysimus siis selline, et millal olex õige aeg vahetada käigukasti õli ja mismoodi või kustkohast seda vahetada saab. Olen lihtsalt loll ja ei jaga asja, aga loodan teie jutu põhjal vähe targemaks saada.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

hmm, kui sul raamat on, siis saad sealt kohe teada, millal seda vahetada tuleb. kui sa oled auto ostnud kellegi teise käest, siis tasub vahetada, sest kes seda teab, millal eelmine omanik seda tegi. vahetada saab: kaigukasti all on selline punn( kui õieti mäletan, siis selle plek osa küljes), sealt lased välja. aga juurde saad panna küljepeal asetsevast punnist. selleks ei pea sa käigukasti maha võtma. ma teeksin nii, et võtaks ühe plastikust joogipudeli, paneks selle õli täis ja voolik otsa(pikkus vaata ise, kuidas sobib) ja siis pigistaks sealt selle õli sisse (see pannakse ka sisse august, kus metallist punn ees on(keermega kinni), ma küll ei tea, aga arvan, et paremini saaks nii, et pudel salongis ja voolik läheb sealt käigukangi juurest käikarisse, siis valgub kõik õli sul sinna. kui sa juba käigukastist õli vahetad, siis tasub sul ka tagusillast õli vahetada, juhul kui sa seda veel teinud ei ole.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Õli vahetuseks ei tasu küll kangi ümbert neid tihendeid/katteid ära kiskuda. Nagunii tuleb alt õli väljalaskmiseks estakaadi või tõstukit kasutada. Siis sealt altpoolt ka õli sisse pigistad. Õli panekuks on poes müügil ka sellised suured süstla moodi pritsid. Maksab kuskil 20eek. Õli soovitav lasta välja sõidust tulnud autol. Põhja küljes kuuskant auguga kork väljalaskmiseks. Küljepeal (vasakul) 17 võtmega keeratav kork sissepanekuks. Õli tasapind augu alumise ääreni.
Õlivahetusvälp raamatu järgi 30 000km. Kogus 1,35 L.
C
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1410
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Suured tänud teile, vaatan kas saan hakkama.... :)
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

käigukang

Postitus Postitas sass85 »

kuidas käib käigukang kastikyljest ära,tõmmates igaljuhul ei tulnud.
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Kangi alumises otsas on kangi sees soon ja selle soone sees plastikrõngas. Altpoolt urgitsed selle kruvikaga kangi seest välja ja ongi kang lahti.
t
tamps19
Suletud kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tamps19 »

tõmba kõvemini ja tuleb mina ei ole viitsinud urgitseda seda:lol
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

K: automaatkast ladale?

Postitus Postitas GTA »

enne kui näkku lööma hakkate, a'la "kõike saab raha eest teha" ja "mida sa ka autodest tead", mõelge asja üle...

küsimus: kas sellist asja on tehtud, ja kui on siis mille baasil.

kas ntx fiat-i 2.0 mootoril ei olnud mingil ajal otsas automaatkasti? sellise mootori korral poleks enam ka kiirendus peavalu, kui pidada silmas lihtsalt mõnusa kruisimise autot.

...ise küll (lähitulevikus) teostama küll ei hakka, kuid oleks huvitav teada, kuivõrd teostatav ja mõtekas asi on;)

kuidas suhtub asjasse ark? kui panna teine mootor siis on küll ekspertiis kohe vajalik, kuid kas ainult teise käigukasti korral on see vajalik?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 577
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

Vasta