Klõbin
Klõbin
-
ttghg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 141
- Liitunud: 18 Sept 2007 23:55
- Asukoht: Viimsi
- Autod: Informatsioon
- Kontakt:
Klõbin
Tervitused!
Nii siis probleem selline,et üks kõik mis käiguga sõita tuleb teatud pööretel klõgin sisse ning kaob mingiajapärast ära kui pöörded on kõrgemale läinud ning kiirus suurenenud.Ning teine probleem selline,et kolmas käik hüppab välja koguaeg.
Ehk aitaksite mind veidi?
Nii siis probleem selline,et üks kõik mis käiguga sõita tuleb teatud pööretel klõgin sisse ning kaob mingiajapärast ära kui pöörded on kõrgemale läinud ning kiirus suurenenud.Ning teine probleem selline,et kolmas käik hüppab välja koguaeg.
Ehk aitaksite mind veidi?
-
lLandDragon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
- Asukoht: Tartu
- Autod: MB C220 Avantgarde '10
- Kontakt:
Klõbin võib tulla, kas keti leevendist või pingutist, lähemalt vaadates saab kindlaks teha.
Käik hüppab välja sellepärast, et arvatavasti on sünkronisaator läbi, see ei maksa palju, aga vahetamine on
; või on ehk õli kastist otsalõppemas, ehk jõuad enne suurema kahju tekkimist juurde panna; kontrollida saad õli taset nii, et keerad kasti juhipoolsel küljel oleva korgi maha ja pistad näpu sisse; õli peab olema täpselt korgiääre servani.
Käik hüppab välja sellepärast, et arvatavasti on sünkronisaator läbi, see ei maksa palju, aga vahetamine on

- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ei ole hullusti. Sinu küsimuste järgi saan aru, et sinust endast käigukasti remontiat pole. Kui sa lased kusagil remontida, siis läheb mistahes remont seal kallimaks, kui teise kasutatud kasti soetamine.Algselt postitas: tghg
Kohe nii hullusti on asi siis ?
Äkki mõni kasti pakkuja ütleb siia ka kasutaud kasti hinna.
Kui kast on juba katki, siis on hilja õli kontrollida.

C