Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See ei ole vanaaegne vaid just uueagne määre. Seda müüakse autovaruosade poes. Mul praegu purk millel kiri COPPER KREASE. On ka lihtsalt CU. Tavaliselt on seal piltideks piduriosad ja sumbutid. Määre ise on kullakarva. Küsi vasemääret. Osa neist on väga kallid. Purgi hind mingi 360eek. Mul pragu käsiloleva hind oli 90 tuuris. See kallim paistab kvaliteetsem olema.
C
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
http://fast.serve.ee/foorum/viewthread.php?tid=827
Seal küsisin mina trummlite eemaldamise kohta. Olen nüüdseks kasutanud nii Ardi, kui ka Põletaja pakutud võimalusi. Ausalt öeldes - lihtne nagu lapse mäng:bouncing
Ja mis peamine alati efektiivne ja kiire ka võrreldes teiste jamamistega. Lisaks on trumlid ka korduv kasutatavad:lol
Seal küsisin mina trummlite eemaldamise kohta. Olen nüüdseks kasutanud nii Ardi, kui ka Põletaja pakutud võimalusi. Ausalt öeldes - lihtne nagu lapse mäng:bouncing
Ja mis peamine alati efektiivne ja kiire ka võrreldes teiste jamamistega. Lisaks on trumlid ka korduv kasutatavad:lol
tegelikult olen mina avastanud midagi huvitavat... Alati ei ole trummli tõrkumine mitte selle keskmise ava viga, et must ja ei liigu jne. Vaid hoopis rant on sees trumlil ja klotsi seal kenasti ääre taga. Aga selleks puhuks on piduri trummel varustatud pisikeste aukudega servas. Pistad kasvõi naela sealt sisse ja lükkad klotsid äärtest eemale. Ehk siis pidurid maha. Ja lupsti:P
Sai ka just ees piduriklotsid ja taga töösilindrid ära vahetatud.
Peale vahetamist õhutasin pidurid ära ka.
Aga nüüd võtab ainult vasak tagumine pidur. Pedaali pumbates asi paremaks ka ei lähe. Vedelikku välja ei tohiks voolata kuskilt. Ja pidurivedelik on ka koguaeg olnud DOT4(see peaks välistama vedeliku vahutamise).
Seega mul mõistus otsas, et milles võib viga olla.
Peale vahetamist õhutasin pidurid ära ka.
Aga nüüd võtab ainult vasak tagumine pidur. Pedaali pumbates asi paremaks ka ei lähe. Vedelikku välja ei tohiks voolata kuskilt. Ja pidurivedelik on ka koguaeg olnud DOT4(see peaks välistama vedeliku vahutamise).
Seega mul mõistus otsas, et milles võib viga olla.
-
ttaxpayer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 01 Juul 2010 20:16
- Asukoht: Viimsi
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
esipiduriklotside vahetus
Selline probleem mosse piduritega, et tahaks esimesi klotse vahetada, kuid ei saa kuidagi kolbe silindritesse sisse surutud. Vanade klotside abil saab mingi millimeetri neid sisse peksta aga uued ei mahu vahele. Mis abinõusid peaks siinjuures veel rakendama, et kas suurem kuvaldo või... ??
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kuvalda ei aita siin midagi.
Sul tuleb suportid maha võtta ja kolvid välja. Mossel käi vist suport poltidega pooleks ka. Kolvid pressipiduripedaaliga välja. Kui pedaaliga ei tule pane õhutusnipli otsa tavotinippel ja pressi õliga välja. Kui kolvid käes poleeri naad ära. Silindri seest kraabi noaga oksiid ära. Pärast määrdega kokku ja kinni (määrdeks kasutan spets määret firmaPBR RUBBER GREASE) Silindreid peab saama käega liigutada. Muidu pärast pidurid peal.
Veel kui juba lahti on keera kummitihend ka teistpidi Ülemine äär allapoole. See soodustab klotsi vabakäiku.



C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nad võivad muidugi jooksma hakata aga sellepärast, et sa paned vedelama õli sisse. Üldiselt soovitan tagant silindreid vahetada mitte mansette. Tagasilindrid ise suht odavad. Manseti vahetus ei anna alati tulemust (silindril allpool roostetäpid sees) Esimesed silindrid juba suht kallid. Seal tasub mässida. Eriti Mossel. Aga proovi kõigepealt ilma vahetuseta ehk ei hakka tilkuma. Kui kuskil leke näha siis tööle.

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Võta sadul auto küljest ära. Selleks pigista käsikruustangidega õrnalt pidurivoolikud kinni. Siis ei lähe õli kaduma ja laga ka vähem. Pärast õhutada ainult seenurk, kus töötasid. Muudest tegemistest on kirjas eespool. Pidurivoolikud tulevad alati suporti küljest lahti. Probleem võib autopoolses otsas olla. Ühe ikka lahti saad. Teise saab juba kergemini otsast ära keerates sadulat vooliku otsas. Ära sa ainult voolikuid vahetusse lase. Need PEAVAD samasse auku minema. Märgi kasvõi ära.
C