Siduriketas kinni
Siduriketas kinni
Siduriketas kinni
Tere, et ma tahtsin siis küsida et mida teha kui siduriketas kinni on kiilunud. Sai sõidetud ka üks kilomeeter aga lahti ei tulnud. Kust teda lahti saab lüüa?
EDIT:Keegi ei tea? Auto peaaegu aasta garaasis seisnud...
EDIT:Keegi ei tea? Auto peaaegu aasta garaasis seisnud...
-
ttuuqer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 40
- Liitunud: 10 Mai 2005 19:58
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: LUAZ 969m '89; 21063 '83
motamees kirjutas siin teemas:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 9#pid52510
järgmiselt:
KINNIJÄÄNUD SIDURIKETTA VABASTAMINE.
Kui siduriketas on jäänud kinni, peale pikka seismist, tuleks toimida järgmiselt. Käivitada mootor ja soendada see töötemperatuurini. Keerata siduri reguleerkruvi max lahutatavuse poole. Lülitada sisse käik ja vajutada pidurit. Vajutad põhja sidur. Nüüd peaks abiline vändast keerama, kuni sidur vabaneb. Vabanemise märgiks on "plaksakas" ja vända palju kergem käik. Reguleerida siduri vabakäik.
Kui Kononenko soovitus ei aita tuleks toimida Bogatsenko meetodil.
Tõsta üles tagaratas tungrauale, kasutades kindlasti tõkiskingi ratastel. Regulerida sidur max avanemisele. Soendada mootor. Käik sisse. Lahutatud siduriga tõsta mootori Pöörded 3000-3500rpm ja järsult tõmmata käsipidurit. Ketas vabaneb tavaliselt (Bogatsenkol ilmselt kleepub sidur pidevalt kinni) peale 2-3 protseduuri.
Tegemist on siis "vanade kalade" soovitustega, mis motamehe (müts maha selle mehe ees) poolt tõlgituna meieni jõuavad

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 9#pid52510
järgmiselt:
KINNIJÄÄNUD SIDURIKETTA VABASTAMINE.
Kui siduriketas on jäänud kinni, peale pikka seismist, tuleks toimida järgmiselt. Käivitada mootor ja soendada see töötemperatuurini. Keerata siduri reguleerkruvi max lahutatavuse poole. Lülitada sisse käik ja vajutada pidurit. Vajutad põhja sidur. Nüüd peaks abiline vändast keerama, kuni sidur vabaneb. Vabanemise märgiks on "plaksakas" ja vända palju kergem käik. Reguleerida siduri vabakäik.
Kui Kononenko soovitus ei aita tuleks toimida Bogatsenko meetodil.
Tõsta üles tagaratas tungrauale, kasutades kindlasti tõkiskingi ratastel. Regulerida sidur max avanemisele. Soendada mootor. Käik sisse. Lahutatud siduriga tõsta mootori Pöörded 3000-3500rpm ja järsult tõmmata käsipidurit. Ketas vabaneb tavaliselt (Bogatsenkol ilmselt kleepub sidur pidevalt kinni) peale 2-3 protseduuri.
Tegemist on siis "vanade kalade" soovitustega, mis motamehe (müts maha selle mehe ees) poolt tõlgituna meieni jõuavad

Lähen minagi, tühjad on paagid
Läbi sudu bensiinimaik suus...
Läbi sudu bensiinimaik suus...