K: pidurite reguleerimine
K: pidurite reguleerimine
-
aandrki
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 19
- Liitunud: 11 Okt 2011 23:01
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101 72’
K: pidurite reguleerimine
Tere!
Tekkis selline küsimus, et kuidas saaks ilma pedalbox-i paigaldamiseta pidureid reguleerida vastavalt siis ette ja taha?
Soov oleks tagumisi pidureid kuidagi juurde keerata.
Äkki oskate aidata?
Tekkis selline küsimus, et kuidas saaks ilma pedalbox-i paigaldamiseta pidureid reguleerida vastavalt siis ette ja taha?
Soov oleks tagumisi pidureid kuidagi juurde keerata.
Äkki oskate aidata?
-
aandrki
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 19
- Liitunud: 11 Okt 2011 23:01
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101 72’
Kas just juurde keerata aga minu soov on et pidurdusjõud rakenduks võrdsemalt nii ette kui taha.
Minu point on selles, et kui näiteks külgees kurvis olles oleks vaja korra pidurda, tirib ta kohe otseks. Küll aga kui väga tugevasti suruda võtab kõik rattad plokki küll. Ühesõnaga tunnen, et esimesed pidurid pidurdavad tunduvalt varem.
Tahaks seda korrigeerida.
Tagumistes pidurites endis seda viga ei tohiks olla kuna suht värsked klotsid ning silindrid.
Minu point on selles, et kui näiteks külgees kurvis olles oleks vaja korra pidurda, tirib ta kohe otseks. Küll aga kui väga tugevasti suruda võtab kõik rattad plokki küll. Ühesõnaga tunnen, et esimesed pidurid pidurdavad tunduvalt varem.
Tahaks seda korrigeerida.
Tagumistes pidurites endis seda viga ei tohiks olla kuna suht värsked klotsid ning silindrid.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
See ongi ketaspidurisüsteemi ning trummelpiduri peamine erinevus - reageerimiskiirus. Samas pidurdusjõud on trummelpiduril suurem. Samuti piiratakse pidurdusjõudu ka pidurdusjõu regulaatoriga, mis vastavalt silla kaugusele kerest (situatsioon, kus piduri pedaal on rakendatud ning auto aeglustamisel vajub kaal esisillale ning tagumine sild muutub kergeks) piirab vedeliku pealevoolu, et vältida tagumiste rataste blokeerumist antud situatsioonis.
Kurvis pidurdamisel on pigem selline fenomen, et kuna vedu kaob mingil hetkel ära, siis selle tulemusena ka sirgeks veab ennast. Eeldusel muidugi, et ei pidurda vasaku jalaga. Korrigeerimispidurdamisega ehk siis vasaku jala pidurdamisega on võimalik muidugi hoida autot nurga all, kuid vajab harjutamist, kuna valel kasutamisel võib viia "spinnini".
Kurvis pidurdamisel on pigem selline fenomen, et kuna vedu kaob mingil hetkel ära, siis selle tulemusena ka sirgeks veab ennast. Eeldusel muidugi, et ei pidurda vasaku jalaga. Korrigeerimispidurdamisega ehk siis vasaku jala pidurdamisega on võimalik muidugi hoida autot nurga all, kuid vajab harjutamist, kuna valel kasutamisel võib viia "spinnini".