Esisild

Esisild

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kahe vardaga saad niipalju enamvähem paika, et saad sillaregulli sõita kui asi väga hull on. Aga tuleb ikkagi see raha välja käia kui tahad, et sild paigas oleks.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Puht huvist küsin,kas tänapäeva sillategijatel neid reguleerseibe juurde panna ka on kui vaja peaks olema?Ei usu.Pigem lüüakse küljekaldele käega ja paika aetakse kokkujooks hetkeolukorra järgi,kuigi küljekalle ja kokkujooks käivad käsikäes.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Ma kardan küll, et seibid peavad omal olema.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Täna tõin Tagadi laadalt 3 puksi juurde, arvatavasti nõuka aegsed. Eks paistab kuidas kestavad.

Edit: Palju oleks normaalne vedrudelt maha lõigata? Olen midagi kuulnud ,et tagant ei tasu lõigata palju, et vedru paneb plehkat? 1,5 tiiru normaalne?
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Pead ei anna, aga kardetavasti peavad need seibid omal olema. Osta peotäis tavalisi seibe (kui mälu alt ei vea, peaks need 12 mm olema) ja lõika neile lõhik sisse. Algregulli teed nende omatehtud seibidega ja originaalidega paned asja täpselt paika. Hea tahtmise korral annab muidugi ka neid õhukesi seibe plekist nikerdada. Kusjuures (kui mälu jälle alt ei vea) oli neid seibe ka originaalis kahe paksusega - ehk siis õhukeste seibide paki ühe paksuga asendamine peaks täiesti ok liigutus olema.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

 
pavlik kirjutas:Kusjuures (kui mälu jälle alt ei vea) oli neid seibe ka originaalis kahe paksusega
Oli küll.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Endal pole enam neid seibe- peenikesi. Aga mille asendi järgi ma peaks paika ajama need? Talvel pole eriti vahet, aga suvel hakkab rohkem kumme sööma jne.

Lisaks ei leia sinna sisse poole seibe. Ühe saaks panna suure tahad aga siis peab üks ikka jääma selline väiksem mis sealt õõtsa august läbi mahub. Tavalises mõõdus seibid on paar milli väiksemad kui see auk.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Talvel ongi vahe - siis ei saa üldse sõita. Nina hakkab sinnapoole vedama kus tee karedam on ja pidamist rohkem. Ning seda hakkab ta tegema vaheldumisi. Võid ise ette kujutada kuidas sõita on ja kas see üldse võimalik on.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Vasta