Käigukangi liikumine...

Käigukangi liikumine...

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Käigukangi liikumine...

Postitus Postitas corrado »

Siuke imelik asi, et kas see on kõigil nii või mitte....et kuidas saaks teha siukse asja et käigukang ei keerleks?
Muidu ta nagu liigub kui keerata, aga oleks hea kui saaks nii et ta ei liiguks, sest nt kui panna mingi ebasümmeetriline käigukangi nupp, siis pikapeale ta lihtsalt muudab oma asendit:P
m
moto-onu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 31 Dets 2007 22:15
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas moto-onu »

Tee mingi tihvtiga süsteem alla. Mingi väiksem auk puurida ja tihvt läbi, aga kui läheb mingiks hullemaks käigu raiumiseks siis...näiteks selle plast puksi sisse teed kuuese mutri suuruse augu, võtad puksi ära keevitad mutri käigukangi otsa ,paned puksi ka tagasi et käigukang ei loksuks. Siis võtad käigukangi varre puurid sinna ka õige koha peale augu. Paigaldad varre oma kohale ja keerad lühikese kuuese poldi läbi varrest mutri külge ja hiljem paigaldad kummikatte ka tagasi ning pole aru saadagi ,et seal mingi porr on:D

See mingi minu loll jahumine:lol loodame et kellegil nendest "ideedest"kasu ka on :)
E.T.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Seda esimest asja mõtlesin ise ka, aga seda saab vist aind siis teha kui käimakast maas on jah :D
Teist ideed pidin ma 3 korda lugema et aru saada:P
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui panna mingi tift sisse tuleb käigukasti/mootori hääl salongi.
Väga suure vajaduse korral saaks kangi silikoniga kinni. Jäta ikkagi need kummipuksid sinna vahele.
C
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

minul on üli lühike kang.vast 10 cm või peale natuke.Ebasümeetriline nupp.puurisin kangile 2 auku.keevitasin mutrid peale ning poldiga keerasin hoova vastu kõvasti kinni.Augud puurisin vastakuti.puksid ja värgid on ikka sees.Väga kenasti seisab.kõvasti käega väänates jagu ei saa;).
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ok, tänud:P
m
mustdeemon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 29 Aug 2008 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21213

Postitus Postitas mustdeemon »

Mina ei soovitaks sinna alla auku puurida...
See teeb asja nõrgemaks, mina suutsin endal kangi ära lõhkuda sealt alt kus see plastik puks on läks pooleks
ja see juhtus veel sõidu pealt :P
Siis pidin jalaga käike sisse taguma kuna kangi enam polnud.
Fuck the fuel economy
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

no aga, augu puurid aga kui mutri keevitad peale teeb see jällegi tugevamaks ju, või mitte?
s
Siim105
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 21 Apr 2008 15:55
Asukoht: Räpina
Autod: Vw JettaTX mk1 83a. korda tegemisel

Postitus Postitas Siim105 »

algselt sõitsime selle originaal värgiga kui keset sõitu tuli kang küljest ja siis läksime närvi.
meie panime täpse mõõduga kummitoru jupi mida tuli natuke suruda käigukangi ja toppisime käigukasti külge.
Ei ole mingit liikumist ega äratulemist.
Kasutaja avatar
rs7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 23 Juul 2006 10:57
Asukoht: saaremaa
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas rs7 »

Lada kasti kang on paras jama minu arust ka. Endale tegin ka sinna alla ühe poldisüsteemi, et ta ei keerleks. Kõige lollim asi selle kangi juures on muidugi see, et kui kast vaja alt ära saada, siis ei saa teda väga mõistlikul viisil kätte. Keegi teab mingit head nippi peale toore jõu?

[Muudetud: 28-2-2009 rs7]
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Algselt postitas: rs7
Kõige lollim asi selle kangi juures on muidugi see, et kui kast vaja alt ära saada, siis ei saa teda väga mõistlikul viisil kätte. Keegi teab mingit head nippi peale toore jõu?

[Muudetud: 28-2-2009 rs7]
Kummidetail, mis käigukangi ümber on, tuleb üles tõmmata. Kui käigukangi alumine osa on nähtaval, siis tuleb sinna ühenduskoha vahele suruda näiteks terava otsaga kruvikeeraja ja seal olev plastmassist rõngakujuline fiksaator alla tõmmata. Pärast seda ongi käigukang sisuliselt lahti.
Loodan, et sai arusaadavalt kirja.
Iga ilmaga aktsioonis!
Vasta