Uus probleem klassiku tagapiduriga

Uus probleem klassiku tagapiduriga

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Suletud
m
mahtti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 21 Aug 2016 13:42
Asukoht: Valga
Autod: Audi A4 B7 avant VAZ 2106VW Passat B4

Uus probleem klassiku tagapiduriga

Postitus Postitas mahtti »

Uus probleem on siis selline, et tagumine parem pidur (06)rakendub kõige esimesena, isegi asfaldil pidurdades lööb ratta kohe blokki. Ära on vahetatud peasilinder, pidurisilindrid mõlemad, õhutatud maa ja ilm. Piduritorud ja voolikud ca 4-5 aastat vanad, voolikutel defekte ei täheldanud. Endal mõistus täiesti otsas ja ei oska enam kuhugi mujale pöörduda :sein
Viimati muutis mahtti, 14 Apr 2023 08:28, muudetud 1 kord kokku.
e
entson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 11 Veebr 2016 22:27
Asukoht: keila

Re: Uus probleem klassiku tagapiduriga

Postitus Postitas entson »

Kas piduri klotsid on mõlemal rattal ühtmoodi reguleeritud? (originaalis on eksentrikud) Kas parema poole trummel on õlivaba?
Vanakooli mees
j
Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: Uus probleem klassiku tagapiduriga

Postitus Postitas Jass »

Kui tegemist on VAZ 2106, siis kontrolli käsipiduri tööd.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
m
mahtti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 21 Aug 2016 13:42
Asukoht: Valga
Autod: Audi A4 B7 avant VAZ 2106VW Passat B4

Re: Uus probleem klassiku tagapiduriga

Postitus Postitas mahtti »

Jass kirjutas: 13 Apr 2023 22:51 Kui tegemist on VAZ 2106, siis kontrolli käsipiduri tööd.
06 jah, käsipidur iseenesest nagu töötab ja sellega probleeme ei ole
m
mahtti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 21 Aug 2016 13:42
Asukoht: Valga
Autod: Audi A4 B7 avant VAZ 2106VW Passat B4

Re: Uus probleem klassiku tagapiduriga

Postitus Postitas mahtti »

entson kirjutas: 13 Apr 2023 21:33 Kas piduri klotsid on mõlemal rattal ühtmoodi reguleeritud? (originaalis on eksentrikud) Kas parema poole trummel on õlivaba?
Kas 06el saab eraldi reguleerida klotse? trummel seest täiesti kuiv, brake cleaneriga sai üle käidud kogu sisu trumlil
j
Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: Uus probleem klassiku tagapiduriga

Postitus Postitas Jass »

Käsipiduri kontrolliks tuleb auto tagumine ots tagasilla alt üles tõsta ja võrrelda mõlemat pidurdatud tagaratast käsipiduri asendites 1...5 hammast (peavad olema võrdsed). Algasendi panebki käsipidur paika.

Kas klotside küljes olevad pilu automaatregulaatorid liiguvad või on mõni kinni? (vasak tagumine).

Prooviks võiks vahetada omavahel ülemised vedrud, mis tõmbavad klotse tagasi.

http://car-exotic.com/vaz-cars/vaz-lada ... em-21.html

Eraldi teema on 2105 pidurisilindrite kasutamisel.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
m
mahtti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 21 Aug 2016 13:42
Asukoht: Valga
Autod: Audi A4 B7 avant VAZ 2106VW Passat B4

Re: Uus probleem klassiku tagapiduriga

Postitus Postitas mahtti »

Jäi teema suiku ja auto vahepeal unustatud, kuid nüüd sõidab ja pidurdab nii nagu vaja. Ilmselt selle piduri anomaaliaks olid erinevad pidurisilindrid tagasillal, mõlemad erineva tootja omad ja erineva väljanägemisega. Ühesõnaga loopisin kõik vana sealt välja ja läks kõik uus välja arvatud trumlid, nendel veel tööpinda kõvasti.
Seega võib teema lukku panna.
Suletud