Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
Hmm, ma pole varem kuulnud, et silikoni sellisesse kohta ka pannakse. Ma soovitan ikka uued tihendid osta. Ei maksa nad ka palju.Algselt postitas: corrado
seoses sellega et kui kollektor maha võtta kas siis on uut tihendit ka vaja või võib näiteks vana tihendi panna ja silikoni vahele või pole midagi vaja?
Plokikaane, kollektorite ning pükste tihendid olen mina vasega kokku teinud (spray purgis saadaval).
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
No kui teema algatus juba minu kaela tuli, siis peab seda väheke toitma ka.
Kõigepealt gaasihoovast. Minu mäletamist mööda oli originaalhoova võll pikem ja tagastusvedru õlg oli teiselpool tuleseina auku. Panin sinna mingi vaakumvõimendiga masina hoovastiku.
Niisugune hoob siis praegu ja punasega joonistatud originaalhoova kuju.
Kõigepealt gaasihoovast. Minu mäletamist mööda oli originaalhoova võll pikem ja tagastusvedru õlg oli teiselpool tuleseina auku. Panin sinna mingi vaakumvõimendiga masina hoovastiku.
Niisugune hoob siis praegu ja punasega joonistatud originaalhoova kuju.

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Piduritoru ei ulatanud kuidagi. Muidugi võib toru kuidagi diagonaalis auto alt läbi käristada ja siis ta ka ulatab. Selline variant ei sobi minule kohe mette. Uut toru tegema ei tahtnud hakata. Odavam tuli panna vahele pidurivoolik (vist oli Lada tagumine voolik). Otsad istuvad ilusti.
Vaakumvoolik on targem panna altpoolt läbi (üle käigukasti). Pikkus jääb samaks aga ta ei sega enam klapikambrikaane mahavõtmist.
Vaakumvoolik on targem panna altpoolt läbi (üle käigukasti). Pikkus jääb samaks aga ta ei sega enam klapikambrikaane mahavõtmist.

C
-
vVarblane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 217
- Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn,Nõmme
- Autod: 2103
Hehe täna kiikasin enda 01 kapoti alla ja vastu vaatas see teistsugune gaasihoovasti(võimendi oma?)aga mul 011 tegelt kuna keegi kerevahetuse kunagi teinud ning selle pärast see võimendi panek mul nii lihtne oligi kui oleks 01 gaasihoovastik olnud siis oleks ka selle pidanud ära vahetama.Ilmselt kui teine gaasihoovastik panna siis ega muud nagu rasket polegi.Piduritoru aga mul ulatas ilusti kuna käisin põhja all seda järgi andmas.et võimalikult sirge ja pikka saaks.Aga küsimus motamehele,et mis toru see sealt tagant tuleb mis pole ühendatud enda masinal samamoodi tilpneb seal tühjalt:yllatunud minul viib see teine ots sinna regulaatorisse taga vist aga kindel ei ole:puzzled
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Muud rasket polegi, kui vaid gaasihoova vahetus?:yllatunud
Hästi panete, noored.
Sa Varblane pööra rohkem tähelepanu just piduri- ja siduri peasilindri vahele.
Võimendiga süsteemi juures on see distants ikka mitu cm suurem, kui ilma võimendita.
Tulemüüri sisse pead urgitsema uued augud pedaalibox'i kinnituse jaoks. Pluss uued augud, kust võimendi kinnitusshpilkad läbi käivad, pluss ühe suurema ava, millest pidurivõimu taga asuv "kummimajandus" läbi mahuks, pluss leia see masinaga "siristajavend", kes pedaalikinnituspoldid uuesti kinni keevitaks.
Kui ikka korralikult teha tahad, siis on seda kõike väga hea läbi viia suurema remondi käigus, mil kapotialune tühi on.
[Muudetud: 10-5-2008 logman]
Hästi panete, noored.
Sa Varblane pööra rohkem tähelepanu just piduri- ja siduri peasilindri vahele.
Võimendiga süsteemi juures on see distants ikka mitu cm suurem, kui ilma võimendita.
Tulemüüri sisse pead urgitsema uued augud pedaalibox'i kinnituse jaoks. Pluss uued augud, kust võimendi kinnitusshpilkad läbi käivad, pluss ühe suurema ava, millest pidurivõimu taga asuv "kummimajandus" läbi mahuks, pluss leia see masinaga "siristajavend", kes pedaalikinnituspoldid uuesti kinni keevitaks.
Kui ikka korralikult teha tahad, siis on seda kõike väga hea läbi viia suurema remondi käigus, mil kapotialune tühi on.
[Muudetud: 10-5-2008 logman]
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui juba peasilindrite vahe suuremaks läheb, siis tuleb muudatusi ka pedaalide juures teha. Selle kohta ei oskagi eriti kosta, kuna panin kohe 07 pedaalihoovastiku komplektsena. Mul käiski see asi kapitaalremondi käigus (nagu Logman mainis), sellepärast nagu paljusid probleeme ei teagi.
Gaasihoovastiku vahetus pealoleva mootoriga on üks paras kiberniir. Mõnel autol jääbki vahetamata.
Gaasihoovastiku vahetus pealoleva mootoriga on üks paras kiberniir. Mõnel autol jääbki vahetamata.
See on ilmselt jäänud pika piduritoru vahetuse käigus jäänukiks sinna. Näitab remondimehe suhtumist autosse. Oi, kui kõik vanad jupid remondi käigus auto külge jätta, mis rotikas sealt küll välja tuleks?Algselt postitas: Varblane
Aga küsimus motamehele,et mis toru see sealt tagant tuleb ...

C
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Lihtne!
Nagu me teame on olemas VAZ!!!! koduturule ja LADA!!!! exspordiks.Isegi VAZ 2101 ja LADA 1200 vahel on SUUR VAHE.Nimelt tuleseina plekis.Koduturule käis ilma piduri vaakumvöimendita auto kah.Aga exspordiks ei kölvanud ilma piduri vaakumvöimenditta auto.Tehnilised nöuded sellised välismaal.
Kui ilma piduri vaakumvöimendita autole istub u"ks u"hele ku"lge siis tegu exsport varjandiga.
Kui ilma piduri vaakumvöimendita autole istub u"ks u"hele ku"lge siis tegu exsport varjandiga.
seega kui mul on selline gaasihoovastik mis ei jää võimendile ette,siis on export? kas seda saab kuidagi reaalselt kindlaks teha ka?Algselt postitas: SexSix
Nagu me teame on olemas VAZ!!!! koduturule ja LADA!!!! exspordiks.Isegi VAZ 2101 ja LADA 1200 vahel on SUUR VAHE.Nimelt tuleseina plekis.Koduturule käis ilma piduri vaakumvöimendita auto kah.Aga exspordiks ei kölvanud ilma piduri vaakumvöimenditta auto.Tehnilised nöuded sellised välismaal.
Kui ilma piduri vaakumvöimendita autole istub u"ks u"hele ku"lge siis tegu exsport varjandiga.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Krt, kas tänapäeva noored üldse oma ajusid enam ei kasuta.Algselt postitas: corrado
seega kui mul on selline gaasihoovastik mis ei jää võimendile ette,siis on export? kas seda saab kuidagi reaalselt kindlaks teha ka?

Piltide peal on ju olemas mõlemad variandid. Vaja ainult kapoti alla vaadata. Kui juba lähed peadpidi sinna alla, siis vaata ka peasilindrite vahekaugust. Gaasihoovastik pole ju ainuke kirstunael.
C
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Lisaks ütlen seda ka, et nii vanadel masinatel võib see gaasihoob olla juba ära vahetatud (ikka juhtub et läheb pooleks), niiiet see üksi ei ütle midagi:rolleyesAlgselt postitas: motameesKrt, kas tänapäeva noored üldse oma ajusid enam ei kasuta.Algselt postitas: corrado
seega kui mul on selline gaasihoovastik mis ei jää võimendile ette,siis on export? kas seda saab kuidagi reaalselt kindlaks teha ka?Exsport, või mitte, oluline on vaakumvõimendi valmidus.
Piltide peal on ju olemas mõlemad variandid. Vaja ainult kapoti alla vaadata. Kui juba lähed peadpidi sinna alla, siis vaata ka peasilindrite vahekaugust. Gaasihoovastik pole ju ainuke kirstunael.
Mina esialgu ei proovigi võimendit paigaldada, vaid proovin kuidas ilma on. Jalas rammu veel on

m'kay
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
ja just täpselt nii ongi, nagu SexSix ülevalpool väitis, osadel autodel on küll pidurivõimu valmidus(läände eksportimiseks), aga kuna sõiduk müüdi siseturule, siis võimendit külge ei pandud.
Ja just selline auto mulle oligi sattunud - võimendita, kuid selle valmidusega(ju siis ekspordiks mõeldud masin, aga tehases juba välja praagitud).
nüüd hakkan teise pilguga vaatama ka embleemi tagaluugil (LADA 1200 COMBI)
käisin täna maal vaatamas ja tõesti, kui mu vanal pidurivõimuta 02-l käis kõik bolt-on meetodil...
Ja just selline auto mulle oligi sattunud - võimendita, kuid selle valmidusega(ju siis ekspordiks mõeldud masin, aga tehases juba välja praagitud).
nüüd hakkan teise pilguga vaatama ka embleemi tagaluugil (LADA 1200 COMBI)
käisin täna maal vaatamas ja tõesti, kui mu vanal pidurivõimuta 02-l käis kõik bolt-on meetodil...

- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Palun väljenduge ortograafiliselt õigesti, noormees!Algselt postitas: kristjan92
Tekkis küsimus kas 011või siis 013 pidurivõim peal?
See ei loe, et omasugustega msn-is niimoodi laterdad, siin tehnikaga seotud foorumis on see lubamatu, sest kõik ei ole nii andekad, et kõigest aru saavad.
Pika mõtlemise peale arvan, et küsid:
"Kas 011-l või 013-l on pidurivõimendi peal?"
Vastus:
Reeglina ei ole, kuid on erandeid, nagu eespoolt lugeda võib.
Vaatad kapoti alla ja saad teada.