K: diffri kohta
K: diffri kohta
K: diffri kohta
Olen kuulnud, et on selliseid isevalmistatud diffrilukke, millega võib ja saab ka tänaval sõita?? Keegi oskab seletada, kuidas seda sis keevitada??
Venemaalt ei hakka tellima, nii ei mingeid 7000 kr ei ole mõtet pakkuda.
Venemaalt ei hakka tellima, nii ei mingeid 7000 kr ei ole mõtet pakkuda.
-
mMahno
- Foorumi kasutaja
Ainus difrilukk, mida sa ise keevitada saad, on elektroodlukk. Sisuliselt tähendab see difri kokku keevitamist.
Tänaval sellega sõita ei kannata - ainult mudas või lumes. Nii et tänavasõiduks unusta ära.
Äkki sa avaldad, milleks sulle seda difrilukku tänavale vaja on? Tahad hangesid läbida? Pane siis parem raskus (liivakott) pagassi ja kui vaja siis investeeri headesse talvekummidesse.
Tänaval sellega sõita ei kannata - ainult mudas või lumes. Nii et tänavasõiduks unusta ära.
Äkki sa avaldad, milleks sulle seda difrilukku tänavale vaja on? Tahad hangesid läbida? Pane siis parem raskus (liivakott) pagassi ja kui vaja siis investeeri headesse talvekummidesse.
Tänaval on eriti talvel väga mõnus piiratud libisemisega difriga liigelda. Tagaveolisega tavalise difriga ja võimsa mootoriga liiklemine on hirmus piin.
Päris ise põlveotsas ei saa küll valmistada lsd või torsen tüüpi difrit, aga kunagi on neid viimaseid kuskil kadrinas ka tehtud.
Kui 7k on kallis siis leia endale kasutatud, minu oma osteti natuke alla 4k ära.
Päris ise põlveotsas ei saa küll valmistada lsd või torsen tüüpi difrit, aga kunagi on neid viimaseid kuskil kadrinas ka tehtud.
Kui 7k on kallis siis leia endale kasutatud, minu oma osteti natuke alla 4k ära.
Ise sõidan plokk diffriga, autoks vaz 21061. Minu arust on väga hea nii mudas/kruusal/asfaldil, kui juhtub veel asfalt pisut märg olema siis on väga mõnus "driftida":bouncing, võtab paremini 90kraadi kurve kui tavaline sild, aga ringraja kohta ma ei tea. Rajal, kus sõidan on 2 asfalt kurvi, aga plokk sillal on ka miinuseid nt. peab iga 2 kuu tagand lühikeste varraste pukse vahetama:) kuid nädalavahetusel, enne rallitamist autot kanalil kontrollides avastasin, et mõlemad vardad on üldsegi pooleks
just nende puksipesade juurest, väga prostalt on need seal varda otsas, miski punktkeevitusega vist.Seoses sellega tekkis küsimus, et kas pikkadest varrastest ei annaks lühikesi teha?ma mõtlen, nende peenikeste varraste asemel panna need jämedamad vardad, mis on muidugi lühikeseks tehtud.Ei tea, kas need äkki tugevamad või?
[Muudetud: 8-1-2007 Leegikas]

[Muudetud: 8-1-2007 Leegikas]
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Siin ka üks leiutis - http://www.phantomgrip.com/
Mõni asjalikum tegelane suudaks selle isegi valmis teha vast.
Paigaldus piltidega - http://www.minimania.com/ArticleV.cfm?D ... 0%20%20%20
[Muudetud: 8.1.2007 Raxo]
Mõni asjalikum tegelane suudaks selle isegi valmis teha vast.
Paigaldus piltidega - http://www.minimania.com/ArticleV.cfm?D ... 0%20%20%20
[Muudetud: 8.1.2007 Raxo]
sellist varianti pakuvad nad enamikele automarkidele. Selle hind enamvähem sama kui tellida venest õige asi. Pealegi kulutab see korpust. Ise tegemisel pole samuti mõtet sest sobiva tugevusega vedrude leidmiseks pead diffrit sadu kordi alla panema ja jälle ära võtma et proovida.
Uurisin seda kunagi ühe teist marki rallika jaoks.
Uurisin seda kunagi ühe teist marki rallika jaoks.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
nnivamees66
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
- Asukoht: pealinn
- Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt: