Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Leeklamp kätte, tulekustuti kõrvale ja tuleb maha nagu miska. Väga effektiivne kuid OHTLIK!!!
Jupid Venemaalt!
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja viaccess
Leeklamp kätte, tulekustuti kõrvale ja tuleb maha nagu miska. Väga effektiivne kuid OHTLIK!!!
siis lihtsam juba gaasi lõikajaga soojendada :rolleyes
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

ohutum vist siiski haamriga:rolleyes kui just näppe taguma ei hakka!:lol
põlluralli rules
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja Laurix
ohutum vist siiski haamriga:rolleyes kui just näppe taguma ei hakka!:lol
ohutum küll jah aga mis tõhusam on alati ei tule aint haamriga tagudes aga jah haamriga vuibkahh mööda näpppe saada :lol :lol :lol
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tulega ei soovita kallale minna. Alumiinium siuke imelik asi --sulab äkki kätte ära. Kui ka ei sula võib sulle ütlemata struktuuri muuta. Siis puhta pude asi. Seespoolt lüües lähevad ääred katki. Ma olen väljapoolt vasaraga serva pihta andnud ise kogu aeg keeran trumlit. Serva all mõtlen seda kohta, kus lõpeb pidurduse pind ja algab külg. Seal ju metallvõru sees. Ussirohtu ja kannatust ning ongi niuhti käes.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nats teemast kõrvale. Kas keegi on huvipärast arvutanud kui suured jõud on pidurites kasutusel. Minu arvutuste järgi on täispidurdusel mängus kogu auto peale kusagil 12 tonni. Siit järeldus----piduritrumlid ja kettad vahetada KINDLASTI, kui tehase mõõdud on ületatud.
C
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

miskipärast mind ei huvita selliste asjade arvutamine...kui pidurid toimivad hästi, siis ei ole vaja midagi puutuda:rolleyes
põlluralli rules
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

aga kas sa sinna vindiga aukudesse poldid oled keeranud.. trumlil on 4 väikest (vist 6mm) auku kahes on need pulgad mis velge kannavad ja kaks on vaba.. vot need ongi trummli eemaldamiseks mõeldud.. aga mõlemad pead sisse keerama suht ühel ajal. siis veel õrnalt koputad aamriga ja käes ta ongi :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Siit lugedes tundub tõesti kõik kole lihtne :)

Ise tahtsin ka nädal tagasi tagumised trumlid ära vahetada. Et mul aega eriti polnud ja muid hädapärasemaidki töid oli teha, siis jäidki vahetamata, sest trumleid maha ei saanud. Küll sai koputatud ja piduritega mässatud, ning servadest kilde välja taotud aga ei midä :(

pulkade keeramine ei aidanud, trumlist tuli hoopis vint maha, WD-40 ei andnud ka tulemust. Tulega küll kallale veel ei läinud, kuigi mõte käis peast läbi küll.

Mis tarkade klubi veel soovitab?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
r
Rahu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 95
Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
Autod: VW Bora

Postitus Postitas Rahu »

Mess Sõida tagumine trummel maha ega teist varjanti polegi.

Anna teada kuna sul aega on ehk tulen ja näitan kuda si käib see pole eriti raske, varu ainult parajalt pikk pakk et auto alla panna.
Ootan kutset võid helistada ka.:)
EDU UUENDUSTES!
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

mis krdi pidurdamine, kuumutamine ja haamriga tagumine?

kasutage tõmmitsat :)

Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See tõmmits maksab rohkem kui trummlid kokku ja nii suurt on harva vaja. :D
C
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Esialgne postitaja Rahu
Mess Sõida tagumine trummel maha ega teist varjanti polegi.

Anna teada kuna sul aega on ehk tulen ja näitan kuda si käib see pole eriti raske, varu ainult parajalt pikk pakk et auto alla panna.
Ootan kutset võid helistada ka.:)
Aaa seda action värki ma tean küll :) Pakk või laud alla ja trummel vasta seda ja siis tuld. :D Vaatama ainult et kogu täiega minema ei pane vaid ikka trumliga ratast keerutaks. Seda surmasõlme ei julgend veel katsetama hakata, kuna pole praktikas kunagi näinud kuidas tehakse ainult lugenud. Kui mahti saan siis helistan ;)
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Esialgne postitaja wax
mis krdi pidurdamine, kuumutamine ja haamriga tagumine?
kasutage tõmmitsat :)
KRT! Tõmmits tõmbas mul trumli servadesse praod sisse ja killud lahati!
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Tuleb kasutada kõiki eelpoolmainutud meetodeid va. tuli.Siis juba pigem lüüa trummel tükkideks.Üldjuhul ikka koputamine ja tõmmits.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
muhemeel
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas muhemeel »

Tulega võib ka ikka proovida.Õrnalt kesk kohalt kuumutada,kuna ta sealt põhiliselt kinni jääda tahabki.Ja kui maas tee auk suuremaks.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja muhemeel
Tulega võib ka ikka proovida.Õrnalt kesk kohalt kuumutada,kuna ta sealt põhiliselt kinni jääda tahabki.Ja kui maas tee auk suuremaks.
Auku ei tohi väga suureks teha see hoiab ju trumlit tsentris. Ma olen natuke noaga kraapinud (ALoksiidi maha ja natuke haljaks ka) Ja siis määrin vasemäärdega kokku. See on selline erimääre kuumade kohtade jaoks. Sellega panen ka kollektori -sumbuti poldid. Määrimist vajavad piduriosad ka.
C
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

grafiitõli on kah hea sellistesse kohtadesse :)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja wax
grafiitõli on kah hea sellistesse kohtadesse :)
Mõtled grafiitmääret. Seda kasutasin vene ajal. Cu selle aseaine või vastupidi. Grafiitõli on korrosioonitõrjeks. See määrimiseks liiga vedel.
C
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja motamees
Esialgne postitaja muhemeel
Tulega võib ka ikka proovida.Õrnalt kesk kohalt kuumutada,kuna ta sealt põhiliselt kinni jääda tahabki.Ja kui maas tee auk suuremaks.
Auku ei tohi väga suureks teha see hoiab ju trumlit tsentris. Ma olen natuke noaga kraapinud (ALoksiidi maha ja natuke haljaks ka) Ja siis määrin vasemäärdega kokku. See on selline erimääre kuumade kohtade jaoks. Sellega panen ka kollektori -sumbuti poldid. Määrimist vajavad piduriosad ka.
kas seda vasemääret on kuskilt poest saada kah veel vui on see veneaegne kaup :puzzled
Vasta