Pedaalide erinevus.
Pedaalide erinevus.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Pedaalide erinevus.
Tere.
Mure selline.
Autoks 06 millele on pandud 05-e piduri ja siduri pedaalide komplekt. Kas on vahe 05-e ja 06-e siduri peasilindri lükkavas nõelas (sõrmes?). Ma mõtlen pikkuseid. Et 05-el on sõrm lühem kui 06-el. Siduri peasilinder on 06 e oma.
Mure selline.
Autoks 06 millele on pandud 05-e piduri ja siduri pedaalide komplekt. Kas on vahe 05-e ja 06-e siduri peasilindri lükkavas nõelas (sõrmes?). Ma mõtlen pikkuseid. Et 05-el on sõrm lühem kui 06-el. Siduri peasilinder on 06 e oma.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Süsteemi pole vaja rohkem lammutada kui et vaheta see varras ära ,kui "asi kahtlane" ,aga abi sellest pole ,sest....oh üllatust
...
...tegelikult on kõik võimendusega pidurite lülitusvardad/tõukurid samad ja ei kuulu originaalis mitte 06-le ,vaid omavad tähistust 2103-1602568 Samuti on peasilinder pärit 01-lt. Unustage ära "kuue" jublakad. 06 omab väga vähe originaalvidinaid.
Kui tahad pedaali lõtkust lahti saada ,siis võid keevitada vardale jupi juurde.
Kunagi sai ise kah sedasi toimitud ,aga tegemist oli piduri lülitusvardaga. Tegin pikemaks ,sest põrand sai tohutult paksu polstri ja pedaali oli tarvis ülespoole tõsta.
Aga millest see lõtk tekkis üldse ,kui küsida tohib? Kas lõtk on ikka varda otsa ja peasilindri kolvi vahel? Äkki on peasilindris olev vedru töölepingu lõpetanud?
Abiks ka see pilt: http://www.autocat.ru/catalog/?model=6& ... d/2447.jpg[/img]

...tegelikult on kõik võimendusega pidurite lülitusvardad/tõukurid samad ja ei kuulu originaalis mitte 06-le ,vaid omavad tähistust 2103-1602568 Samuti on peasilinder pärit 01-lt. Unustage ära "kuue" jublakad. 06 omab väga vähe originaalvidinaid.
Kui tahad pedaali lõtkust lahti saada ,siis võid keevitada vardale jupi juurde.
Kunagi sai ise kah sedasi toimitud ,aga tegemist oli piduri lülitusvardaga. Tegin pikemaks ,sest põrand sai tohutult paksu polstri ja pedaali oli tarvis ülespoole tõsta.
Aga millest see lõtk tekkis üldse ,kui küsida tohib? Kas lõtk on ikka varda otsa ja peasilindri kolvi vahel? Äkki on peasilindris olev vedru töölepingu lõpetanud?
Abiks ka see pilt: http://www.autocat.ru/catalog/?model=6& ... d/2447.jpg[/img]
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Vardale jupi otsa keevitamine ju kole tülikas, ise pikendasin 01-le pidurivõimendit installeerides siduri tõukurvarrast vähe lihtsamini: lõikasin varda pooleks ja keerasin kummagi jupi peale vindi, siis ostsin jätkumutri ja keerasin vardajupid talle kahelt poolt külge. Kui kardad, et vindi pikkuse arvestamine päris täpselt välja ei kuku, siis tee ühele jupile pikem vint ja pane kontramutter. Eelis võrreldes keevitamisega on veel see, et saad varda pikkust hiljem lihtsamini muuta (kui näiteks vaja lühemaks tagasi teha).