K:2101 känd
K:2101 känd
K:2101 känd
Kuidas saaks 01 kändu tugevamaks teha?
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
No jaa, minu keevitus on nagu on. Too kord läks asi suuremas jaos nässu:D. Aga jah, minul on keevitatud pagassi põhja külge ja see oli viga. Keevitada tuleks ikka kusagile tugevama koha külge. Ise tõmbasin seal pleki ääred kokku ja lasin natuke üle. Si*t on - käib kah!
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Täna veendusin selles, et tuleks tugevdada ka paralleel-reaktiivvarda silla poolne kinnitus. Käisime põllul sõitmas, hakkas midagi kolisema, kui auto seisma jätsime siis selgus, et lahti on selle varda kinnitus koos vedru "taldrikuga". Õnneks jäi kõik ühte tükki (mõrasid ega midagi ei olnud) ja umbes tunnike tööd ja asi oli sõiduvalmis jälle:)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Oluliselt tugevam oleks, kui koha peale, kus tugevdustala kinnitub põhja külge, keevitada ennem suurema pindalaga metallplaat (vähemalt 2 mm paksusest materjalist), mis nii äärtest kui keskelt siduda keevisega pagasiruumi põhjapleki külge...Algselt postitas: kapa
Minu autol oli tehtud niiviisi, aga arvan, et tuleks keevitada too lisa natuke teise kohapeale. Keevitada sellise kohapeale, mis oleks tugev (mitte õhuke plekk)![]()
Keskelt sidumise - 10 mm puuriga augud sisse (4-jast august diagonaalasetuses peaks piisama, olenevalt plaadi pindalast) ja auguääred kinni siristada põhjapleki külge...
Ning seejärel tugevdustala plaadi külge keevitada...nii jaotub tugevdustala kaudu avalduv jõud ühtlasemalt - enam ei avaldu jõud väikesele alale, ehk siis õhukese põhjapleki ühele kohale...
Loomulikult ei tee paha ka tugevdusnurkade kasutamine ühendamisel...
Ehk siis 9 korda mõõda, 99 korda mõtle ennem läbi, ning 1 kord lõika ja keevita...

[Muudetud: 25-2-2007 PuZuP]