Panin tähele, et ei olegi sellist teemat! Niisiis millised sillad on need kiiremad ja millised aeglasemad, samuti ka käigukastid? Näiteks tunnen, et minu autol on midagi väga paigast ära ja auto on tehtud kiirustele mida see kunagi ei saavuta...
Neljas käik siis kõigil otse ehk 1,00 nagu Via ütles ja viies käik kui juhtub olema, on kõigil kiirendav, 0,82. Viiesed kastid on levinumad 05 käikude baasil ja harvem ka 06 käikude baasil.
Edit: Difrit kõige lihtsam kindlaks teha auto all, keerad ratast 10 ringi, ja teine mees loeb samal ajal kardaani pöördeid.
3,9 - 19,5 ringi
4,1 - 20,5
4,3 - 21,5
4,44 - 22,2
Kui differ on maas siis otsid suurelt hammasrattalt seerianumbri, mis algab 210x, nende tähised on Via postis ka olemas juba.
Venest saab tellida 4,77 ja 5,3 ülekannet.
tqhq.ee>kalkulaatorid leiad ka kiiruse arvutamise kalkulaatori sõltuvalt kasti, difri ülekannetest ning rehvi mõõdust.
[Muudetud: 16.11.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Algselt postitas: Ardi Soovik
Kardaanil lihtsam lugeda poolpöördeid.Seega 39 poolpööret on 3,9(11/43) ülekanne,41 poolpööret 4,1(10/41) ,43 poolpööret 4,3(10/43) ja 44,5 poolpööret 4,44 (9/40).
Milline ülekanne on selline normaalne et oleks norm kiirendus aga samas ka lõppkiirust oleks parasjagu?
mulle tundub et 4.1 selline keskmine et ehk ka kõige optimaalsem?
Või on hoopis 01 oma ehk 4.3....et kiirendust on ja ega kihutada ka ju väga vaja pole...