K: Topeltstabika ehituse kohta
Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht:
Keila
Autod:
lada 21063 85a
Postitus
Postitas kriss-sten »
19 Veebr 2012 15:23
Oleks plaan ehitada aga pole ennem teinud seda:puzzled
Äkki oskate nõu anda ,et kuidas teha.
Oleks väga tänulik!
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht:
otepää
Autod:
BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Postitus
Postitas sansa »
19 Veebr 2012 15:35
Uuri foorumist pilte. Kasuta otsingut piltide leidmiseks!!
Žiguliga juba igav ei hakka.
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht:
Keila
Autod:
lada 21063 85a
Postitus
Postitas kriss-sten »
19 Veebr 2012 16:28
Nendest ülemitest klambritest ma ei saa aru:puzzled
Kas neid tuleb iseteha või osta.
Ettetänades Kris-Sten;)
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht:
otepää
Autod:
BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Postitus
Postitas sansa »
19 Veebr 2012 16:51
Venest saab spetsiaalseid klambreid tellida.
Odavam on minu meelest osta varda pukse 4tk (2tk ühele poole) ja teha ise mingi kinnitus.
Žiguliga juba igav ei hakka.
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht:
Keila
Autod:
lada 21063 85a
Postitus
Postitas kriss-sten »
19 Veebr 2012 17:00
Tänud sansa!
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht:
Saaremaa
Autod:
2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Postitus
Postitas IceStorm »
19 Veebr 2012 19:35
Lahendasin asja niimoodi. Stabikate ühendamiseks kasutasin Lada 110 esistabika juppe (varuosakood 2110-2906050). Need said algul lahti lõigatud ja siis omavahel kokku keevitatud.
Lisastabika tegin otstest natuke lühemaks. Kõige paremini peaks pildilt aru saama.
IMG_1102.jpg-thumb.jpg
Iga ilmaga aktsioonis!
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht:
Saaremaa
Autod:
2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Postitus
Postitas IceStorm »
19 Veebr 2012 19:36
Iga ilmaga aktsioonis!
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht:
otepää
Autod:
BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Postitus
Postitas sansa »
19 Veebr 2012 23:18
Žiguliga juba igav ei hakka.
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht:
Rapla, Alu
Autod:
Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Postitus
Postitas siim789 »
20 Veebr 2012 23:52
See sinine stabikas viimastel piltidel siis minu masina küljest. Tõepoolest on 15" ja 7" laiale veljele vastu sisemist serva käinud need kinnitused. Samas olen nendega juba üle 2 aasta rajapäevi uhanud ja saab sõita küll. Lada originaalveljega ei ole mul vastu käinud. Pildil kere külge minevatele kinnitustele tuleb lisapuksi ja kere vahele mingi paksem tükk panna, kuna muidu ei pressi puksi piisavalt kinni.
e
esimvaz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Okt 2010 19:43
Asukoht:
keila
Autod:
müügikuulutuse lisamiseks, et pakun 2105-te
Postitus
Postitas esimvaz »
21 Veebr 2012 21:57
kas annab midagi see topelt stabikas ka juurde?
on seda tagumikuga tunda või jääb lihtsalt teadmine et on topelt sabikad?
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht:
Elva
Autod:
Lada 01-R, BMW 318R
Postitus
Postitas sveno »
21 Veebr 2012 22:10
esiots tunduvalt jäigem ju
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht:
muhu/tallinn
Autod:
lada 2103, 2106, 21013
Postitus
Postitas -lada- »
21 Veebr 2012 22:44
Ja jääpeal on see ainult peavaluks, endal võtsin see talv ära, kuna auto kippus liialt otse minema, ühe stabikaga ikka jäärada tunduvalt parem nühkida
k
kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht:
Võru/Tartu
Autod:
e34, e39, 21051
Postitus
Postitas kõrv »
21 Veebr 2012 23:06
ning täitsa ilma selleta on veel parem. alajuhitavust on vaid niikaua kuni jala(parema) sirgeks surud. ise olen ilma stabikata sõitnud lumel ja jääl ning kiidan sellist kooslust taevani:)
Muskel kasvab rooli taga !
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht:
muhu/tallinn
Autod:
lada 2103, 2106, 21013
Postitus
Postitas -lada- »
21 Veebr 2012 23:19
Isegi Timmu Kõrge soovitas mul selle ära vista
, sõitis pidevalt mul järgi eelmine nädalavahetus ja pärast rääkisime natuke ja ütles, et autot ei saa sa õieti keerama enne kui topelt stabika ära võtad.
Igaljuhul häid aegu sellega ei sõida, vähemalt jääl. Niisama suht savi jah, võib saba liputada palju tahad, aga kui kiiret aega sõita tahta siis ei saa ju koguaeg külgees igale poole lennata.
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht:
Elva
Autod:
Lada 01-R, BMW 318R
Postitus
Postitas sveno »
22 Veebr 2012 08:17
Elvas samuti rallimehed võtavad, talvehooajaks ühe stabika ära;)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
22 Veebr 2012 12:46
poolas võtavad rallisõitjad stabikad ka suveperioodil alt ära, pidada ainult segama kruusal...
loomulikult korralik amort ja vedru peab olema...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."