Proovi nii: kui paned käima siis enne käiku panemist proovi pumba natuke sidurit, vajuta 4-5 korda siis pane käik sisse kui probleem kaob siis siduri süsteemis kuskil õhk vahel, pead mõlemad silindrid üle vaatama........
Kui see ei aita siis see on tõelina anomaalia
kui via variant ei aita siis tasuks siduri vedelik ära vahetada
dorise masinal sai igatahes mingit eriti kahtlase välimusega vedelikku sealt välja aetud - oli teine selline paks nagu marmelaad
isevooluga keeldus asi igatahes väljumast - tuli kasutada sunni meetodeid
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
samasugune, tavalise 8 silmusega väga hea keerata.
seal võib ja peab peal olema pisike kummilutu
igatahes igavene nikerdamine on selle vana vedeliku kättesaamine kui see paks on. kui mootor täiesti töösoe siis ka silinder soe ja siis oli märgatavalt lihtsam
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
On 2104, läbisõiduga 140 000. Originaalsiduriga ja puha. Kuna korv on imelikuks läinud (vibra sees) siis vahetaks ära nii ketta kui ka korvi. Küsimus: kas survelaager oleks ka mõtekas kohe vahetada või elab ta rahus ka kaks sidurit üle?
Mõte oleks, et ei viitsiks ainult survelaagri pärast uuesti sidurikoda maha kiskuma hakata...aga kui ta mul ka teise komplekti ära kestab siis põhimõtte pärast ka vahetada ei tahaks.
Põhiliselt liiklen tallinnas, nii et sidur saab suht palju tööd.
Kui lahti võtad, siis paistab, mis seisukorras survelaager on, vastavalt sellele selgub ka vahetamise vajadus. Aga kuna tegu suhteliselt suure tööga ja asi suhteliselt odav, siis soovitaks kohe ära vahetada.
kas keegi teab kas neid lamelle selle vedruga kah eraldi müüakse...olen näinud korvi millel see värk eraldi külge keevitatud! Ostsin uue korvi ja sellel läks see jubin vist juba vahetamise käigus katki... (kas see peabki nii õrn olema või mingi praak...) Sai ühe mehhaanikuga konsulteeritud selles osas..too rääkis et mis sa sellest sinna üldse paned-lääne omadel sellist nusserdust sinna üldse tehtud pole, ja paljud sikkaridki sõidavad ilma. Kuna pühapäeva öösel kuskilt uut kah polnud võtta siis sai vana tagasi pandud(ilma lamellideta) Lahutab küll ja ei libise...aga tühikäigul sidur üleval uriseb veidi. Et mis targad pead arvavad sellest...kas nii saab või ikka seda vedrunusserdust sinna vahele vaja?
uriseb ehk sellepärast et survelaager mööda lamelle kaasa jookseb
kui seda nn suunamisplaati pole sidurikorvil siis soovitatakse seib survelaagrile peale peale keevitada
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Jama siis järgmine, vajutasin sidurit ja sidur jäi lahutatud olekusse, mõne minuti pärast lülitus sidur tasapisi uuesti. Siduripedaal aga jäi ülemisse asendisse täiesti kinni. Pole veel kanalisse roninud, et asja uurida, aga peab vist sammud seadma poodi uue korvi, ketta ja survelaagri järele?
Saab viga olla ka pea- või töösilindris?
Teeme siis selline, et kui pöördeid natuke sõidu ajal juurde anda, läheb mootor pöördesse aga edasi ei kisu. Sidurit enam maha keerata ei anna.
Mis täpsemalt viga võib olla ja kas keegi teab tartus mõnda remontnikut kes ei peaks häbiasjaks zigulliga tegeleda.
No sidur ikka libiseb, mis muud. Vähemasti ketas vaja ära vahetada.
Tartus remontnikke ka igasuguseid, paljud neist peavad ziguliga teglemist tõepoolest häbiväärseks, aga jõud käib siiski vähestel neist isegi zigulist üle.
Mina julgeks kahte kohta soovitada, kust siiani üsna positiivsed kogemused - Carstop Turu tänavas vana Tirsi vastas ning Kaunase pst 73 suures Garaa?is olev teenindus, kes tegeleb BP õlide müümisega, nime täpselt ei mäleta. Vahest võib abi saada ka TAK autost, Aardla Statoili juures, töökaaslane selle paigaga rahul (kuigi peugeotiga) mina sealt ühe korra tünni saanud, teise korra polnud jälle viga.
Tõsi sidurit pole üheski neis kohtades vahetamas käinud, mistõttu konkreetset soovitust ei oska anda, kuid ehk abiks siiski.
Minu 01 siduriketas lagunes 1sekundiga. Andsin vähe gaasi ja varsti avastasin et masin ei liigu enam:D Ajasime sis teise kanali peale ja käigukast maha....selgus et järgi oli ainult ketta plekk ja sidurikorvis mingi aspest puru:D 240.- jälle läks ja uus ketas. Nüüd käib kerest ikka jõnks läbi kui käiku vahetad:D
selline lugu juhtus et see sidurikahvel mis kastist välja ulatub tuli lahti vöi läks pooleks, ei tea isegi veel, pole aega olnud kanali peale lükata ja kasti maha vötta.
aga tahaks teada et kui on lahti tulnud et kuidas ma selle tagasi saaksin ja kui töesti on pooleks läinud siis keegi vöiks mulle umbkaudse hinna öelda
Algselt postitas: valu
selline lugu juhtus et see sidurikahvel mis kastist välja ulatub tuli lahti vöi läks pooleks, ei tea isegi veel, pole aega olnud kanali peale lükata ja kasti maha vötta.
aga tahaks teada et kui on lahti tulnud et kuidas ma selle tagasi saaksin ja kui töesti on pooleks läinud siis keegi vöiks mulle umbkaudse hinna öelda
tagasi on lihtne panna kui kast maas aga ei tahaks uskuda, et see nüüd pooleks läks see päris kõva rauatükk. Aga äkki pani minekut korvi küljest selle julla kinnitus mille vastu survelaager toetab lahutamisel siis ka sidur ei taha toimida
[/quote]
tagasi on lihtne panna kui kast maas aga ei tahaks uskuda, et see nüüd pooleks läks see päris kõva rauatükk. Aga äkki pani minekut korvi küljest selle julla kinnitus mille vastu survelaager toetab lahutamisel siis ka sidur ei taha toimida [/quote]
asi niikaugel et võtsin nv-sel kasti alt ära ja uurisin milles viga.
pole see kahvel nii tugev midagi:mad:
täpselt selle muna kohalt oli pooleks rebinud:yllatunud
läks 15 minutit ja sai teise kasti küljest terve vöetud, nüüd töötab nagu uus:D
Mul on siduriga selline jama, et auto oli seisnud augustikuust õues, enne kui selle ära ostsin. Nüüd detsembri algul, kui käisin autot proovimas, pandi see üle pika aja tööle, kuid siis sain küll kohalt minema, kuid kui tahtsin teist käiku panna, sidur hästi ei lahutanud ja tõusis üles tagasi vaid poole peale. Pandi siis sisse vedelamat õli ning tol korral sai korda. Nüüd aga laupäeval oli jälle esimest korda peale seda minu lühikest (teist käiku sisse ei saanud, kui õli sai korda, polnud aega enam proovida) proovisõitu masinal sõitmist mõni km ARK-i ja tagasi, pühapäeval seisis ning nüüd, esmaspäeval jälle sidur poole peal. Täiesti üles tuleb siis, kui varbaga kaasa aitad. Milles võib häda olla? Tuli küll pikk jutt s**t jutt, kuid ehk saite aru.
hiljutine kogemus näitas seda et sidurikorv võib pooleks olla, siduriketta katted vahel lahti.. samas põhjustab sama viga ka silindrite rike.. (ebatihedus, õhk sees)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."