K:2101 känd

K:2101 känd

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
o
otilada
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

K:2101 känd

Postitus Postitas otilada »

Kuidas saaks 01 kändu tugevamaks teha?
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Misasi see känd on ? :puzzled
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Tagumise silla küljes olev kinnitus kuhu käib see diagonaalis varras külge(ei tule õige nimi meelde:puzzled).
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

kas see on stabika varras

[Muudetud: 11-02-2007 kristjan92]
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
u
uki
Suletud kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uki »

Algselt postitas: kristjan92
stapika varras
staBikavarras ;)
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Ei ole kumbki...

Hoopis paralleel-reaktiivvarras on...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

sinna tuleb nagu kolmnurk lihtsalt tekitada.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Minu autol oli tehtud niiviisi, aga arvan, et tuleks keevitada too lisa natuke teise kohapeale. Keevitada sellise kohapeale, mis oleks tugev (mitte õhuke plekk) ;)Pilt
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

To kapa: Keevitus on sul küll võimsalt välja tulnud:D. Aga mõte õige
pidur = kiiruse surm
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

esimest korda keevitas, pole hullu, õpime ju oma vigadest, pole sellist inimest kes oskaks kõike kohe.
paar plekist vinklit keevitad kännule külge ja korras ta ongi.
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: Paskaak
paar plekist vinklit keevitad kännule külge ja korras ta ongi.
Võtaks ikka midagi tugevamat :D
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

misjaoks?, ei ole vaja piisab ka sellest, mõni mees keevitab selle lihtsalt üle. kuid oleneb ju ka mis olukorras kännu plekk on, mäda või mitte.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

No jaa, minu keevitus on nagu on. Too kord läks asi suuremas jaos nässu:D. Aga jah, minul on keevitatud pagassi põhja külge ja see oli viga. Keevitada tuleks ikka kusagile tugevama koha külge. Ise tõmbasin seal pleki ääred kokku ja lasin natuke üle. Si*t on - käib kah!
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Ma ei tahtnud midagi halvasti õelda, meenutas minu esimest õmblust:D. Harjutamine teeb meistriks.
pidur = kiiruse surm
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Täna veendusin selles, et tuleks tugevdada ka paralleel-reaktiivvarda silla poolne kinnitus. Käisime põllul sõitmas, hakkas midagi kolisema, kui auto seisma jätsime siis selgus, et lahti on selle varda kinnitus koos vedru "taldrikuga". Õnneks jäi kõik ühte tükki (mõrasid ega midagi ei olnud) ja umbes tunnike tööd ja asi oli sõiduvalmis jälle:)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: kapa
Minu autol oli tehtud niiviisi, aga arvan, et tuleks keevitada too lisa natuke teise kohapeale. Keevitada sellise kohapeale, mis oleks tugev (mitte õhuke plekk) ;)
Oluliselt tugevam oleks, kui koha peale, kus tugevdustala kinnitub põhja külge, keevitada ennem suurema pindalaga metallplaat (vähemalt 2 mm paksusest materjalist), mis nii äärtest kui keskelt siduda keevisega pagasiruumi põhjapleki külge...
Keskelt sidumise - 10 mm puuriga augud sisse (4-jast august diagonaalasetuses peaks piisama, olenevalt plaadi pindalast) ja auguääred kinni siristada põhjapleki külge...
Ning seejärel tugevdustala plaadi külge keevitada...nii jaotub tugevdustala kaudu avalduv jõud ühtlasemalt - enam ei avaldu jõud väikesele alale, ehk siis õhukese põhjapleki ühele kohale...
Loomulikult ei tee paha ka tugevdusnurkade kasutamine ühendamisel...
Ehk siis 9 korda mõõda, 99 korda mõtle ennem läbi, ning 1 kord lõika ja keevita... :)

[Muudetud: 25-2-2007 PuZuP]
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Vasta