Auto mõistlikuse piires kergemaks?

Auto mõistlikuse piires kergemaks?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
c
caribba
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Auto mõistlikuse piires kergemaks?

Postitus Postitas caribba »

Tere, kuidas saada autot mõistlikuse piires kergemaks, autoks on 2105. Põhja peale oli autol pandid ligi 20 kg pigi, selle ma rookisin välja ja et roosteuss selle peale pahaseks ei läheks kruntisime ja värvisime põhja ka veel ära. Niisiis, otsin võimalusi kuidas teha autot kergemaks nii, et sellepärast neeru maha müüma ei peaks(teisisõnu, et sõita ka veel kannataks).
Tänud
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

Kui tänavasõiduks siis sodi välja (juht kergemaks - dieet)
Kui lihtsalt põlluralli , siis taga pink, polstrid, külje klaasid jms minema.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tagumiste uste siseraam, klaasitõstukid minema, kapoti tugevdusraam, pagasniku tugevdusraam, esi ja tagumised sisemised rattakoopad, pmst kapott ja pagass klaaskiust ja kinnitad kiirkinnitustega! originaalkinnituse lõikad välja koos alusega..
kergmetallist veljed - sh tagavararatas, väiksem=kergem aku...
tagumised küljeaknad polükarboonist
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
caribba
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas caribba »

kaaluvõit=kiirem sõit :D
Tegelikult plaan siis järgmine, et mina ja ladaklubi kasutaja "Tegija" ehitame ühte 05-te, millega hakata käima siis ladaklubi üritustel, kuid selleks, et sellistel üritustel käia, peaks olema ka masin vastav. Seega ehitame praegu täiesti nullist seda masinat üles, alustades mootori kap.remondist, ning lõpetated veermiku/vedrustuse paremaks lihvimisega. Praeguseks on pool projektist valmis, st. et mootori saaks peale varsti tõsta(kui 05 roolikarbi leiaks), veermik on täiesti uute detailidega vahetatud ning uued istmed, rool ja muud pisividinad.:D
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Selleks, et üritustel käia pole vaja spets masinat. Piisab tavalisest tänavasõidukõlbulikust autost, et sõiduoskusi lihvida. Liigne kergemaks lõikumine võib ühel hetkel tähendada ka seda et mõnest võistlusest enam osa võtta ei tohigi jne, jne.

...aga jah, ma ei ole vist see kõige õigem inimene, kes siin sellist juttu räägib;)
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Eeh... "carribba" tahtis vist öelda ,et teeme auto tänavasõiduks korda.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Kusagil nagu juba oli kergemaks tegemisest juttu, aga ei viitsi otsida. Eeldatavasti tahad sa selle autoga tehnoülevaatuselt ilma EAL kaardita läbi saada? Sel juhul langevad muidugi polükarbonaataknad ja plastist/alumiiniumist kaaned ära, nagu ka nende originaalkinnituste eemaldamine. Põhja tegid sa pigist puhtaks, aga kas ka seestpoolt? Autos sees on teist samapalju pigi, roogi ka see välja. Siis viska minema põrandapolstrid ja kogu termo- ja müraisolatsioon (nii põrandalt, armatuuri alt kui ka laest). Tagauste klaasitõstukid võid samuti ära võtta ja täiesti üleliigne on muidugi igasugune audiosüsteem. Nagu Logman ütles võimalikult väike aku ja tagavararatas ja kui auto ikka veel liiga raske on, võid kapoti ja pagasnikukaane tugevdusraamist osa talasid eemaldada. Ka tagapidurite regulaatori eemaldamine ei tundu auto omadustele vähimatki halba tegevat (vähemalt mina küll ei märka, et tagapidurid kuidagi teismoodi käituks). Ülevaatustevaheliseks ajaks võid eemaldada ka kaitserauad, aga Rakverre ei soovita sel juhul sattuda: sealsed politseinikud on väga tundlikud (iseäranis, kui see auto nende linnast pärit pole).
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Ja kui aja peale sõiduks läheb pane paaki minimaalselt bensiini:lol

Tegelikult ei ole vaja üle aru ka seda asja nüüd kergeks teha. Peamine oleks just raskuskeskme alla poole toomine. Enda jääraja masinal(2107) sai ka kõik üleliigne välja loobitud ja auto kergeks tehtud, aga mingi aja pärast oli tunda, et tagaots liiga kerge. Paigaldasime pagassi 2 x 25kg tsinkplaadid, ehk siis 50kg raskust tagaotsale ning sellega paranes auto juhitavus märgatavalt.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Vasta