käigukasti käikude ülekanded
käigukasti käikude ülekanded
-
jjanek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 23 Aug 2005 12:57
- Asukoht: Tartu - Viljandimaa
- Autod: Audi + VAZ 21043 + VAZ 2103
käigukasti käikude ülekanded
Nagu ühes teemas oli ilusti kirjutatud nii:
LADA
2101. 21011. 2102. 2103
1. käik - 3.75
2. käik - 2.30
3. käik - 1.49
4. käik - 1.00
Tagurpidi käik - 3.87
2105
1. käik - 3.67
2. käik - 2.10
3. käik - 1.36
4. käik - 1.00
(2107) 5. käik - 0.819
Tagurpidi käik - 3.53
Nagu ma aru saan, siis kui on ühesugune differ, kuid on erinevad ülekanded käiguskastis, siis sellest oleneb millise käiguga kellegil rajal parem sõita on. Osadel meestel sobib käigud 3-4käik (2103 ja differ 4,1) ja osadel meestel 2-3käik(differ 4,1?).
Huvitaks, mis koosluse annab 2104 käigukast ja 4,1 differ ja millised on 2104 käikude ülekanded?
[Muudetud: 4-2-2009 janek]
LADA
2101. 21011. 2102. 2103
1. käik - 3.75
2. käik - 2.30
3. käik - 1.49
4. käik - 1.00
Tagurpidi käik - 3.87
2105
1. käik - 3.67
2. käik - 2.10
3. käik - 1.36
4. käik - 1.00
(2107) 5. käik - 0.819
Tagurpidi käik - 3.53
Nagu ma aru saan, siis kui on ühesugune differ, kuid on erinevad ülekanded käiguskastis, siis sellest oleneb millise käiguga kellegil rajal parem sõita on. Osadel meestel sobib käigud 3-4käik (2103 ja differ 4,1) ja osadel meestel 2-3käik(differ 4,1?).
Huvitaks, mis koosluse annab 2104 käigukast ja 4,1 differ ja millised on 2104 käikude ülekanded?
[Muudetud: 4-2-2009 janek]
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Vaz 2104
2104 on pandud 1300 rihmaga mootor siis veel 1500 ketiga 2103 mootor ja ka 1700 mootor.Kindlasti on ka käigukasdid vastavalt mootorile pandud erinevad.Nelja - ja viiekäigulised.Nüüd oleneb see käigukasti ülekandearvude värk veel auto väljalaske aastast.
1. käik 3,67
2. käik 2,1
3. käik 1,36
4. käik 1
5. käik0,82
R käik 3,53
Need ülekandearvud ühesugused nii nelja- kui ka viiekäigulisel kastil.
Reduktor võib olla 4,3;4,1 ja 3,9.Seda on võimalik kindlaks teha spidomeetri teo otsa värvi järgi.sinine-3,9 ja punane-4,1 ja värvita-4,3.
[Muudetud: 5-2-2009 SexSix]
1. käik 3,67
2. käik 2,1
3. käik 1,36
4. käik 1
5. käik0,82
R käik 3,53
Need ülekandearvud ühesugused nii nelja- kui ka viiekäigulisel kastil.
Reduktor võib olla 4,3;4,1 ja 3,9.Seda on võimalik kindlaks teha spidomeetri teo otsa värvi järgi.sinine-3,9 ja punane-4,1 ja värvita-4,3.
[Muudetud: 5-2-2009 SexSix]
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Käigukasdid:
Käigukast VAZ 2101: 1.käik 3,75
2.käik 2,3
3.käik 1,49
4.käik 1
R, 3,87
seda k.kasti kasutati VAZ 2101,21011,21013,2102 ja modifikatsioonid,2103 ja modifikatsioonid,2106-e modifikatsioonidel(va.2106).
Käigukast VAZ 2106: 1.käik 3,24
2.käik 1,98
3.käik 1,29
4.käik 1
seda k.kasti kasutati 2106-el ja NIVA-al.
Alates 1987 tehti unifitseeritud ülekannetega k.kast.Seda siis nelja-kui ka viiekäigulisena.
Tagasild:kirillitsa-u(reduktori otsal umbes tikutoosi suurusel siledal pinnal),ülekandearv 4,44
margeeringuta ülekande arv 4,3
number 3 ülekande arv 4,1
number 6 ülekandearv 3,9.
Käigukasti spidomeetri tigu:sinine-3,9 ülekande arvuga tagasillale mõeldud
punane-4,1
margeeringutta-4,3.
2.käik 2,3
3.käik 1,49
4.käik 1
R, 3,87
seda k.kasti kasutati VAZ 2101,21011,21013,2102 ja modifikatsioonid,2103 ja modifikatsioonid,2106-e modifikatsioonidel(va.2106).
Käigukast VAZ 2106: 1.käik 3,24
2.käik 1,98
3.käik 1,29
4.käik 1
seda k.kasti kasutati 2106-el ja NIVA-al.
Alates 1987 tehti unifitseeritud ülekannetega k.kast.Seda siis nelja-kui ka viiekäigulisena.
Tagasild:kirillitsa-u(reduktori otsal umbes tikutoosi suurusel siledal pinnal),ülekandearv 4,44
margeeringuta ülekande arv 4,3
number 3 ülekande arv 4,1
number 6 ülekandearv 3,9.
Käigukasti spidomeetri tigu:sinine-3,9 ülekande arvuga tagasillale mõeldud
punane-4,1
margeeringutta-4,3.
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Ma neid värvimarkeeringuid eriti ei usaldaks, spidomeetri ajami hammasratta hammaste arv on vähe kindlam näitaja. Poemüüja (Tartus Jaama tänaval) väitis, et spidoka reduktoreid on kolm: 4,44 peaülekandele 13 hambaga, 4,3 sillale 12 hambaga ja 4,1 sillale 9 hambaga. Küsisin talt 4,44 sillale spidokat ja ta pistis mulle pihku 13 hambaga ajami, mis oli markeeritud SINISE värviga! Nüüd siis küsimus, et kes eksib? SexSix, poemüüja või Vanja, kes ajami värviseks mäkerdas?
Samas 5-käigulisest kastist tuli välja markeeringuta 9 hambaga ajam.
Samas 5-käigulisest kastist tuli välja markeeringuta 9 hambaga ajam.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Minu eelmine postitus.
Minu eelmine postitus tõlgitud venekeelsest "VAZ 2106 ja tema modifikatsioonid" raamatust.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
kusjuures jama on veel nende spidoajamitega mis k.kasti küljes, nimelt iga k.kasti jaoks on ka oma ajam, kui paned vale, siis võib see hammakas võlli otsast murduda ja kast võib viga saada.
seda et need ajamid on sõltuvuses ülekannetega - võib isegi uskuda, sest rehvid on standartsed, seega et spido ei valetaks, on neid sis muudetud, vastavalt ülekandele ja ka k.kasti tüübile
seda et need ajamid on sõltuvuses ülekannetega - võib isegi uskuda, sest rehvid on standartsed, seega et spido ei valetaks, on neid sis muudetud, vastavalt ülekandele ja ka k.kasti tüübile
Festina lente!
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Järelikult poemüüja või Vanja. Kõige tõenäolisemalt värvipintsliga Vanja. Ilmselt peab kastist teo välja õngitsema ja poes hambumuse järgi ajami valima. Muidu juhtub see, mille eest VäikeMägilane hoiatas.Algselt postitas: SexSix
Minu eelmine postitus tõlgitud venekeelsest "VAZ 2106 ja tema modifikatsioonid" raamatust.
P.S. Pole ka võimatu, et raamatu ilmumisest möödunud aja jooksul on ajameid "moderniseeritud". Kunagi pirukamossele uut elektrisüsteemi paigaldades polnud mosse raamatutust põhkugi kasu, sest Izevski tegelased olid elektrit "moderniseerinud" - juhtmevärvid oli ära vahetatud ja kogu töö tuli testriga teha.