K: 2101-le pidurivõimendi paigaldamine
K: 2101-le pidurivõimendi paigaldamine
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
K: 2101-le pidurivõimendi paigaldamine
Küsimus siis selles, et on asi lihtsalt teostatav (bolt on) või tuleb palju ümberteha. Tean seda, et läheb tarvis 2103-e sisselaskekollektorit ja muidugi võimendit. Kas näiteks peasilinder on ka erinev?
Tahaks kergema jalaga pidama saada...
Tahaks kergema jalaga pidama saada...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
03 pedaalide vahe laiem. Algab see vahe juba "juurikast" ,pedaalide kinnitusest. Võll ,millel pedaalid liiguvad seega pikem ,samuti laiem kõrvade vahe. Peab panema kogu kupatuse uue ,täies tükis.
Pedaalide eneste kohta ei oska öelda ,on erinevusi või mitte. Pole võrdlemiseks enam võimalust. Tahtsin kunagi kopkale paigaldada võimuvärki ,sealt ka need mälestused. Jäi ära ,sest ei viitsinud hakata auke torpeedopleki sisse tegema....
Pedaalide eneste kohta ei oska öelda ,on erinevusi või mitte. Pole võrdlemiseks enam võimalust. Tahtsin kunagi kopkale paigaldada võimuvärki ,sealt ka need mälestused. Jäi ära ,sest ei viitsinud hakata auke torpeedopleki sisse tegema....
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ei pea tingimata sisselaskekollektorit vahetama.
Lihtne on puurida auk ,keermestada ja keerata sinna keermestatud torujupp ,millele 8mm (oli vist) võimuvoolik otsa tsurada.
Kui keere jääb ebatihe ,siis on ju tävapäeval olemas sellised asjad nagu hermeetik ,keermeliim ja keermeteip. Viimane väga effe asi.
Lihtne on puurida auk ,keermestada ja keerata sinna keermestatud torujupp ,millele 8mm (oli vist) võimuvoolik otsa tsurada.
Kui keere jääb ebatihe ,siis on ju tävapäeval olemas sellised asjad nagu hermeetik ,keermeliim ja keermeteip. Viimane väga effe asi.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Vindi läbimõõt 1/4" ehk 13-13,5 mm(koonus ) ja kuiAlgselt postitas: logman
Ei pea tingimata sisselaskekollektorit vahetama.
Lihtne on puurida auk ,keermestada ja keerata sinna keermestatud torujupp ...
vindipulk ka väheke viltugi läheb pole hullu,koonus tagab pidamise.
arvil@85 aastast vinditeadus selge.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
võimu paigaldamiseks keret lõikuda pole vaja, auke puurida pole vaja, gaasihooba vahetada pole vaja. kruvi aga õige pedalbox kylge, kollektori vahetad välja või teed logmani pakutud variandi järgi ning kruvi külge võimendi.
enne ehitamist kontrolli kas piduritorud on piisavalt pikad, et ulataksid pumbani ka siis kui võim küljes, samamoodi kontrolli õlipaagist pumbani minevate voolikute pikkust sest need kipuvad ilma võimendita autol tunduvalt lühemad olema kui võimuga autol. soovitan järgida ka zajetzi pakutud roolisamba eemaldamise varianti, endal lihtsalt kergem pedalboxiga majandada
enne ehitamist kontrolli kas piduritorud on piisavalt pikad, et ulataksid pumbani ka siis kui võim küljes, samamoodi kontrolli õlipaagist pumbani minevate voolikute pikkust sest need kipuvad ilma võimendita autol tunduvalt lühemad olema kui võimuga autol. soovitan järgida ka zajetzi pakutud roolisamba eemaldamise varianti, endal lihtsalt kergem pedalboxiga majandada