Nädal aega tagasi sain teada, et meil töökoja keldris vedeleb üks fiati kast. Täna kiskusin ta välja. Lada mootorile istub ta külge, starteri kinnitus õigel pool.
Aga probleem selline:
Kui käiku sees ei ole ja mootori poolsest nuudist keerata siis pöörleb ka teine ots, kuid kui sellest kinni võtta siis mootori poolsest nuudist enam keerata ei jaksa.
Käigud lähevad sisse hästi. Kuid kui käik on sees siis saab mootori poolset nuuti umbes poole ringi jagu keerata ja vsjo. Proovisin kõik käigud läbi.
Oskab keegi ehk öelda, et mis viga olla võib? Kast on aastaid seisnud.
Kas asi võibki selles olla, et kaua seisnud ja hammakad kinni jäänud ning piisab sellest kui nuuti suurema jõuga keerata (nt mootoriga) ? Või tuleks igaks juhuks kast lahti võtta?
Viga Fiat'i käigukastis.
Viga Fiat'i käigukastis.
Viga Fiat'i käigukastis.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Pakun ,et mingi käigu sünkronisaatorihammakas on kinni roostetanud sedavõrd,et vedru ei lükka hammakat maha.Käik välja ja haamriga koputada sidurivõlli pihta või tagumise võlli pihta soovitavalt pikkisuunas.Või samas loksutades ka pöörlemissuundades.Muidugi sünkronisaatorivedru võib katki olla(viimast küll ei usu).
[Muudetud: 3-4-2007 Ardi Soovik]
[Muudetud: 3-4-2007 Ardi Soovik]
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.