K;ESIPIDURID.

K;ESIPIDURID.

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

K;ESIPIDURID.

Postitus Postitas SexSix »

Kas keegi on leidnud "rohtu",et esipiduri silindrid ei jääks kinni(pidurid ei jääks peale)?Kas on võimalik mingit "keemjat" määrimiseks kasutada?Üsna tihti tuleb teisi(supordeid)vahetada!
v
visible
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 19 Jaan 2005 20:30
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101 '72

Postitus Postitas visible »

Ainus hea rohi mis selle vastu aitama peaks on korralik piduriõli. ;)
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Esiteks kui vahetad siis ära pane mingi vene vuffel varuosa...
Teiseks iga paari aasta tagant vaheta pidurivedeliku, mitte BSK või Neva
Piduriklotse vahetada tihedamini, mida vähem silinder tuleb välja seda vähem risk et ta kinni jääb.
Kontrollida tolmukaitset regulaarselt.
Keemijast pole kuulnud, aga võiks üritada mingi proov teha diisel lisandiga millega saab niiskuse eemaldada/lahustada õlis. Sellel ka määrimis omadused. See peseks ka torustiku puhtaks.

Mul olemas üleminekute joonised 110 seeria supportite paigaldamiseks, need hulga paremad kui 01 omad.

[Muudetud: 1/12/2007 viaccess]
Jupid Venemaalt!
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Tehniline vaseliin(WÜRTH) hea silindrite määrimiseks ja kinnijäämise vältimiseks...
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Aus olla siis olen alati "uute"pähe pannud kasutatud supordid.Uued kallid.Aga kui need kasutatud on niivõrd hästi liikuvate kolbidega peale mitmeaastast seismist väljas(lammaris,kindlasti orginaalid nõuka ajast)siis miks mitte neid kasutada?Aga paari aasta möödudes jäävad nad ikkagi mul kinni.Ülevaatusel on hästi näha.Piduri stend ju näitab ka veeretakistust,kui pidurit ei sõku.
s
Siksisback
Foorumi kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 29 Dets 2006 16:27
Asukoht: Jõgevamaa
Autod: 21033 83' , 21013 83'

Postitus Postitas Siksisback »

Täna tegelesin just sama murega.
Nimelt kõik neli silindrit olid kinni. Õnneks sain ühe poole supporti sõbralt, sellel liikusid kolvid ilusti, kuid teise poole oma kahjuks ei õnnestunud muretseda.
Üritasin siis ise vaeva näha ja nad liikuma panna, ühe sain liikuma, kuid teine on nii kinni, et ei saa kolbigi kätte. Äkki keegi annaks nõu kuidas see kolb sealt kätte saada?:puzzled
Igast autost saab ükskord opel.!
v
viiulimees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 15 Veebr 2006 23:02
Asukoht: Kose
Autod: 2103

Postitus Postitas viiulimees »

Algselt postitas: Siksisback
Täna tegelesin just sama murega.
Nimelt kõik neli silindrit olid kinni. Õnneks sain ühe poole supporti sõbralt, sellel liikusid kolvid ilusti, kuid teise poole oma kahjuks ei õnnestunud muretseda.
Üritasin siis ise vaeva näha ja nad liikuma panna, ühe sain liikuma, kuid teine on nii kinni, et ei saa kolbigi kätte. Äkki keegi annaks nõu kuidas see kolb sealt kätte saada?:puzzled
takistad teise kolvi väljumist kuidagi ja vajutad piduri pedaaliga kolvi välja.
enam mitte, Piisavalt rikas, et sõita Ladaga ;)
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Suruõhuga sai vist lastud.
m'kay
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Pidurikolbide ja kummide määrimiseks kasutan spetsiaalset piduriosade jaoks müüdavat määret. Panin selle tuubi ka pildi peale, piduri peasilindri remondi teemas. http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7210
Algselt postitas: Siksisback
Äkki keegi annaks nõu kuidas see kolb sealt kätte saada?:puzzled
Kui muud variandid tulemust ei anna, siis saab kolvi kätte määrdepritsiga. Tuleb piduritoru asemele keerata määrdenippel ja pritsiga pumpama hakata.

[Muudetud: 2-12-2007 logman]
C
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ma sain kolvid nii kätte ,et võttsin silindri suppordi küljest ära ja panin kolvi kruustngide vahele,edasi oli juba lihtne.
Kui ei saa kuustangide vahele panna siis saab ka näpitsatega kinni võtta ja kolbe ringi ajadades kolvid välja tõmmata.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Algselt postitas: SexSix...Aga kui need kasutatud on niivõrd hästi liikuvate kolbidega peale mitmeaastast seismist väljas(lammaris,kindlasti orginaalid nõuka ajast)siis miks mitte neid kasutada?Aga paari aasta möödudes jäävad nad ikkagi mul kinni.
Vaata, selle vastu aitab hästi, kui kord või paar aastas kolbe "masseerida": võtad klotsi ära, paned selle asemele suure kruvikeeraja või kummiheebli (jälgi, et oleks piisavalt paks, et kolb välja ei tule) ja pumpad pedaaliga kolvi maksimaalselt välja. Siis surud sellesama kruvika või heebliga kolvi sisse tagasi, ja jätkad protseduuri, kuni kolb jälle kergelt käib (tavaliselt 10-20 korda). Vahepeal võid kolbi mingi asjaga (kasvõi pidurivedelikuga) pealtpoolt määrida ka.
a
afz
Suletud kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas afz »

mis te arvate, kui kolvil on korrodeerunud sisse randid, mis ilmselt mustust koguvad ja seetõttu pidurid kinni jäävad, kas on võimalik vaid need kolvid ära vahetada ilma uut supportit ostmata?

kõige peenema liivapaberiga puhastamine on ka variant, aga tüütab ära lõpuks.

autoks 87 a samara ja tegemist esipiduritega.

[Muudetud: 5-5-2008 AFZ]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

samara esipdurisilindrid käivad supporti küljest poltidega ära.
uus maksis vist 3xx eek ja tasub investeeringut ära küll
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

käisin just LADA juppide poes ja sealt öeldi 04/05 silindri hinnaks 130.- samaral ei tohiks ta nüüd kallim küll väga olla
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: apsu
käisin just LADA juppide poes ja sealt öeldi 04/05 silindri hinnaks 130.- samaral ei tohiks ta nüüd kallim küll väga olla
Ma usun, et sa räägid tagumisest silindrist. Olku rääkis esimestest..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

torreros olid klassiku esimesed hinnaga 95 ja 120 vist mõlemad "originaal" :D
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

srry esimesi kolbe mõtlesin 145.- . No lihtsalt ise tegelen taga silindritega ja siis ikka lähevad sõnad sassi. :)
tagumised silindrid olid muidu 90.- tükk :lol

[Muudetud: 29-9-2008 apsu]
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Vasta