K: Niva käigukasti sobitamine klassikule

K: Niva käigukasti sobitamine klassikule

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

K: Niva käigukasti sobitamine klassikule

Postitus Postitas GTA »

Tekkis küsimus seoses käigukasti vahetamisega.
Selge, et Niva kast klassikule igas mõttes külge istub. Ka tagumine muhv peaks olema vahetatav klassiku omaga.

Kes oskaks aga öelda, kas Niva kastile annab paigaldada spidomeetri tigureduktorit? Koht selle jaoks on olemas, kuigi metallpunn on ette pandud. Mutriauk on ka aimatav, kuigi täis valatud. Aga kas kasti on paigutatud üldse vajalikud süsteemid spidovõlli pöörlema panemiseks? (Nival asub spido reduktor ju originaalis vahekastil, mitte käigukastil nagu klassikutel)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kastis puudub ka ülekanne spidoajami jaoks...
tagumine ots tuleb kastil lahti võtta ja sinna sobiv spido hammakas panna...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Tänud, nokitsesin vahepeal tunnikese garaa?is, ees 05 varuosade kataloog ja remondimanuaal, ja veendusin olaafi poolt varem öeldus. Aga no seda parem, nagunii vanarauaks minevalt originaalkastilt saab veel kasulikke osigi maha kruvida:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vasta