Käigukangi liikumine...
Käigukangi liikumine...
Käigukangi liikumine...
Siuke imelik asi, et kas see on kõigil nii või mitte....et kuidas saaks teha siukse asja et käigukang ei keerleks?
Muidu ta nagu liigub kui keerata, aga oleks hea kui saaks nii et ta ei liiguks, sest nt kui panna mingi ebasümmeetriline käigukangi nupp, siis pikapeale ta lihtsalt muudab oma asendit:P
Muidu ta nagu liigub kui keerata, aga oleks hea kui saaks nii et ta ei liiguks, sest nt kui panna mingi ebasümmeetriline käigukangi nupp, siis pikapeale ta lihtsalt muudab oma asendit:P
Tee mingi tihvtiga süsteem alla. Mingi väiksem auk puurida ja tihvt läbi, aga kui läheb mingiks hullemaks käigu raiumiseks siis...näiteks selle plast puksi sisse teed kuuese mutri suuruse augu, võtad puksi ära keevitad mutri käigukangi otsa ,paned puksi ka tagasi et käigukang ei loksuks. Siis võtad käigukangi varre puurid sinna ka õige koha peale augu. Paigaldad varre oma kohale ja keerad lühikese kuuese poldi läbi varrest mutri külge ja hiljem paigaldad kummikatte ka tagasi ning pole aru saadagi ,et seal mingi porr on:D
See mingi minu loll jahumine:lol loodame et kellegil nendest "ideedest"kasu ka on
See mingi minu loll jahumine:lol loodame et kellegil nendest "ideedest"kasu ka on

E.T.
minul on üli lühike kang.vast 10 cm või peale natuke.Ebasümeetriline nupp.puurisin kangile 2 auku.keevitasin mutrid peale ning poldiga keerasin hoova vastu kõvasti kinni.Augud puurisin vastakuti.puksid ja värgid on ikka sees.Väga kenasti seisab.kõvasti käega väänates jagu ei saa;).
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
-
mmustdeemon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 19
- Liitunud: 29 Aug 2008 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21213
Lada kasti kang on paras jama minu arust ka. Endale tegin ka sinna alla ühe poldisüsteemi, et ta ei keerleks. Kõige lollim asi selle kangi juures on muidugi see, et kui kast vaja alt ära saada, siis ei saa teda väga mõistlikul viisil kätte. Keegi teab mingit head nippi peale toore jõu?
[Muudetud: 28-2-2009 rs7]
[Muudetud: 28-2-2009 rs7]
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Kummidetail, mis käigukangi ümber on, tuleb üles tõmmata. Kui käigukangi alumine osa on nähtaval, siis tuleb sinna ühenduskoha vahele suruda näiteks terava otsaga kruvikeeraja ja seal olev plastmassist rõngakujuline fiksaator alla tõmmata. Pärast seda ongi käigukang sisuliselt lahti.Algselt postitas: rs7
Kõige lollim asi selle kangi juures on muidugi see, et kui kast vaja alt ära saada, siis ei saa teda väga mõistlikul viisil kätte. Keegi teab mingit head nippi peale toore jõu?
[Muudetud: 28-2-2009 rs7]
Loodan, et sai arusaadavalt kirja.
Iga ilmaga aktsioonis!