Madaldusvedrud ja amordid

Madaldusvedrud ja amordid

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
Marko87
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 04 Nov 2017 19:44

Madaldusvedrud ja amordid

Postitus Postitas Marko87 »

Tere,

Plaan uueks hooajaks autot madalamaks muuta. Aga idast enam madaldusvedru ja amordikomplekti ei saa ilmselt. Ehk oskab keegi aidata kust saaks või äkki kellelgi riiulis ja pole ise külge pannud autole. Mõttes olnud -90 madaldus komplekt. Makita madaldust ei tahaks. Soov sellist komplekti saada nt https://ladamoscow.com/suspension-lower ... nova-laika

Äkki keegi saab aidata kuskilt hankimisega. Omal kontaktid puuduvad. Ette tänades!
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Re: Madaldusvedrud ja amordid

Postitus Postitas Kytt »

Ladapower.com
Neil nüüd ladu Eestis
w
wolf
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Veebr 2017 22:23
Asukoht: Hüüru
Autod: 01/013/074/e46/w447

Re: Madaldusvedrud ja amordid

Postitus Postitas wolf »

Venkude madaldusvedruga tee enne põhjalik kasutajakogemusuuring.septmbris enne viimast superkrossi etappi pärnus paigaldasin autole venkude -3cm vedrud reaalsus oli ees umbes-5cm ja taga -2.nädalapärast vftsi sünnipäeval oli lihtsalt seismisega ees-8 ja taga -3.Männikult on kuulda olnud ka lihtsalt seisva auto all purunenud vedrudest.ilmselt ei puuduta minu jutt kõiki tootjaid üritan meenutada millise metipoe kaup minu vedrud olid ja panen siia kohe üles kui tuvastan.hetkel lähevad kasutusse originaalvedrud mid siis makitaga mugandan.
m
Marko87
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 04 Nov 2017 19:44

Re: Madaldusvedrud ja amordid

Postitus Postitas Marko87 »

Ladapower saab hetkel pakkuda ainult -50 ja veebruari lõpuks vb -70mm. 90 ei saa üldse. -70mm vedrude eest taheti 433 raha. Sinna siis juurde veel vedrud pluss muu nodi. Üpris krõbe. Küsimus Makita kohta, palju sellega reaalselt madalamaks saab, et mingigi sõidumugavus säiliks ja et tavaamort ka toimetaks midagi.
m
Marko87
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 04 Nov 2017 19:44

Re: Madaldusvedrud ja amordid

Postitus Postitas Marko87 »

https://ladaklubi.ee/foorum/viewtopic. ... 09#p140709
Siin ka -90mm madaldus. Või kui hull oleks kui panka -90 vedrud ja -50mm amordid?
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Re: Madaldusvedrud ja amordid

Postitus Postitas Kytt »

Marko87 kirjutas: 24 Dets 2022 20:20 Küsimus Makita kohta, palju sellega reaalselt madalamaks saab, et mingigi sõidumugavus säiliks ja et tavaamort ka toimetaks midagi.
viewtopic.php?f=10&t=3197

Mul makita madaldus pluss tavaamort kasutuses, ees niva lõikamata ja taga 02 lõigatu. Katsetatud erinevaid, seega mitu keerdu lõpuks maha sai võetud, ei mäleta. Pea 10000km viimase seadega sõidetud ja täitsa hea on.
Mu talvisel all mingi vene madaldussett ning vedru ja amort omavahel üldse koostööd ei tee
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 836
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Re: Madaldusvedrud ja amordid

Postitus Postitas kristjan92 »

viewtopic.php?f=10&t=6876&start=60
Lõigatud vedrudega näite siit oma auto puhul.. teemat lugedes leiab vastuse, et palju mis maha lõigatud. Alguses olid standatrt pikkusega kyb amordid ja hiljem juba plaza sport -50mm. Mõlemad toimisid hästi, KYB amort oli isegi jäigem.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
m
Marko87
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 04 Nov 2017 19:44

Re: Madaldusvedrud ja amordid

Postitus Postitas Marko87 »

Tänud, kas Sachs amort ilmselt ka Ok? Ja siis tuleb reguleeritav pikivarras ka panna, teised võivad vanad jääda või pigem panna ka reguleeritavad?
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: Madaldusvedrud ja amordid

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Marko87 kirjutas: 25 Dets 2022 09:12 Tänud, kas Sachs amort ilmselt ka Ok? Ja siis tuleb reguleeritav pikivarras ka panna, teised võivad vanad jääda või pigem panna ka reguleeritavad?
Ainult diaaga võiks olla regullitav, paralleelidele pole vahet.
Rusika reegel on, et STD vedru teeb koostööd STD amordiga, mida jäigemaks läheb vedru, seda jäigem peaks ka amort olema.
Festina lente!
m
Marko87
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 04 Nov 2017 19:44

Re: Madaldusvedrud ja amordid

Postitus Postitas Marko87 »

Selge millalgi tuleb siis otsus ära teha. Tänud kaasa mõtlemast!
m
Marko87
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 04 Nov 2017 19:44

Re: Madaldusvedrud ja amordid

Postitus Postitas Marko87 »

Keegi oskab kommenteerida Tehnoressor vedrude ja Clubturbo street amortide kohta! -70mm
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: Madaldusvedrud ja amordid

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Selle firma vedrud on kasutusel ja ei ole veel midagi halba öelda. Kuid eks ka tänapäeval Ida-naabri asjadega võib esineda praaki vms.
Fobose omadega oli kuulda, et kipuvad purunema.
SS20 tooted on olnud siiani väga head.

Clubturbo on pood, ise ta midagi peale kleepekate ei valmista, et peab täpsustama, mis ettevõtte neile allhankena neid ammosid toodab.
Festina lente!
Vasta