Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Proovi nii: kui paned käima siis enne käiku panemist proovi pumba natuke sidurit, vajuta 4-5 korda siis pane käik sisse kui probleem kaob siis siduri süsteemis kuskil õhk vahel, pead mõlemad silindrid üle vaatama........
Kui see ei aita siis see on tõelina anomaalia :P
Jupid Venemaalt!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui via variant ei aita siis tasuks siduri vedelik ära vahetada :)
dorise masinal sai igatahes mingit eriti kahtlase välimusega vedelikku sealt välja aetud - oli teine selline paks nagu marmelaad :)

isevooluga keeldus asi igatahes väljumast - tuli kasutada sunni meetodeid :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Postitus Postitas Marcuz »

Endal ka vahetus ees. Kus see õhutusnippel täpsemalt on ja kas samasugune nagu piduri silindril?
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

samasugune, tavalise 8 silmusega väga hea keerata.
seal võib ja peab peal olema pisike kummilutu
igatahes igavene nikerdamine on selle vana vedeliku kättesaamine kui see paks on. kui mootor täiesti töösoe siis ka silinder soe ja siis oli märgatavalt lihtsam :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mahno
Foorumi kasutaja

Siduri vahetamine

Postitus Postitas Mahno »

On 2104, läbisõiduga 140 000. Originaalsiduriga ja puha. Kuna korv on imelikuks läinud (vibra sees) siis vahetaks ära nii ketta kui ka korvi. Küsimus: kas survelaager oleks ka mõtekas kohe vahetada või elab ta rahus ka kaks sidurit üle?

Mõte oleks, et ei viitsiks ainult survelaagri pärast uuesti sidurikoda maha kiskuma hakata...aga kui ta mul ka teise komplekti ära kestab siis põhimõtte pärast ka vahetada ei tahaks.

Põhiliselt liiklen tallinnas, nii et sidur saab suht palju tööd.
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Kui lahti võtad, siis paistab, mis seisukorras survelaager on, vastavalt sellele selgub ka vahetamise vajadus. Aga kuna tegu suhteliselt suure tööga ja asi suhteliselt odav, siis soovitaks kohe ära vahetada.
m
Mahno
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Mahno »

Nojah, aga kuna ma maal seda tööd teen, siis lahtivõetud siduriga on suht ebamugav 50km kaugusel asuvasse poodi saada :)
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

mina soovtiaks sul uue survelaagripanna igaks juhuks, kui sa selle siduri endal natuke kõvemaks ajad. mõtlen selle all siis teist ketast ja korvi
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

kas keegi teab kas neid lamelle selle vedruga kah eraldi müüakse...olen näinud korvi millel see värk eraldi külge keevitatud! Ostsin uue korvi ja sellel läks see jubin vist juba vahetamise käigus katki... (kas see peabki nii õrn olema või mingi praak...) Sai ühe mehhaanikuga konsulteeritud selles osas..too rääkis et mis sa sellest sinna üldse paned-lääne omadel sellist nusserdust sinna üldse tehtud pole, ja paljud sikkaridki sõidavad ilma. Kuna pühapäeva öösel kuskilt uut kah polnud võtta siis sai vana tagasi pandud(ilma lamellideta) Lahutab küll ja ei libise...aga tühikäigul sidur üleval uriseb veidi. Et mis targad pead arvavad sellest...kas nii saab või ikka seda vedrunusserdust sinna vahele vaja?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

uriseb ehk sellepärast et survelaager mööda lamelle kaasa jookseb ;)
kui seda nn suunamisplaati pole sidurikorvil siis soovitatakse seib survelaagrile peale peale keevitada :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
parmhot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 11 Sept 2003 15:26
Asukoht: Tallinn
Autod: Fiat

Postitus Postitas parmhot »

Jama siis järgmine, vajutasin sidurit ja sidur jäi lahutatud olekusse, mõne minuti pärast lülitus sidur tasapisi uuesti. Siduripedaal aga jäi ülemisse asendisse täiesti kinni. Pole veel kanalisse roninud, et asja uurida, aga peab vist sammud seadma poodi uue korvi, ketta ja survelaagri järele?
Saab viga olla ka pea- või töösilindris?
Cinquecento
r
ronk
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ronk »

Teeme siis selline, et kui pöördeid natuke sõidu ajal juurde anda, läheb mootor pöördesse aga edasi ei kisu. Sidurit enam maha keerata ei anna.
Mis täpsemalt viga võib olla ja kas keegi teab tartus mõnda remontnikut kes ei peaks häbiasjaks zigulliga tegeleda.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

No sidur ikka libiseb, mis muud. Vähemasti ketas vaja ära vahetada.

Tartus remontnikke ka igasuguseid, paljud neist peavad ziguliga teglemist tõepoolest häbiväärseks, aga jõud käib siiski vähestel neist isegi zigulist üle.

Mina julgeks kahte kohta soovitada, kust siiani üsna positiivsed kogemused - Carstop Turu tänavas vana Tirsi vastas ning Kaunase pst 73 suures Garaa?is olev teenindus, kes tegeleb BP õlide müümisega, nime täpselt ei mäleta. Vahest võib abi saada ka TAK autost, Aardla Statoili juures, töökaaslane selle paigaga rahul (kuigi peugeotiga) mina sealt ühe korra tünni saanud, teise korra polnud jälle viga.

Tõsi sidurit pole üheski neis kohtades vahetamas käinud, mistõttu konkreetset soovitust ei oska anda, kuid ehk abiks siiski.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
t
Tehnic-man
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 03 Mai 2005 19:47
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas Tehnic-man »

Minu 01 siduriketas lagunes 1sekundiga. Andsin vähe gaasi ja varsti avastasin et masin ei liigu enam:D Ajasime sis teise kanali peale ja käigukast maha....selgus et järgi oli ainult ketta plekk ja sidurikorvis mingi aspest puru:D 240.- jälle läks ja uus ketas. Nüüd käib kerest ikka jõnks läbi kui käiku vahetad:D
v
valu
Suletud kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas valu »

selline lugu juhtus et see sidurikahvel mis kastist välja ulatub tuli lahti vöi läks pooleks, ei tea isegi veel, pole aega olnud kanali peale lükata ja kasti maha vötta.
aga tahaks teada et kui on lahti tulnud et kuidas ma selle tagasi saaksin ja kui töesti on pooleks läinud siis keegi vöiks mulle umbkaudse hinna öelda
k
k1a9l6e3v
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 11 Mär 2005 18:54
Asukoht: harjumaa
Autod: 2101

Postitus Postitas k1a9l6e3v »

Algselt postitas: valu
selline lugu juhtus et see sidurikahvel mis kastist välja ulatub tuli lahti vöi läks pooleks, ei tea isegi veel, pole aega olnud kanali peale lükata ja kasti maha vötta.
aga tahaks teada et kui on lahti tulnud et kuidas ma selle tagasi saaksin ja kui töesti on pooleks läinud siis keegi vöiks mulle umbkaudse hinna öelda
tagasi on lihtne panna kui kast maas aga ei tahaks uskuda, et see nüüd pooleks läks see päris kõva rauatükk. Aga äkki pani minekut korvi küljest selle julla kinnitus mille vastu survelaager toetab lahutamisel siis ka sidur ei taha toimida
v
valu
Suletud kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas valu »

[/quote]
tagasi on lihtne panna kui kast maas aga ei tahaks uskuda, et see nüüd pooleks läks see päris kõva rauatükk. Aga äkki pani minekut korvi küljest selle julla kinnitus mille vastu survelaager toetab lahutamisel siis ka sidur ei taha toimida [/quote]
asi niikaugel et võtsin nv-sel kasti alt ära ja uurisin milles viga.
pole see kahvel nii tugev midagi:mad:
täpselt selle muna kohalt oli pooleks rebinud:yllatunud
läks 15 minutit ja sai teise kasti küljest terve vöetud, nüüd töötab nagu uus:D
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Kuidas kontrollida maha võetud mootoril, et sidurikettad kinni ei ole jäänud?
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Mul on siduriga selline jama, et auto oli seisnud augustikuust õues, enne kui selle ära ostsin. Nüüd detsembri algul, kui käisin autot proovimas, pandi see üle pika aja tööle, kuid siis sain küll kohalt minema, kuid kui tahtsin teist käiku panna, sidur hästi ei lahutanud ja tõusis üles tagasi vaid poole peale. Pandi siis sisse vedelamat õli ning tol korral sai korda. Nüüd aga laupäeval oli jälle esimest korda peale seda minu lühikest (teist käiku sisse ei saanud, kui õli sai korda, polnud aega enam proovida) proovisõitu masinal sõitmist mõni km ARK-i ja tagasi, pühapäeval seisis ning nüüd, esmaspäeval jälle sidur poole peal. Täiesti üles tuleb siis, kui varbaga kaasa aitad. Milles võib häda olla? Tuli küll pikk jutt s**t jutt, kuid ehk saite aru.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

hiljutine kogemus näitas seda et sidurikorv võib pooleks olla, siduriketta katted vahel lahti.. samas põhjustab sama viga ka silindrite rike.. (ebatihedus, õhk sees)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta