Hmm. Lugu siis järgmine, et vahetasin täna peasilindri selle käigus selgus, et parempoolse ratta piduritorus leke:mad:
selleks, et kuidagi autot liikuma saada panin pimeda ette. Nüüd on aga nii, et algul vajub pedaal poole maa peale. siis mõned kümned korrad pidurdades võtab pedaal juba täidsa ülevalt ja on mega raske vajutada ja kui mõned korrad veel pidurdada ongi esimene vasak ratas kinni. kuna väljas lumi siis ei saa ei edasi ega tagasi. Võtsin siis oma tarkuses pimeda korraks eest ära. Rõhk tuli välja ja asi kohe normis. Aga mõne kümne vajutuse järal sama lugu. Paagist vedelik ära ei kao. milles viga. kust see ülerõhk tuleb??
Muidu süsteemis õhk ka sees - kas sellest võibki see jama tulla??
Piduritega pole enne tegelenud nii, et
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
siis tuleb põhimõtteliselt kogu vedelik välja pumbata enne kui õhumull sinnani jõuab.
muide kas keegi peaks peast teadma palju lada piduri süsteemi vedelikku läheb?? kuskilt on meeles nago 1,5l
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Ma vahetasin ära piduripumba, tagumised torud ja vooliku ning sain 1 liitriga hakkama. Kui õhutad pidurit, siis enne seda ürita ennast varustada voolikuga, mis sobiks õhutusnippli otsa. Teine ots pane anumasse. Nii õnnestuks õli vähem raisata.
Asi polnudki õhu korkides. Probleem oli selles, et uus piduri peasilinder on vaakumvõimendile lähemal, kui vana oli. ja kui pedaali lahti lased, siis ei tule rõhk süsteemist korralikult tagasi. Siis ongi nii, et koha peal pidurdad ja kõik normis aga sõitma minnes kiilub 3km pärast rattad nii kinni, et teise käiguga gaas põhjas ainult 40:lol
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."