kuna velgede paigaldamisel tekkis pisiprobleeme velje offsetiga on tõenäoliselt vaja kasutada tikkpolte. kuidas need paigaldatakse? kui pikad need võivad olla? mis koormust need kannatavad? kui paks võib olla vaheflants maksimaalselt? (+20mm?)
ega paha ei teeks ka info selle kohta kust neid saada? ehk mõne auto omad sobivad? niva omad?
kui äkki on kellelgi pakkuda pikemaid tikkpolte, mis sobiksid võin ka näiteks vahetada uute lada valuveljepoltide vastu:)
K: tikkpoltide paigaldus
K: tikkpoltide paigaldus
K: tikkpoltide paigaldus
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Tikkpoltide pikkus sõltub sellest, millist velge tahad alla panna ning kas flants ka vahele läheb või mitte. Flantse mina isiklikult üldse ei armasta. Minu arusaamist mööda mida vähem flantsi seda parem, samas selleks, et velg õigesse offseti saada silla suhtes on see mõnikord möödapääsmatu.
Koormuse taluvus sõltub sellest, mis materjalist neid tehakse. Ma usun, et tavaline ehituspoes müüdav keermelatt ei pea suurt midagi. Mina lasin endale teha plokikaane poltidest. Sellel materjal kõva ja kõiksugu ralliga lähemat tutvust teinud inimesed on sama tooret kasutanud.
Plokikaane polt selle poolest ka hea, et sellel täpselt sama vint, mis rummu sees ja Niva rattamutril, siis üks keermetamine treialil vähem.
Mina lasin teha tikud pikkusega 65 mm ning keermetada nii, et see osa, mis keeratakse rummu sisse selle vindi pikkus on 11 mm (rummu selle osa paksus kus velje poldi keere paikneb on ca 10 mm, seega rohkem pole mõtet) siis on ca 5 mm keermeta osa ning siis keere kuni lõpuni. Minu valukad peaksid sinna ilusti otsa istuma ning pikkust ülegi pisut jääma, tavalise plekikaga ulatuvad poldid ikka päris pikalt välja.
Rummu või pooltelje külge saab tikud kinni kahel moel, kas keerad sisse ja keevitad tagant kinni või keerad kinni keermeliimiga (soovitavalt kõige tugevamaga, mis saada on) Mõistagi võib ka mõlemat varianti korraga kasutada. Mina panin ainult keermeliimiga, sest ei viitsinud hakata rumme ja pooltelgesid välja kiskuma. Eks näis, kuidas peab, aga siiani pole lahti tulnud igatahes.
Koormuse taluvus sõltub sellest, mis materjalist neid tehakse. Ma usun, et tavaline ehituspoes müüdav keermelatt ei pea suurt midagi. Mina lasin endale teha plokikaane poltidest. Sellel materjal kõva ja kõiksugu ralliga lähemat tutvust teinud inimesed on sama tooret kasutanud.
Plokikaane polt selle poolest ka hea, et sellel täpselt sama vint, mis rummu sees ja Niva rattamutril, siis üks keermetamine treialil vähem.
Mina lasin teha tikud pikkusega 65 mm ning keermetada nii, et see osa, mis keeratakse rummu sisse selle vindi pikkus on 11 mm (rummu selle osa paksus kus velje poldi keere paikneb on ca 10 mm, seega rohkem pole mõtet) siis on ca 5 mm keermeta osa ning siis keere kuni lõpuni. Minu valukad peaksid sinna ilusti otsa istuma ning pikkust ülegi pisut jääma, tavalise plekikaga ulatuvad poldid ikka päris pikalt välja.
Rummu või pooltelje külge saab tikud kinni kahel moel, kas keerad sisse ja keevitad tagant kinni või keerad kinni keermeliimiga (soovitavalt kõige tugevamaga, mis saada on) Mõistagi võib ka mõlemat varianti korraga kasutada. Mina panin ainult keermeliimiga, sest ei viitsinud hakata rumme ja pooltelgesid välja kiskuma. Eks näis, kuidas peab, aga siiani pole lahti tulnud igatahes.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
tänud messile:) aga veel üks põhimõtteline küsimus: kas võib kasutada orginaalflantse mitu tükki korraga, et see 20mm+ kätte saada või peab laskma spetsiaalse flantsi treida? loogiliselt mõeldes arvasin küll, et pole ka originaalidel miskit viga, kuid igaks juhuks küsin üle
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme