Jama piduritega ja piduripedaali tühikäiguga

Jama piduritega ja piduripedaali tühikäiguga

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Jama piduritega ja piduripedaali tühikäiguga

Postitus Postitas Marek »

Algselt oli mure selles et piduripedaal toimis peaaegu lõpust. Ja siis ka natuke pidurdas nõrgalt ning järsku tõmbas rattad blokki.
Siis aga keerasin pidurivõimendi sees olevat vahelüli (Pedaali ja peasilindri vahel?) pikemaks.
Kõik tundus nagu normaalne olevat. Kuni proovisõidu käigus pidurikettad paisusid ja esimesed pidurid kiilusid kinni.

Et mis siis peaks tegema või milles on viga kui piduri pedaal hakkab toimima alles siis kui pedaal peaaegu vastu põhja on?
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

endal oli 07 sama jama,et alles päris lõpus võttis kinni ja ainult tagarattad!mul oli õhk vahel sai muud kui õhutatud ja õhutatud ja valmis oligi.sai ka harjutatud esimesi pidurisilindreid "käima" mõlemal pool!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Vaheta peasilindri mansetid ära...või veel parem, kogu peasilinder...
Autoosad.ee-s maksis mingi tühise summa see...
Loomulikult tuleks ka töösilindrid lahti võtta, vaadata üle liikumispinnad, ning vahetada ka mansetid...ja seejärel õhutada, kuni nõrkemiseni...:)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Lisaks veel, et kui otsustad esipidurite mansetid ka ära vahetada, siis kolvid pead kätte saama puhtalt süsteemi surve abil (mis kinni jäänud kolbide puhul polegi nii lihtne). Kui üritada kolbe mõne tööriista abil (näiteks torutangidega) välja sikutada, siis lõpeb see uute silindrite (lihtsam tervete sadulate) paigaldamisega.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Süsteemi surve kaob ju ära kui üks kolbidest välja tuleb...
Siiani olen kõik kolvid kätte saanud suruõhu abil...isegi aastaid võsa all mädanenud silindrist tuli kolb lupsti välja...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

ja kui suruõhk ka ei aita, siis keera tavotipritsil see nipliotsik küljest ja keera prits sadula külge. Pumpad ja pumpad, kuni lõpuks ikka plõks käib ja kolv valla pääseb;)
Vasta